Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod głowicę


djskorpion

Rekomendowane odpowiedzi

> Jako że objawy wskazują na potrzebę wymiany mam pytanie - z jakimi

> kosztami się liczyć (uszczelka,robocizna) - od min do max

Taki zabieg kosztował mnie jak dobrze pamiętam 800zł. Planowanie głowicy, wymiana uszczelki, uszczelniacz zaworów, pasek rozrządu, napinacz paska, regulacja zaworów. Miała być sama wymiana, resztę rzeczy doszło przy okazji. Wymiana była na początku lipca. Wyszło może tak drogo bo poszła mi już woda do miski olejowej, także doszło kilka krotna wymiana oleju i filtra .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taki zabieg kosztował mnie jak dobrze pamiętam 800zł. Planowanie

> głowicy, wymiana uszczelki, uszczelniacz zaworów, pasek

> rozrządu, napinacz paska, regulacja zaworów. Miała być sama

> wymiana, resztę rzeczy doszło przy okazji. Wymiana była na

> początku lipca. Wyszło może tak drogo bo poszła mi już woda do

> miski olejowej, także doszło kilka krotna wymiana oleju i filtra

> .

Powiem krotko - o kufa sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem ja 893goodvibes.gif

a koszty jak nareazie co sie dowiedzialem w sklepie to 23.5 uszczelka smile.gif pod glowice ale dochodza uszczeli pod kolektor wydechowy i klawiature czyli koszt uszczelek ok 40zl... a robocizna... jeszcze niewiem gdyz bede robil wymiane pierscionków to mechanik zrobi to przy okazji:P za wymaine pierscionkow krzyczy mi 450zl i niewiem czy do duzo czy malo?? bo jak cos to szukam kolejnego mechanika...a wlasnie jakie sa koszty przy wymianie pierscionków-czesci?? co trzeba wymieniac??

---------------------------------------------------------------------------------------

1.0 p.o.w.e.r grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako że objawy wskazują na potrzebę wymiany mam pytanie - z jakimi

> kosztami się liczyć (uszczelka,robocizna) - od min do max

Jak wymieniasz uszczelkę to jeszcze zdało by się wymienić pasek rozrządu i napinacz. A co do kosztów to nie wiem bo ja sam takie rzeczy robię . ( Jak mam czas wolny ) Pogadamy to zrobimy 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To racja, ale nie jest nakazane , że przy wymianie uszczelki trzeba

> jeszcze wymienić pasek i napinacz jakby to miało coś wspólnego z

> uszczelką.

Ano nie jest a nie ale zależy też jaki ma przebieg.

Pasek albo wytrzyma i nie pęknie albo nie wytzryma i pęknie od ponownego napięcia. Ale jak bym miał wymieniać przy 1.4 upg to bym wykosztował się jeszcze na pasek i napinacz. NIż potem znowy ściągać głowice. (w 1.0 pęka i zakłada się tylko pasek i się jeździ).

Lepiej dmuchać na zimne 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co z uszczelką PG kupujecie nominalną czy dajecie robić ? ile

> setnych mm planujecie?

kupujesz normalną ok.gif

a co do planowania to też nie jest to nie zbędne, no chyba że są zadziory

większośc twierdzi że powinno sie zbierac, a zbiera sie zregóły od 0,2 do 0,4 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupujesz normalną

> a co do planowania to też nie jest to nie zbędne, no chyba że są

> zadziory

> większośc twierdzi że powinno sie zbierac, a zbiera sie zregóły od

> 0,2 do 0,4 mm

Dokładnie - zabieg ten nazywa sie zabieleniem głowicy. trzeba ocenic jak mocno sie odkształciła powierzchnia głowicy i decydowac - jezeli to nie było wiele kkm to wtedy nie ma konieczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w książce której ja mam jest wyraźnie napisane że jak pasek miał już tam przejechane kilka km to trzeba dawać nowy przy ściąganiu

niby nic się nie stanie ale ewentualna laweta... nerwy stracony czas to też darmowe nie jest

a pasek + napinacz to ok 55zł.....

co jeszcze trzeba wymienić to śruby przykręcające głowicę koszt ok 30zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> same planowanie 60zeta a zawory? ja za komleksową renowacje dałem

> 370zl

glowice nalezy planowac o ile nie wykazuje nalezytej plaskosci, jezeli ja wykazuje starczy sama wymiana uszczelki. zaworow nie trzeba ruszac chyba ze wykazuja nieszczelnosc lub slady wypalen, jezeli sa sprawne - nie ruszac, itd, itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek należy kontrolować co 10000km, natychmiast wymienić po 60000km, lub gdy pojawią sie oznaki zużycia lub zaolejenia-ale nie do cholery przy każdej wymianie upg. sciana.gifuzbroj_zlo.gif

Jak ci uszczelke trafi dwa razy w miesiacu to pasek też wymienisz dwa razy tak, bo przy okazji? pad.gifpalacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak Ci walnie 2 razy w miesiący uszczelka to znaczy że możesz sobie

> zrobic z silnika stolik pod piwo

Jak mi walnie to se zrobie stolik,ale nie mam zamiaru wymieniać

,zapobiegawczo za każdym remontem paska bo okazyjnie tylko jak przyjdzie na to pora. rant.gif

I temat zakończmy bo sie nierozumiemy i mnie następuje migotanie przedsionków. angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.