Zibi122 Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 Witam No to mam pierwszy problem z Uno 1,4 Jak jadę normalnie to jest oki ale gdy przeciągam do wysokich obrotów i potem zdejmę całkowicie noge z gazu to zaświeca mi się lekko kontrolka od ładowania i widac, że światełka lekko przygasają. Co to moze byc?? Czy kończa się szczotki w altku czy raczej coś powazniejszego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 > Witam > No to mam pierwszy problem z Uno 1,4 > Jak jadę normalnie to jest oki ale gdy przeciągam do wysokich obrotów > i potem zdejmę całkowicie noge z gazu to zaświeca mi się lekko > kontrolka od ładowania i widac, że światełka lekko przygasają. > Co to moze byc?? > Czy kończa się szczotki w altku czy raczej coś powazniejszego?? W 1.4 często padają stojany w alternatorze. Na poczatek sprawdź szczotki. Mogła jeszcze paść dioda wzbudzenia. Tak czy siak trzeba go będzie wyjąć na stół. Jak coś to pytaj. Znam temat bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 > W 1.4 często padają stojany w alternatorze. Na poczatek sprawdź > szczotki. Mogła jeszcze paść dioda wzbudzenia. > Tak czy siak trzeba go będzie wyjąć na stół. > Jak coś to pytaj. Znam temat bardzo dobrze. Tak wiem ze padają bo w poprzednim 1,4 tez robiłem własnie stojan ale tam objawy były inne. Była pęknięta obudowa i zalewało go woda i czasami potrafił zaświecić tak mocno kontrolką przez dłuzszy czas ale potem gasła aż pewnego dnia cały czas sie paliła i kaput. No to jutro pewnie go wyciągnę chyba ze uda mi się szczotki z regulatorem zmienić bez wyjmowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QBUS Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 > Tak wiem ze padają bo w poprzednim 1,4 tez robiłem własnie stojan ale > tam objawy były inne. Była pęknięta obudowa i zalewało go woda i > czasami potrafił zaświecić tak mocno kontrolką przez dłuzszy > czas ale potem gasła aż pewnego dnia cały czas sie paliła i > kaput. No to jutro pewnie go wyciągnę chyba ze uda mi się > szczotki z regulatorem zmienić bez wyjmowania. Też tak miałem w moim Uno. Jeździłem tydzień, potem zrobiło się pyk i kontrolka ładowania zaczęła się palić na stałe - winny był właśnie stojan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bula26 Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 mój ojciec w swoim służbowym uno 1.4 miał identyczny problem jak ty. wczoraj oddał go do elektryka, winny był stojan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 Może pasek być za lużny,albo brak szczotek w altku.Ja tak miałem bynajmniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejsk Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Ja tak jeździłem kilka miesięcy. Potem padł zupełnie - do wymiany szczotki i diody. Wyciągnąłem altka i dałem do regeneracji - piaskowanie obudowy, nowe łożyska, śzczotki i regulator z diodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.