bad_saint Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 Witam Zastanawiam się nad kupnem Fiat Siena 1,2 pełny golas z 1999 za 10000 pln Mam do was pytanie ile takie cudo pali i czy da rade założyc gaz do tego jak się tym jeżdzi czy może wybrać SC i jest z sprzedażą Sieny czy schodzą dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > Witam > Zastanawiam się nad kupnem > Fiat Siena 1,2 pełny golas z 1999 za 10000 pln cena bardzo niska > Mam do was pytanie > ile takie cudo pali i czy da rade założyc gaz do tego silnik wręcz stworzony do gazu, II gen chodzi idealnie, gazu to tak 8-10litrów, zalezy od jazdy, PB to 7 literków napewno łyknie > jak się tym jeżdzi czy może wybrać SC jeździ sie znacznie lepiej niż SC bo to większe auto, wygodniejsze przestronniejsze. awaryjnośc na praktycznie takim samym poziomie > i jest z sprzedażą Sieny czy schodzą > dzięki hehe sprzedają sie jak inne tego typu auta, czyli wcale albo za pół darmo IMHO szukaj wersji HL zbywalna i oczywiscie jak na ta klase doskonale wyposażona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > cena bardzo niska Niska ? czy ja wiem ... przeciez nawet centralnego nie ma > hehe sprzedają sie jak inne tego typu auta, czyli wcale albo za pół > darmo zeby teraz sprzedac auto musisz zejsc z ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_ka Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > Witam > Zastanawiam się nad kupnem > Fiat Siena 1,2 pełny golas z 1999 za 10000 pln Samochód jest rzeczywiście tani. Podajesz za mało danych. Sprawdź przebieg samochodu. Może jest bardzo duży. A cofnąć licznik nie jest trudno. Może autko jest zniszczone lub po przejściach, (stłuczki wypadki) i zostało odtworzone. Sprawdź datę produkcji na szybach, jeśli szyby były zbite, będą różnice w dacie, (jeśli autko jest z początku lub końca roku daty mogą się różnić, ale zawsze będą to dwa kolejne lata). Sprawdź elementy samochodu najbardziej podatne na zużycie. Sprawdź gumy na pedałach, dywaniki, wytartą tapicerkę i kierownicę, luzy na zawiasach drzwi, strzelające ograniczniki drzwi. Posłuchaj zawieszenia na nierównościach przy małych prędkościach. Sprawdź zużycie opon: stan bieżnika, równomierność zużycia oraz daty produkcji na wszystkich oponach. Przy zimówkach może jeszcze będą oryginalne, jeśli przebieg nie jest bardzo duży. Hak holowniczy może wskazywać na cięższe warunki użytkowania, ale nie musi. > Mam do was pytanie > jak się tym jeżdzi czy może wybrać SC Nigdy SC. Niedawno sprzedałem Uno i już żałuję..., że tak długo nie zmieniałem na Sienkę Cudo - niech mnie szlak trafi, jak mawiał "Giuseppe w Warszawie" Tu wszystko jest lepsze, no może za wyjątkiem widoczności do tyłu i jeśli to "golas" to może trochę będzie ciężej kręcić kółkiem bez wspomagania. SC wysiada, małe to, bez tylnych drzwi i bagażnika, nawet się nie zastanawiaj > i jest z sprzedażą Sieny czy schodzą Sprzedają się jak każde auto teraz, za niższą cenę, lub lepiej wyposażone. Bez gazu lepiej sprzedają się z silnikami o małej pojemności. Gaz to wielki atut dla wielu przy odsprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_ka Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > silnik wręcz stworzony do gazu, II gen chodzi idealnie, Tak przy okazji, czy mógłby kolega rozwinąć powyżej cytowaną myśl, ponieważ mam zamiar zagazować swoją Sienkę Czy chodzi tu tylko o metalowy kolektor dolotowy czy o inne sprawy? Może kilka słów zachęty, oprócz cen benzyny może mnie sprowokować do zagazowania autka, ponieważ nie stać mnie na wtrysk gazu, a mam pewne obawy co do instalacji II generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > Tak przy okazji, czy mógłby kolega rozwinąć powyżej cytowaną myśl, > ponieważ mam zamiar zagazować swoją Sienkę > Czy chodzi tu tylko o metalowy kolektor dolotowy czy o inne sprawy? > Może kilka słów zachęty, oprócz cen benzyny może mnie > sprowokować do zagazowania autka, ponieważ nie stać mnie na > wtrysk gazu, a mam pewne obawy co do instalacji II generacji. nawet jakby Cie było stać,to raczej wtrysku bez rzezbienia nie załozysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > nawet jakby Cie było stać,to raczej wtrysku bez rzezbienia nie > załozysz... nom, nie bardzo da sie wtrysku gazu zainstalować do 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjFahoo Napisano 13 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2005 jak chcesz to mogę ci swoja sienkę sprzedac za 10tyś. po wymianie rozrządu olejów filtrów oponki jak nówki nie bierze ani grama oleju 115tyś przebiegu nic nie stuka nic nie puka motor to 1,6 wersja HL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 13 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2005 > Tak przy okazji, czy mógłby kolega rozwinąć powyżej cytowaną myśl, > ponieważ mam zamiar zagazować swoją Sienkę > Czy chodzi tu tylko o metalowy kolektor dolotowy czy o inne sprawy? > Może kilka słów zachęty, oprócz cen benzyny może mnie > sprowokować do zagazowania autka, ponieważ nie stać mnie na > wtrysk gazu, a mam pewne obawy co do instalacji II generacji. silniczek bardzo dobrze znosi gaz, jeśli dba się o swiece i kable oraz regulacje to nie ma wybuchów, koszty utrzymania są znikome (na przykład komplet świec to 30zł, czyli tyle samo co regulacja). inwestycja w regulacje/filtr raz w roku i świece oraz kable, przyniesie bezawaryjną eksploatacje przez wiele lat. instalka II generacji będzie kosztowała 1,6KPLN-2KPLN i to jest główny powód aby ja zakładać. radze robić to jak najszybciej, gaz jest jeszcze tani więc szybko się zwróci. dodatkowym atutem jest to że auto z gazem łatwiej sprzedać, a wręcz kryterium wyceny jest teraz instalacja lpg. auta bez niej są obecnie traktowane jak jakieś ułomne zakładaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 13 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2005 > jak chcesz to mogę ci swoja sienkę sprzedac za 10tyś. > po wymianie rozrządu olejów filtrów oponki jak nówki nie bierze ani > grama oleju 115tyś przebiegu nic nie stuka nic nie puka > motor to 1,6 wersja HL a po co mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 13 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2005 > a po co mi hehe też jestem ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.