Skocz do zawartości

Astra II Caravan - Problemy z zapalaniem po dluzszym postoju


VadeRsky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otuz od kilkunastu dni mam problem z odpalaniem swojej asterki sick.gif, rano gdy probuje odpalic samochod dochodzi do ok 500obr podlawi sie i pozniej musze walczyc przez kilka minut zeby sie odpalil. niewiem.gif Nie wiem wedlug mnie tak jakby jakis zawor nie trzymal paliwa i wracalo one spowrotem do baq. Albo sie jakos zapowietrza. Bylem w lokalnym "service bosh" alien.gif podlaczyli asterke do kompa wyplulo blad 1660 zawor magnetyczny, ale nie chcieli powiedziec co to za zawor i ile moze mnie on kosztowac. niedawno sie odezwali i powiedzieli ze wstepnie koszt bedzie siegal od 700zl nie podajac gornej granicy wiec podziekowalem. moze ktos sie spotkal z takim objawem, jest to dieselek z silnikiem 2.0 i ma przejechane 117tys km. crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mój kolega miał podobny problem z Viki w dieslu , pomogło zamontowanie dodatkowego zaworu na przewodzie paliwowym.

Nie wiem tylko jaki to był zawór tzn. zwrotny czy elektromagnetyczny.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw oblukaj wszystkie przewody paliwowe, czy nie są gdzieś przetarte. ja też walczyłem z podobnymi objawami w astrze f i sie okazało, że wąż idący od filtra do pompy w jednym miejscu miał bardzo malutkie, wręcz trudnozauważalne przetarcie, ale to juz starczyło, by przez kilka godzin postoju silnik się zapowietrzył.

gdzieś łapie powietrze, nie ma innej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, otuz od kilkunastu dni mam problem z odpalaniem swojej asterki

> , rano gdy probuje odpalic samochod dochodzi do ok 500obr

> podlawi sie i pozniej musze walczyc przez kilka minut zeby sie

> odpalil. Nie wiem wedlug mnie tak jakby jakis zawor nie

> trzymal paliwa i wracalo one spowrotem do baq. Albo sie jakos

> zapowietrza. Bylem w lokalnym "service bosh" podlaczyli

> asterke do kompa wyplulo blad 1660 zawor magnetyczny, ale nie

> chcieli powiedziec co to za zawor i ile moze mnie on kosztowac.

> niedawno sie odezwali i powiedzieli ze wstepnie koszt bedzie

> siegal od 700zl nie podajac gornej granicy wiec podziekowalem.

> moze ktos sie spotkal z takim objawem, jest to dieselek z

> silnikiem 2.0 i ma przejechane 117tys km.

Re1660 może oznaczać yszkodzenie zaworka w pompie wtryskowej lub uszkodzony komp pompy!

- MIałem to samo kak tylko nabyłem swoja asterkę tylko bez kodów!

Na początek wymień przewody przelewowe na wtryskiwaczach, jeżeki i po tym zabiegu będzie słabo to trzeba sprawdzić pod którym wtryskiwaczem podsysa powietrze (podciągać vac-u pompka ręczna dodatkowa podciśnienie na przelewie wtryskiwacza jeżeli pompka popuści to uszkodzone uszczelnienie). Najprawdopodobniej to one są winne! poproś forumowiczów żeby podali nr. z TIS-a takich uszczelnień . Możesz wynienic san jak masz mozliwości lub zaprowadz do mechanika . Ja po wymianie tych uszczelnień od 2.5 roku spokój i zapala bez problemu po tygodniu.Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nunu7 i GRYF2000 to bylo najtrafniejsze zlokalizowanie bledu, niestety przez tydzien qlalem sie od mechanika do mechanika zeby pomogl mi w rozwiazaniu tej usterki. ale niestety wola sie zajmowac samochodami "nastolatkami" niz sprawdzic co sie dzieje mojej asterce, jedynie otrzymywalem odburkniecia ze moze to wtryski koszt ok 300 za jeden albo pompa ponad 1000. wkoncu zdesperowany podjechalem pod serwis opla i co dziwnego pan kierownik powiedzial ze najczestrzo przyczyna tego modelu jest zapowietrzanie ukladu czyli trzeba wymienic przewody. koszt z robocizna wyniosl mnie prawie 300zl i samochodzik jak narazie pieknie sie zapala. boje sie ze cos innnego mogli mi odkrecic passed_out.gif ale moze huham na zimne wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.