Skocz do zawartości

Wycieraki chodza jak marzenie...


chevy

Rekomendowane odpowiedzi

okazalo sie, ze styki przy silniczku sie zabrudzily. Ogolnie wyjalem wtyczke, wlozylem ja spowrotem i dzialaja yay.gif

oczywiscie z racji tego iz bylo bardzo sucho, zostaly zdjet trzpienie i przesmarowane wszystkie mozliwe ruchome miejca biglaugh.gif oczywiscie sam silniczek od dolu caly zardzewialy crazy.gif ale przeczyscilem, nasmarowalem, owinalem folia strecz i na koniec wlozylem jeszcze do oryginalnego woreczka. zobaczymy jak dlugo podziala palacz.gif

od razu zajalem sie tylna wycieraczka i tu uklon w strone osob, ktore to robily bow.gif w zyciu bym nie przypuszczal, ze trzeba okrecic ta metalowa blaczke od dolu i trzpien wbijac do srodka. doslownie wbijac bo tak zapieczony byl... po przeczyszceniu papierkiem, nasmarowani, praktycznie sam wszedl w swoje miejsce biglaugh.gif

calos przod i tyl (przy problemach z wyjeciem jednej wycieraki) zajal mi ok 2,5-3 godzinki biglaugh.gif i co najwazniejsze obylo sie bezkosztowo pub2.gifyay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opisz bardzo precyzyjnie co i jak rozbierałeś, włącznie z tym, gdzie

> są pułapki, jak rozłączać połączenia etc.

> Mam rozgrzebaną robotę izaraz lecę dalej dłubać.

czyzby wczoraj byl dzien wycieraczek wszyscy sie w to bawili ja tez bo mi tylna nie chciala chodzic tylko nie wybijalem tego trzpieniai chodzi troche lepiej ale bede musial kiedys to wybic i zrobic porzadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opisz bardzo precyzyjnie co i jak rozbierałeś, włącznie z tym, gdzie

> są pułapki, jak rozłączać połączenia etc.

> Mam rozgrzebaną robotę izaraz lecę dalej dłubać.

o co dokladnie chodzi? przednie czy tylne? niewiem.gif

przednie ladnie opisane sa na smietniku... tylna jakos tez... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko nie wybijalem tego

tak to nie mam sensu! to co nasmarowales tak wlasciwie?

trzeba zdjac zawleczke, podkladke, spryskiwacz, mały oring. pozniej odkrecic 4 sroby (5,5mm) z tyli silnika, przytrzymujace aluminiowa blache. pozniej wyjac uszczelke. nastepnie mlotek i wybic trzpien do srodka. ma wyjsc wraz z tym mechanizmem. natomiast bardzo wazne jest polozenie tego wiekszego platyikowego trybu. lepiej zaznaczyc sobie w jakiej byl pozycji bo po wyjeciu trzpienia z zebatkami, wypadnie. palacz.gif

trzpien byl tak zapieczone, ze trudno nawet bylo go wybic. po przeczyszczeniu i nasmarowaniu, wlozylem go bez problemow reka i moglem obracac. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.