puzoni86 Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Witam z sąsiedniego kącika. Mam pytanko, gdzie mocowany jest ten silnik do budy, a dokładnie w którym miejscu silnika jest przykręcana łapa mocująca go do budy... Pytam ponieważ chce włożyć go do UNO... Jak na razie mam włożony 1.6 16V z Bravo, a kolega wkłada 2.0 i nie chce zostać mu ,,dłużny" dlatego stwierdziłem że włożę 3.0 V6... A i jeszcze jedno, czy ten silnik ma jakieś typowe niedociągniecia? Tzn. ostatnio patrzyłem na allegro i co drugi miał urwaną korbę, albo zatartą panewkę? Troszkie się boje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus_krk Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 > Witam z sąsiedniego kącika. Mam pytanko, gdzie mocowany jest ten > silnik do budy, a dokładnie w którym miejscu silnika jest > przykręcana łapa mocująca go do budy... Pytam ponieważ chce > włożyć go do UNO... Jak na razie mam włożony 1.6 16V z Bravo, a > kolega wkłada 2.0 i nie chce zostać mu ,,dłużny" dlatego > stwierdziłem że włożę 3.0 V6... A i jeszcze jedno, czy ten > silnik ma jakieś typowe niedociągniecia? Tzn. ostatnio patrzyłem > na allegro i co drugi miał urwaną korbę, albo zatartą panewkę? > Troszkie się boje.... dosc odwazny pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2007 > dosc odwazny pomysl Wiem Ale jak się uda to może być ciekawie... To jak ma ktoś foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Wszystko rozchodzi się o to czy ta łapa jest od przodu silnika czy od tyłu... A jak ktoś jeszcze by mi zmierzył szerokość zestawu czyli silnik +skrzynia to będę bardzo wdzięczny... Tylko jak coś to wymiar łapać od najdalej wysuniętych elementów w tym przypadku od kół pasowych do ,,dupki" skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Wszystko rozchodzi się o to czy ta łapa jest od przodu silnika czy od > tyłu... A jak ktoś jeszcze by mi zmierzył szerokość zestawu > czyli silnik +skrzynia to będę bardzo wdzięczny... Tylko jak coś > to wymiar łapać od najdalej wysuniętych elementów w tym > przypadku od kół pasowych do ,,dupki" skrzyni Ty to masz ambitne pomysły. Podstawowa sprawa, to o jakim silniku myślisz, czyli 12v czy może 24v ? To są silniki różne gabarytowo i mają różne mocowania do nadwozia. Aczkolwiek nie wydaje mi się, żeby to się mogło udać bez "kombinacji". Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2007 > Ty to masz ambitne pomysły. > Podstawowa sprawa, to o jakim silniku myślisz, czyli 12v czy może 24v > ? To są silniki różne gabarytowo i mają różne mocowania do > nadwozia. Aczkolwiek nie wydaje mi się, żeby to się mogło udać > bez "kombinacji". > Pozdrawiam. Oczywiście 24V inny nie wchodzi w grę... Jeżeli nikt mi nie odpowie w ciągu tygodnia to będę zmuszony robić 1.6 16V turbo, a to już droższa sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 20 Października 2007 Udostępnij Napisano 20 Października 2007 > Oczywiście 24V inny nie wchodzi w grę... Jeżeli nikt mi nie odpowie > w ciągu tygodnia to będę zmuszony robić 1.6 16V turbo, a to już > droższa sprawa A może 2.0T od GTV ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadet Napisano 20 Października 2007 Udostępnij Napisano 20 Października 2007 Ty Gadzie!!!co byś nie zrobił itak będe szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 21 Października 2007 Udostępnij Napisano 21 Października 2007 > A może 2.0T od GTV ?? Myślę, że to optymale rozwiązanie by było. Gabarytowo mniejszy od 24V, a osiągi po odpowiedniej korekcie mogą być nawet lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 21 Października 2007 Udostępnij Napisano 21 Października 2007 > Myślę, że to optymale rozwiązanie by było. > Gabarytowo mniejszy od 24V, a osiągi po odpowiedniej korekcie mogą > być nawet lepsze. tylko weźcie panowie pod uwagę dostępność tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 21 Października 2007 Udostępnij Napisano 21 Października 2007 > tylko weźcie panowie pod uwagę dostępność tego silnika. No raczej nie jest to łatwy kąsek do znalezienia. Widziałem swego czasu w komisach pod Wawą 2 sztuki 164 w dość rozsądnej cenie i myślę, że to byłoby prostsze rozwiązanie od znalezienia silnika. Po drugie stan takich aut ma zazwyczaj wiele do życzenia, co sama cena już sugeruje, ale może motor się nadać, a wiec tylko szukać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 21 Października 2007 Udostępnij Napisano 21 Października 2007 o V6 TB rozmawiałem kiedyś w Arese z jednym z konstruktorów tej jednostki. I sam powiedział, że one "wcześnie umieraja", że zostawili zbyt mały margines dla idiotyzmów, które użytkownicy z nimi wyczyniają. Dlatego jestem zdania, że 3.0 V6 24v jest lepszym wyborem. I to nie ten ze 164, tylko ten ze 166, bo w 166 właśnie poprawiono awaryjny napęd pompy oleju, i przestały występowac nagłe przerwy w dostawie oleju, skutkujące zatarciem silnika. Co w 164 działo się niestety często i zupełnie losowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 21 Października 2007 Udostępnij Napisano 21 Października 2007 > Witam z sąsiedniego kącika. Mam pytanko, gdzie mocowany jest ten > silnik do budy, a dokładnie w którym miejscu silnika jest > przykręcana łapa mocująca go do budy... Pytam ponieważ chce > włożyć go do UNO... Jak na razie mam włożony 1.6 16V z Bravo, a > kolega wkłada 2.0 i nie chce zostać mu ,,dłużny" dlatego > stwierdziłem że włożę 3.0 V6... A i jeszcze jedno, czy ten > silnik ma jakieś typowe niedociągniecia? Tzn. ostatnio patrzyłem > na allegro i co drugi miał urwaną korbę, albo zatartą panewkę? > Troszkie się boje.... Ze tak troche odbiegne od tematu - nie lepiej bylo by ta kase przeznaczyc na dlubanie oryginalnego 1.4 turbo? Mozna pokombinowac z blokami, zwiekszyc pojemnosc, pomyslec o kutych gratach i porzadnym doladowaniu. Rozumiem, ze chcesz zrobic cos innego, tylko zastanow sie dobrze, czy to ma sens. Same mocowania silnika beda wymagaly mega rzezby. W dodatku musisz naprawde madrze rozplanowac rozklad masy... Jest mnostwo rzeczy, ktore bedziesz musial pokonac. Jak chcesz hardcore, to wrzucaj 2.0 16V Turbo z Integrale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2007 > Ze tak troche odbiegne od tematu - nie lepiej bylo by ta kase > przeznaczyc na dlubanie oryginalnego 1.4 turbo? Mozna > pokombinowac z blokami, zwiekszyc pojemnosc, pomyslec o kutych > gratach i porzadnym doladowaniu. Rozumiem, ze chcesz zrobic cos > innego, tylko zastanow sie dobrze, czy to ma sens. Same > mocowania silnika beda wymagaly mega rzezby. W dodatku musisz > naprawde madrze rozplanowac rozklad masy... Jest mnostwo rzeczy, > ktore bedziesz musial pokonac. > Jak chcesz hardcore, to wrzucaj 2.0 16V Turbo z Integrale. Już sam nie wiem Chcę na pewno więcej! Do 1.6 też trzeba było łapę przerobić, a dokładnie skrócić i wcale trudne to to nie jest... 2.0 Turbo nie wiem czy były wersje bez wałków wyrównujących obroty, jeżeli nie to trzeba wycinać podłużnicę, jeżeli były to zaraz wkładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.