tomek_don Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 pacjent: 145 motor: boxer 1.6 przebieg: duuuuuuzy obiawy: stale problemy z imobilaizerem, (od niedawna: ) po przekreceniu kluczyka nie dzieje sie nic-> dokladniej nie pojaiwa nie wtrysk imobilaizer... ale na przekreconym kluczyku (po braku rekacji kontroli wtrysku i imo.) wlaczenie swiatel skutkuje zapaleniem kontroli swiatel i zalalenie swiatel z kierunkami podobnie... silnik nie pali - kreci ale nie pali ciekawostka: wlaczenie ogrzewania szyby tylnej(a moze przeciwmgielnego - dinks wystajacy na lewym ramieni przelacznika zespolonego ) powoduje ze silnik odpala i dziala wlacza sie caly budzik obroty predkosc (wylaczenie po udanej probie odpalenia- w czasie jazdy "dinksa" czesto powoduje wylaczenie zegarow... ale nie zawsze)... ale... nie zawsze wcisniecie "dinksa" umozliwia uruchomienie silnika.... i z tad pytanie gdzie szukac problemu: jakies zwarcie w przelaczniku zespolonym? imobilaizer byl "naprawiany" ( insrukcja jak uzywac kluczyka by wszyto bylo ok byla przedstawiona wlascicielowi)? a moze gdzie indziej szukac rzwiazania problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > pacjent: 145 > motor: boxer 1.6 > przebieg: duuuuuuzy > obiawy: stale problemy z imobilaizerem, (od niedawna: ) po > przekreceniu kluczyka nie dzieje sie nic-ciekawostka: wlaczenie > ogrzewania szyby tylnej(a moze przeciwmgielnego - dinks > wystajacy na lewym ramieni przelacznika zespolonego ) powoduje > ze silnik odpala i dziala wlacza sie caly budzik obroty predkosc > (wylaczenie po udanej probie odpalenia- w czasie jazdy "dinksa" > czesto powoduje wylaczenie zegarow... ale nie zawsze)... ale... > nie zawsze wcisniecie "dinksa" umozliwia uruchomienie > silnika.... > i z tad pytanie gdzie szukac problemu: jakies zwarcie w przelaczniku > zespolonym? imobilaizer byl "naprawiany" ( insrukcja jak uzywac > kluczyka by wszyto bylo ok byla przedstawiona wlascicielowi)? a > moze gdzie indziej szukac rzwiazania problemu sprawdź przekaźnik centralki wtrysku, ja miałem coś podobnego tyle że kluczyk nie łączył tylko czasami zapalała się kontrolka code ale nie palił się wtrysk stąd doszedłem że to coś z wtryskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.