Joy1 Napisano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 Mam pytanko. Czy siłę wspomagania kierownicy to się reguluje, czy ono jest, jakie jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaka32 Napisano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2005 Nie reguluje się.W samej konstrukcji wspomagania występuje regulacja,zmienne przełożenie przekładni kierowniczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcSkal Napisano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2005 > Mam pytanko. Czy siłę wspomagania kierownicy to się reguluje, czy ono > jest, jakie jest ? Nie ma mozliwości regulacji,, ale zmierz sobie najpierw momenta na kole kierownicy - na biegu jałowym nie powinien przekraczać 6Nm. jak jest większy to są dwie możliwości: -pompa wspomaganie daje za małe ciśnienie (sprawdzić naciąg paska) -uszkodzody zawór rozdzielaczowy w przekłądni (wymienić przekładnię) Pozdro MarcSkal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2005 i tu ciekawostka... w zembowiczu jest rozrysowana pompa i ma zawor regulacyjny, pytanie czy jest to zawor przelewowy czy sluzy jednak do jakiejs regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joy1 Napisano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2005 ok, dzięki Wszystkim za info !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > i tu ciekawostka... w zembowiczu jest rozrysowana pompa i ma zawor > regulacyjny, pytanie czy jest to zawor przelewowy czy sluzy > jednak do jakiejs regulacji to ciekawe... wie ktos moze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAFO Napisano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 > to ciekawe... wie ktos moze? ano wiemy to coś na pompie wspomagania z kabelkiem to czujnik ciśnienia(posiada dwa stany-przerwa lub zwarcie) w obwodzie układu wspomagania informujący sterownik silnika aby podniósł obroty silnika w przypadku zwiększonego obciążenia ze strony układu kierowniczego.Łatwo sprawdzic działanie tego czujnika skręcając koła w miejscu na maxa przy właczonym silniku, raz z podłaczonym czujnikiem a następnie bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 > ano wiemy to coś na pompie wspomagania z kabelkiem to czujnik > ciśnienia(posiada dwa stany-przerwa lub zwarcie) w obwodzie > układu wspomagania informujący sterownik silnika aby podniósł > obroty silnika w przypadku zwiększonego obciążenia ze strony > układu kierowniczego.Łatwo sprawdzic działanie tego czujnika > skręcając koła w miejscu na maxa przy właczonym silniku, raz z > podłaczonym czujnikiem a następnie bez. a jesli na postoju wspomaganie dzial bardzo slabo, a po dodaniu gazu jest normalnie to moze byc wina tego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAFO Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > a jesli na postoju wspomaganie dzial bardzo slabo, a po dodaniu gazu > jest normalnie to moze byc wina tego czujnika absolutnie nie. to że na postoju słabo działa wspomaganie oznacza problemy z pompą ( daje niskie cisnienie na wolnych obrotach ) lub przekładnią kierownicza.Nie wspomne już o luźnym pasku napedzający pompę do wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojacek Napisano 3 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2005 > a jesli na postoju wspomaganie dzial bardzo slabo, a po dodaniu gazu > jest normalnie to moze byc wina tego czujnika na 95% pompa wspomagania pad(ł)a ... Polecam zakład w Słupsku - wysyłkowo (na ich koszt) profesjonalna regeneracja za 350 PLN - w 3 dni macie pompę jak nową! http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56376993 http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=2850510 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 4 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 > absolutnie nie. to że na postoju słabo działa wspomaganie oznacza > problemy z pompą ( daje niskie cisnienie na wolnych obrotach ) > lub przekładnią kierownicza.Nie wspomne już o luźnym pasku > napedzający pompę do wspomagania pasek i napinacz na 100% dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 4 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 > na 95% pompa wspomagania pad(ł)a ... > Polecam zakład w Słupsku - wysyłkowo (na ich koszt) profesjonalna > regeneracja za 350 PLN - w 3 dni macie pompę jak nową! > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56376993 > http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=2850510 teaz stawiam na pompe... niestey po wydatku wymiany szyby 320zl, sprzegla 440zl+250zl, jestem pod kreska i w kieszeni pustki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.