M_Komorowski Napisano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2007 Hejka ! przymierzam sie do zmiany auta i jak na razie sam nie wiem czego chce rozgladam sie za BMW serii 5 E-60 rocznik 2003--> mam pytanie odnosnie przebiegu....jaki jest bezpieczny. Czy raczej kupowac auta grubo ponizej 100 000 km czy przebiegi pomiedzy 120 000 a 150 000 moga juz byc za duze. Dodam ze waham sie pomiedzy dieslem 3000 ccm a benzyna 3000 ccm. Serce podpowiada ze benzyna, zdrowy rozsadek naromiast ze diesel. Co wybrac ? czym sie kierowac, na co zwracac uwage ? auto obowiązkowo ma byc z autmatyczną skrzynią biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2007 > Hejka ! > przymierzam sie do zmiany auta i jak na razie sam nie wiem czego chce > rozgladam sie za BMW serii 5 E-60 rocznik 2003--mam pytanie odnosnie > przebiegu....jaki jest bezpieczny. > Czy raczej kupowac auta grubo ponizej 100 000 km czy przebiegi > pomiedzy 120 000 a 150 000 moga juz byc za duze. > Dodam ze waham sie pomiedzy dieslem 3000 ccm a benzyna 3000 ccm. > Serce podpowiada ze benzyna, zdrowy rozsadek naromiast ze > diesel. > Co wybrac ? czym sie kierowac, na co zwracac uwage ? > auto obowiązkowo ma byc z autmatyczną skrzynią biegów Kup zadbany egzemplarz a o pzrebieg sie nie martw. Auto rowniez odbrze mozna zakatowac i za 50tys.km. Wiec szukaj takiego ktore nie bylo rozbite i po sprawdeniu w konkretnym serwisie powiedza ze jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T520 Napisano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2007 Możesz smiało liczyć 30 kkm rocznie. Dla Bmw to zaden przebieg takze 150kkm to nic strasznego - najwazniejsze żeby byl w jak najlepszym stanie i koniecznie bezwypadkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_Komorowski Napisano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2007 > Możesz smiało liczyć 30 kkm rocznie. Dla Bmw to zaden przebieg takze > 150kkm to nic strasznego - najwazniejsze żeby byl w jak > najlepszym stanie i koniecznie bezwypadkowy. dzieki za rady. troche mnie to pokrzepiło. juz jakis czas temu zaobserwowalem tendencje pozbywania sie samochodow zanim stuknie im 100 000 km na liczniku. Z jakimi kosztami serwisowymi nalezy sie liczyc przy takim przebiegu i co bezwarunkowo trzeba wymienic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T520 Napisano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2007 > dzieki za rady. > troche mnie to pokrzepiło. > juz jakis czas temu zaobserwowalem tendencje pozbywania sie > samochodow zanim stuknie im 100 000 km na liczniku. > Z jakimi kosztami serwisowymi nalezy sie liczyc przy takim przebiegu > i co bezwarunkowo trzeba wymienic ? Jeśli pytasz o E60 to Ci nie podpowiem i chyba mało kto tutaj uzytkował takie BMW, Poczytaj i spytaj tutaj: POLECAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Hejka ! > przymierzam sie do zmiany auta i jak na razie sam nie wiem czego chce > rozgladam sie za BMW serii 5 E-60 rocznik 2003--mam pytanie odnosnie > przebiegu....jaki jest bezpieczny. > Czy raczej kupowac auta grubo ponizej 100 000 km czy przebiegi > pomiedzy 120 000 a 150 000 moga juz byc za duze. > Dodam ze waham sie pomiedzy dieslem 3000 ccm a benzyna 3000 ccm. > Serce podpowiada ze benzyna, zdrowy rozsadek naromiast ze > diesel. > Co wybrac ? czym sie kierowac, na co zwracac uwage ? > auto obowiązkowo ma byc z autmatyczną skrzynią biegów 2003 to pierwszy rok, kiedy były produkowane E60, niektórzy twierdzą, żeby raczej się wystrzegać egzemplarzy z pierwszych miesięcy produkcji (choroby wieku dziecięcego). Choć z drugiej strony BMW to nie fiat wiec dużej ilości usterek raczej bym się nie spodziewał. co do przebiegu to pamietaj, ze nie kupujesz zegarów czy kalendarza, kupujesz samochód. najważeniejsze aby znaleźć zadbany, dobrze utrzymany egzemplarz, poznasz to po wnętrzu, silniku, kierownicy, i innych elementach, które najczęściej sie zużywaja. osobiście ograniczyłbym poszukiwania do aut z przebiegiem do 150 kkm bo to stosunkowo młody rocznik. Takie miałem założenie przy poszukiowaniu mojego BMW a rocznik w końcu starszy, koniec 2001. Udało mi się znależć zadbany egzemplarz z przebiegiem niecałe 130 kkm. Oczywiście wpływ ma cena. 3.0d , taki malutki plusik to zuzycie paliwa Kuzyn kupił na poczatku roku E60 525i z 2003 z przebiegiem 44 kkm, auto wygladało jakby wczoraj wyjechało z salonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > dzieki za rady. > troche mnie to pokrzepiło. > juz jakis czas temu zaobserwowalem tendencje pozbywania sie > samochodow zanim stuknie im 100 000 km na liczniku. Chyba masz na myśli 200kkm, w Polsce sporo ludzi myśli, kupie auto z przebiegiem ok 100 kkm, to druga młodość, pojezdze jeszcze ok 100 kkm. Auto ok 200 kkm nadaje sie już tylko na złom. Znam kilka aut z przebiegiem ponad 200 kkm a stan techniczny często jest lepszy od tych z przebiegiem 50-80 kkm > Z jakimi kosztami serwisowymi nalezy sie liczyc przy takim przebiegu > i co bezwarunkowo trzeba wymienic ? Standardowe koszty eksploatacji, olej, płyny, klocki, tarcze, raczej jeszcze nie elementy zawieszenia. niektórzy mówią, ze co 200 kkm warto sprawdzić stan turbiny, koszt regeneracji 1000-1500 PLN ale to zalezy od użytkownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_Komorowski Napisano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > 2003 to pierwszy rok, kiedy były produkowane E60, niektórzy twierdzą, > żeby raczej się wystrzegać egzemplarzy z pierwszych miesięcy > produkcji (choroby wieku dziecięcego). Choć z drugiej strony BMW > to nie fiat wiec dużej ilości usterek raczej bym się nie > spodziewał. > co do przebiegu to pamietaj, ze nie kupujesz zegarów czy kalendarza, > kupujesz samochód. najważeniejsze aby znaleźć zadbany, dobrze > utrzymany egzemplarz, poznasz to po wnętrzu, silniku, > kierownicy, i innych elementach, które najczęściej sie zużywaja. > osobiście ograniczyłbym poszukiwania do aut z przebiegiem do 150 > kkm bo to stosunkowo młody rocznik. Takie miałem założenie przy > poszukiowaniu mojego BMW a rocznik w końcu starszy, koniec 2001. > Udało mi się znależć zadbany egzemplarz z przebiegiem niecałe > 130 kkm. Oczywiście wpływ ma cena. > 3.0d , taki malutki plusik to zuzycie paliwa > Kuzyn kupił na poczatku roku E60 525i z 2003 z przebiegiem 44 kkm, > auto wygladało jakby wczoraj wyjechało z salonu Dzieki za zainteresowanie. Mam na oku 2 egzemplarze. jeden jest proponowany przez warszawskiego BMW Inschape to 525d w automacie z M-pakietem, szyberdachem, bi-xenonem skretnym, naviacja, i rudo-brazowymi skorami z przebiegiem 26000 km z lipca 2006 roku za cene 189900 ponizej foty druga opcja to samochod od kumpla i inne warunki zakupu roczne 520d zprzebiegiem 32000 km w manualu z xenonami i PDC, z ekstrasów tyle, jedynym plusem jest tak jak wspomnialem aspekt finansowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Dzieki za zainteresowanie. > Mam na oku 2 egzemplarze. > jeden jest proponowany przez warszawskiego BMW Inschape > to 525d w automacie z M-pakietem, szyberdachem, bi-xenonem skretnym, > naviacja, i rudo-brazowymi skorami z przebiegiem 26000 km z > lipca 2006 roku > za cene 189900 > ponizej foty > druga opcja to samochod od kumpla i inne warunki zakupu > roczne 520d zprzebiegiem 32000 km w manualu z xenonami i PDC, z > ekstrasów tyle, jedynym plusem jest tak jak wspomnialem aspekt > finansowy uuu widze, ze kolega to inna liga cenowa, myślałem, ze koledze chodzi o takie E60 za ok 100 kPLN Pamietaj, ze przy E60 tylko 6 cylindrów, 520d sobie odpuść, najlepiej 530d a 525d to minimum. Wybrałem 520d E39 bo zależało mi na ekonomi, mocy prawie mi starcza ale wiem, ze w następnym aucie bedzie 3.0d osobiście nie podoba mi się takie brązowo bordowe wnętrze, ale jak kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_Komorowski Napisano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > uuu widze, ze kolega to inna liga cenowa, myślałem, ze koledze chodzi > o takie E60 za ok 100 kPLN tez tak na poczatku zakladalem ale wezme w leasing > Pamietaj, ze przy E60 tylko 6 cylindrów, 520d sobie odpuść, najlepiej > 530d a 525d to minimum. Wybrałem 520d E39 bo zależało mi na > ekonomi, mocy prawie mi starcza ale wiem, ze w następnym aucie > bedzie 3.0d zobacze jak sie rozwinie sytuacja. 520d ma 8,3 s do paki wiec nie jest zle. poza tym mozna zmienic program i bedzie 190 KM i 410 Nm > osobiście nie podoba mi się takie brązowo bordowe wnętrze, ale jak > kto lubi rozwesela wnetrze i IMO jest ciekawe zwlaszcza przy czarnym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > tez tak na poczatku zakladalem ale wezme w leasing > zobacze jak sie rozwinie sytuacja. 520d ma 8,3 s do paki wiec nie > jest zle. poza tym mozna zmienic program i bedzie 190 KM i 410 > Nm > rozwesela wnetrze i IMO jest ciekawe zwlaszcza przy czarnym aucie aktualnie sprzedawany silnik 2.0d ma chyba 177KM, montowany jest w serii 1 i chyba też już 3. Nie wiem czy też już w 5-kach Ten o którym piszesz ma chyba 163 KM w serii. Delikatny program może dodać troszke kucy i momentu ale w tak nowych rocznikach jest z pewnością filtr cząstek stalych z którym przeprawa nie jest już taka łatwa przy programie. 2.0d to wciąż 4 cykindry. A 6-ciu w 3.0d z pewnością nie będzisz załował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T520 Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > tez tak na poczatku zakladalem ale wezme w leasing > zobacze jak sie rozwinie sytuacja. 520d ma 8,3 s do paki wiec nie > jest zle. poza tym mozna zmienic program i bedzie 190 KM i 410 > Nm > rozwesela wnetrze i IMO jest ciekawe zwlaszcza przy czarnym aucie Bierz 3.0d lub 2.5d tego nie zastapi zaden 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Dzieki za zainteresowanie. > Mam na oku 2 egzemplarze. > jeden jest proponowany przez warszawskiego BMW Inschape > to 525d w automacie z M-pakietem, szyberdachem, bi-xenonem skretnym, > naviacja, i rudo-brazowymi skorami z przebiegiem 26000 km z > lipca 2006 roku > za cene 189900 > ponizej foty > druga opcja to samochod od kumpla i inne warunki zakupu > roczne 520d zprzebiegiem 32000 km w manualu z xenonami i PDC, z > ekstrasów tyle, jedynym plusem jest tak jak wspomnialem aspekt > finansowy Ja powiem krótko 530 to minimum niewazne czy diesel czy benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.