Brava Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 Witam, Jakiś czas temu pojawiło się stukanie w okolicach przedniego zwieszenia. Wizyta w warsztacie na szarpaku i mechanik stwierdził, że jest luz na przekładni kierowniczej. Istnieje możliwość jej regeneracji – tylko jak usłyszałem cenę rzędu 500 – 700 PLN to Czy jest jakiś inny sposób, za mniejsze pieniądze coś z tym zrobić? W myśl zasady, że nieszczęścia chodzą parami prawdopodobnie pada łożysko koła przedniego prawego. Wraz ze wzrostem prędkości słychać narastający szmer i nasila się jeszcze bardziej przy lekkim skręceniu kierownicą. Nie jest to raczej przegub, ponieważ odgłosy słychać niezależnie od obciążenia silnika – dodanie gazu, zdajecie gazu czy jazda luzem. Jak można jeszcze sprawdzić i poczym poznać, że jest to łożysko? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekN Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 A to czytal klik pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcSkal Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 witam Szczerze mówiąc to kup nową, chyba że tak jak ja chcesz stracić troszkę nerwów. Mnie przeciekała przekładnia - więc co robić - wymienić (regenerować się nie opłaca). I tu pytanie: nowa (cena 1000-1200PLN- ja kupułem za 1000) czy używana (200-500PLN). Na początku znalazłem używkę za 200. Pojechałem, wymieniłem i co? - po 6 (słownie: sześciu) dniach znowy cieknie tylko że z drugiego drążka. Szlak mnie trafił i postanowiłem kupić nową bo za każdą wymanę nie miałem ochoty płacić ok 150PLN. Pozdrawiam i żyrzę miłego zastanawiania się nad tematem MarcSkal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.