PTRRR Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Witam, Przy wymianie pompy wody zauważyłem, że leje sie olej z okolic wałka rozrządu jako że wymieniałem niedawno uszczelke pokrywy zaworów podejrzewam teraz zimering na wałku. Czy jest duzo roboty z wymianą zimeringów?? I czy jest do tego potrzebna jakas wiedza tajemna (manual) ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > Witam, > Przy wymianie pompy wody zauważyłem, że leje sie olej z okolic wałka > rozrządu jako że wymieniałem niedawno uszczelke pokrywy zaworów > podejrzewam teraz zimering na wałku. Czy jest duzo roboty z > wymianą zimeringów?? I czy jest do tego potrzebna jakas wiedza > tajemna (manual) ?? > Pozdrawiam Na pewno trzeba zdejmować pasek no i przypuszczalnie ponownie pokrywe zaworów a co za tym idzie nową uszczelke pod tą pokrywę, trzeba odkręcić koło pasowe wałka i powinno jakoś dac się to wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Rozpinasz rozrząd odkręcasz koło rozrządu wyciągasz zimering czyścisz(odtłuszczasz itp) wbijasz nowy zimering ale nie za słabi i nie za daleko przykręcasz koło rozrządu (pamiętaj o klinie) i ustawiasz rozrząd I cieszysz się suchym przez pare tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTRRR Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > Rozpinasz rozrząd > odkręcasz koło rozrządu > wyciągasz zimering > czyścisz(odtłuszczasz itp) > wbijasz nowy zimering ale nie za słabi i nie za daleko > przykręcasz koło rozrządu (pamiętaj o klinie) > i ustawiasz rozrząd > I cieszysz się suchym przez pare tyś km A jak sprawa wygląda od strony aparatu zapłonowego?? Podobnie?? Bo jak juz robic to dwa na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > A jak sprawa wygląda od strony aparatu zapłonowego?? Podobnie?? Bo > jak juz robic to dwa na raz Zaznaczasz w jakim miejscu był ustawiony aparat odkręcasz 2 nakrętki na klucz 10mm uważaj na podkładki bo sa po dwie wyciągasz aparat zdejmujesz oring czyścisz (odtłuszczasz itp) zakladasz oring wkładasz aparat uważaj na wałek żeby trafić we frezy i dokręcasz nakrętki ustawiając aparat w odpowiedznim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTRRR Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Dzięki za konkretną odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > Dzięki za konkretną odpowiedź! Jak będziesz sam robił to dobrze ustaw rozrząd a najlepiej sobie zaznacz jak był.(kropki na kole i na głowicy i na dole (koło i blok)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.