sobol2222 Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 Uno z silnikiem 900 cm, gaz Zimny silnik, po uruchomieniu, pracuje nierówno, chwilami na dwóch cylindrach. Po przełączeniu na gaz, nawet w ujemnej temeraturze, pracuje idealnie. Wracam znów na benzynę i znów przerywa, dopóki jest zimny. Nierówna praca jest zarówno na wolnych obrotach jak i na wysokich, chociaż na wysokich mniej zauważalna. Przewody wysokiego napięcia i świece wymieniłem na nowe. Ciepły silnik pracuje równo na benzynie i na gazie. Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > Uno z silnikiem 900 cm, gaz > Zimny silnik, po uruchomieniu, pracuje nierówno, chwilami na dwóch > cylindrach. Po przełączeniu na gaz, nawet w ujemnej temeraturze, > pracuje idealnie. Wracam znów na benzynę i znów przerywa, dopóki > jest zimny. Nierówna praca jest zarówno na wolnych obrotach jak > i na wysokich, chociaż na wysokich mniej zauważalna. > Przewody wysokiego napięcia i świece wymieniłem na nowe. > Ciepły silnik pracuje równo na benzynie i na gazie. > Co może być przyczyną? Jeżeli pracuje na niektórych garach to na bank zalewane są świece. Proponowałbym sprawdzić i wyregulować skład mieszanki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobol2222 Napisano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > Jeżeli pracuje na niektórych garach to na bank zalewane są świece. > Proponowałbym sprawdzić i wyregulować skład mieszanki. W gaźnikowym wiedziałbym jak to zróbić, ale u mnie jest wtrysk pojedynczy. Czy to silniczek krokowy za skład mieszanki na wolnych obrotach odpowiada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszG Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > W gaźnikowym wiedziałbym jak to zróbić, ale u mnie jest wtrysk > pojedynczy. Czy to silniczek krokowy za skład mieszanki na > wolnych obrotach odpowiada? Za skład mieszanki odpowiadają: czujnik temperatury powietrza(przy wtryskiwaczu), czujnik temperatury cieczy( wkręcony w kolektor dolotowy po stronie czwartego cylindra); sonda lambda, i czujnik położenia przepustnicy.Silnik krokowy to tylko element wykonawczy centralki wtrysku jednak poprzez uchylanie przepustnicy pośrednio wpłwa na skład mieszanki ale na podstwie wyżej wymienionych czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinek21 Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > Jeżeli pracuje na niektórych garach to na bank zalewane są świece. > Proponowałbym sprawdzić i wyregulować skład mieszanki. > Pozdrawiam Kordek ja tak mam u siebie-tyle ze zimny czy cieply bez roznicy [gaz czy benzyna rowniez] szarpie,chodzi na 2 moze 3 cylindrach,wciskam sprzegło i odrazu gasnie,poki nie wcisne sprzegla jakos tam ledwo zipie ale po wcisnieciu pada.....palec,kopulka,aparat zapolonowy zmieniony -zadnej poprawy-kable,swiece wymienialem w marcu a od tamtej pory zrobilem cos miedzy 5-8tys km....... masz jakis pomysl?? bo od 3 dni auto stoi u mechanika i nic nie wymyslil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.