djskorpion Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Jako że objawy wskazują na potrzebę wymiany mam pytanie - z jakimi kosztami się liczyć (uszczelka,robocizna) - od min do max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Uszczelka- 40-60zł Robocizna-150-200zł A pozatym gdzieś juz wczesniej o tym było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 > Uszczelka- 40-60zł > Robocizna-150-200zł liczysz razem z ewentualnym planowaniem? > A pozatym gdzieś juz wczesniej o tym było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 > liczysz razem z ewentualnym planowaniem? > > A pozatym gdzieś juz wczesniej o tym było No bez planowania licze. No nie pamietam teraz , ale w tym miesiącu juz ktoś pytał o to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 > No bez planowania licze. > No nie pamietam teraz , ale w tym miesiącu juz ktoś pytał o to. THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 > Jako że objawy wskazują na potrzebę wymiany mam pytanie - z jakimi > kosztami się liczyć (uszczelka,robocizna) - od min do max Taki zabieg kosztował mnie jak dobrze pamiętam 800zł. Planowanie głowicy, wymiana uszczelki, uszczelniacz zaworów, pasek rozrządu, napinacz paska, regulacja zaworów. Miała być sama wymiana, resztę rzeczy doszło przy okazji. Wymiana była na początku lipca. Wyszło może tak drogo bo poszła mi już woda do miski olejowej, także doszło kilka krotna wymiana oleju i filtra . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 > Taki zabieg kosztował mnie jak dobrze pamiętam 800zł. Planowanie > głowicy, wymiana uszczelki, uszczelniacz zaworów, pasek > rozrządu, napinacz paska, regulacja zaworów. Miała być sama > wymiana, resztę rzeczy doszło przy okazji. Wymiana była na > początku lipca. Wyszło może tak drogo bo poszła mi już woda do > miski olejowej, także doszło kilka krotna wymiana oleju i filtra > . Powiem krotko - o kufa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error86 Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 pytałem ja a koszty jak nareazie co sie dowiedzialem w sklepie to 23.5 uszczelka pod glowice ale dochodza uszczeli pod kolektor wydechowy i klawiature czyli koszt uszczelek ok 40zl... a robocizna... jeszcze niewiem gdyz bede robil wymiane pierscionków to mechanik zrobi to przy okazji:P za wymaine pierscionkow krzyczy mi 450zl i niewiem czy do duzo czy malo?? bo jak cos to szukam kolejnego mechanika...a wlasnie jakie sa koszty przy wymianie pierscionków-czesci?? co trzeba wymieniac?? --------------------------------------------------------------------------------------- 1.0 p.o.w.e.r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 > Jako że objawy wskazują na potrzebę wymiany mam pytanie - z jakimi > kosztami się liczyć (uszczelka,robocizna) - od min do max Jak wymieniasz uszczelkę to jeszcze zdało by się wymienić pasek rozrządu i napinacz. A co do kosztów to nie wiem bo ja sam takie rzeczy robię . ( Jak mam czas wolny ) Pogadamy to zrobimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 A co ma pasek rozrządu i napinacz do uszczelki pod głowicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > A co ma pasek rozrządu i napinacz do uszczelki pod głowicą? BO ,zeby zrucic czapkie musisz zrucic rozrzad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > BO ,zeby zrucic czapkie musisz zrucic rozrzad. A no to jedynie przy okazji można wymienić pasek, ale nie żeby tak zalecano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > A co ma pasek rozrządu i napinacz do uszczelki pod głowicą? Bo czasami paski lubią pękać przy ponownym napięciu, ale nie wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > Bo czasami paski lubią pękać przy ponownym napięciu, ale nie > wszystkie. No wlasnie a za te 30pln niewarto ryzykowac minimum 500... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > No wlasnie a za te 30pln niewarto ryzykowac minimum 500... W 1.0 nic się nie dzieje Tylko pęka i cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > W 1.0 nic się nie dzieje Tylko pęka i cisza Właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > W 1.0 nic się nie dzieje Tylko pęka i cisza No ale w 1.4 peka i jest nieciekawy zgrzyt Wiem bo mnie sie pompa wody zatarla w nexii 1.5 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 > A co ma pasek rozrządu i napinacz do uszczelki pod głowicą? Tak jak kolega pisał . Lepiej wymienić od razu niż później jeszcze raz płacić mechanikowi za wymianę no chyba że sam to robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKAT77 Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 > Jako że objawy wskazują na potrzebę wymiany mam pytanie - z jakimi > kosztami się liczyć (uszczelka,robocizna) - od min do max same planowanie 60zeta a zawory? ja za komleksową renowacje dałem 370zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 To racja, ale nie jest nakazane , że przy wymianie uszczelki trzeba jeszcze wymienić pasek i napinacz jakby to miało coś wspólnego z uszczelką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 > To racja, ale nie jest nakazane , że przy wymianie uszczelki trzeba > jeszcze wymienić pasek i napinacz jakby to miało coś wspólnego z > uszczelką. Ano nie jest a nie ale zależy też jaki ma przebieg. Pasek albo wytrzyma i nie pęknie albo nie wytzryma i pęknie od ponownego napięcia. Ale jak bym miał wymieniać przy 1.4 upg to bym wykosztował się jeszcze na pasek i napinacz. NIż potem znowy ściągać głowice. (w 1.0 pęka i zakłada się tylko pasek i się jeździ). Lepiej dmuchać na zimne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 a co z uszczelką PG kupujecie nominalną czy dajecie robić ? ile setnych mm planujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 > a co z uszczelką PG kupujecie nominalną czy dajecie robić ? ile > setnych mm planujecie? kupujesz normalną a co do planowania to też nie jest to nie zbędne, no chyba że są zadziory większośc twierdzi że powinno sie zbierac, a zbiera sie zregóły od 0,2 do 0,4 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 > kupujesz normalną > a co do planowania to też nie jest to nie zbędne, no chyba że są > zadziory > większośc twierdzi że powinno sie zbierac, a zbiera sie zregóły od > 0,2 do 0,4 mm Dokładnie - zabieg ten nazywa sie zabieleniem głowicy. trzeba ocenic jak mocno sie odkształciła powierzchnia głowicy i decydowac - jezeli to nie było wiele kkm to wtedy nie ma konieczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 w książce której ja mam jest wyraźnie napisane że jak pasek miał już tam przejechane kilka km to trzeba dawać nowy przy ściąganiu niby nic się nie stanie ale ewentualna laweta... nerwy stracony czas to też darmowe nie jest a pasek + napinacz to ok 55zł..... co jeszcze trzeba wymienić to śruby przykręcające głowicę koszt ok 30zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 2 Września 2007 Udostępnij Napisano 2 Września 2007 > same planowanie 60zeta a zawory? ja za komleksową renowacje dałem > 370zl glowice nalezy planowac o ile nie wykazuje nalezytej plaskosci, jezeli ja wykazuje starczy sama wymiana uszczelki. zaworow nie trzeba ruszac chyba ze wykazuja nieszczelnosc lub slady wypalen, jezeli sa sprawne - nie ruszac, itd, itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 Pasek należy kontrolować co 10000km, natychmiast wymienić po 60000km, lub gdy pojawią sie oznaki zużycia lub zaolejenia-ale nie do cholery przy każdej wymianie upg. Jak ci uszczelke trafi dwa razy w miesiacu to pasek też wymienisz dwa razy tak, bo przy okazji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Jak ci uszczelke trafi dwa razy w miesiacu to pasek też wymienisz dwa > razy tak, bo przy okazji? Jak Ci dwa razy w miesiacu walnie UPG to znaczy,ze masz cholerny niefary i warto tez prewencyjnie wymienic pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Jak ci uszczelke trafi dwa razy w miesiacu to pasek też wymienisz dwa > razy tak, bo przy okazji? jak Ci walnie 2 razy w miesiący uszczelka to znaczy że możesz sobie zrobic z silnika stolik pod piwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > jak Ci walnie 2 razy w miesiący uszczelka to znaczy że możesz sobie > zrobic z silnika stolik pod piwo Jak w Top Gear i Automaniaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > jak Ci walnie 2 razy w miesiący uszczelka to znaczy że możesz sobie > zrobic z silnika stolik pod piwo Jak mi walnie to se zrobie stolik,ale nie mam zamiaru wymieniać ,zapobiegawczo za każdym remontem paska bo okazyjnie tylko jak przyjdzie na to pora. I temat zakończmy bo sie nierozumiemy i mnie następuje migotanie przedsionków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > I temat zakończmy bo sie nierozumiemy i mnie następuje migotanie > przedsionków. Migotanie nie nastepuje ciesz,ze nie komor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.