djo Napisano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2007 Witam po sąsiedzku! Od dłuższego czasu zastanawiam się nad którymś z modeli fiata z mocniejszym silnikiem. W rachubę wchodzi Bravo HGT... ale na tym plan się nie kończy i teraz do rzeczy: - jak nazywa się rodzina silników z której pochodzi 2.0 20v - czy ktoś na forum porusza się uturbioną wersją tego silnika?? - czy ktoś przekładał 2.0 16vT lub 2.0 20vT z coupe do HGT?? - ile waży hgt gotowe do jazdy? - jak z zawieszeniem w hgt - nadaje sie do ostrzejszego użytkowania samochodu?? - jak z blacharką w bravo?? ocynk?? jak trzymają sie wasze samochody?? Ogólnie sprawa wygląda tak - mam zamiar nabyć bravo hgt, ważny jest stan nadwozia i wyposażenie, silnik może być padnięty - to będzie biorca, natomiast jako dawca ma posłużyc fiat coupe właśnie 2.0 16vT lub 20vT. Oczywiście jasną sprawą jest, ze silnik przed włożeniem przejdzie kapitalkę+drobny tiun, docelowo interesuje mnie powyżej 200km w bravo, a turbo daje duże perspektywy. Do tego odpowiedni układ hamulcowy. Samochód nie ma być przeznaczony do codziennego użytku. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 nie stosuj silnika od coupe tylko od kappy... doładowane silniki od fiata są gówno warte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > nie stosuj silnika od coupe tylko od kappy... > doładowane silniki od fiata są gówno warte Czemu tak twierdzisz?? Miałem już do czynienia z silnikami 1.3/1.4T z uno i punto gt, a te mają ogromny potencjał i wytrzymują naprawdę dużo, ale to rodzina starych dobrych SOHC. Nad silnikiem od kappy też już myślałem - a to inna rodzina?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 Silnik od fiata i lancii są inne... trwalsze i rzadziej panewki padają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > Witam po sąsiedzku! > Od dłuższego czasu zastanawiam się nad którymś z modeli fiata z > mocniejszym silnikiem. W rachubę wchodzi Bravo HGT... ale na tym > plan się nie kończy i teraz do rzeczy: > - jak nazywa się rodzina silników z której pochodzi 2.0 20v > - czy ktoś na forum porusza się uturbioną wersją tego silnika?? > - czy ktoś przekładał 2.0 16vT lub 2.0 20vT z coupe do HGT?? > - ile waży hgt gotowe do jazdy? > - jak z zawieszeniem w hgt - nadaje sie do ostrzejszego użytkowania > samochodu?? > - jak z blacharką w bravo?? ocynk?? jak trzymają sie wasze > samochody?? > Ogólnie sprawa wygląda tak - mam zamiar nabyć bravo hgt, ważny jest > stan nadwozia i wyposażenie, silnik może być padnięty - to > będzie biorca, natomiast jako dawca ma posłużyc fiat coupe > właśnie 2.0 16vT lub 20vT. Oczywiście jasną sprawą jest, ze > silnik przed włożeniem przejdzie kapitalkę+drobny tiun, docelowo > interesuje mnie powyżej 200km w bravo, a turbo daje duże > perspektywy. Do tego odpowiedni układ hamulcowy. Samochód nie ma > być przeznaczony do codziennego użytku. > pozdrawiam Coś koło 1200 kg; porusza się kolega BArynioszka, auto coś koło 300 koni, zawieszenie niezłe, ale nie do ponad 200 koni;buda ocynk dwustronny, hamulce szybko sie gotują. Kupić silnik od coupety i remontować nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > Coś koło 1200 kg; porusza się kolega BArynioszka, auto coś koło 300 > koni, zawieszenie niezłe, ale nie do ponad 200 koni;buda ocynk > dwustronny, hamulce szybko sie gotują. > Kupić silnik od coupety i remontować nie wydaje mi się dobrym > pomysłem. Czyli zaczynam brać pod uwagę motor z kappy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > Czyli zaczynam brać pod uwagę motor z kappy Pogadaj z Barynioszka, on ma modyfikowany 20.20V. Ale sam tego nie robił tylko kupił. Jednak zna pewnie wszystkie szczegóły. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > Silnik od fiata i lancii są inne... trwalsze i rzadziej panewki > padają Słyszałem właśnie, że silniki lancii 2.0 16vT i 20vT wytrzumują duże przebiegi przy należytym traktowaniu doładowanego silnika, ale nie miałem jeszcze z nimi do czynienia i dlatego pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > Słyszałem właśnie, że silniki lancii 2.0 16vT i 20vT wytrzumują duże > przebiegi przy należytym traktowaniu doładowanego silnika, ale > nie miałem jeszcze z nimi do czynienia i dlatego pytam. Przed HGT długo szukałem coupety z takim motorem i nie znalazłem przyzwoitego egzemplarza. Już na pierwszy rzut oka motory były w kiepskim stanie. Sporo z części aut miała już drugi albo nawet trzeci silnik. Inna sprawa, że HGT też remontowałem bo jak się później okazało silnik był do bani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > Przed HGT długo szukałem coupety z takim motorem i nie znalazłem > przyzwoitego egzemplarza. Już na pierwszy rzut oka motory były w > kiepskim stanie. Sporo z części aut miała już drugi albo nawet > trzeci silnik. Inna sprawa, że HGT też remontowałem bo jak się > później okazało silnik był do bani. No fakt - coupe z założenia jest autem pseudosportowym i właściciele raczej wykorzystują możliwości auta i to dość intenstywnie.... A pomysł z Lancia Kappa T jest bardzo rozsądny - już samo zastosowanie auta - limuzyna - daje nadzieje na znalezienie przyzwoitego motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > No fakt - coupe z założenia jest autem pseudosportowym i właściciele > raczej wykorzystują możliwości auta i to dość intenstywnie.... A > pomysł z Lancia Kappa T jest bardzo rozsądny - już samo > zastosowanie auta - limuzyna - daje nadzieje na znalezienie > przyzwoitego motoru. Samochód ma nie być przeznaczony do użytku codziennego, więc Twój pomysł jest dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2007 > Samochód ma nie być przeznaczony do użytku codziennego, więc Twój > pomysł jest dobry. Tym samym dziękuję za porady i odpowiedzi. Gdyby znalazł się jeszcze jakiś właściciel modyfikowanego hgt, to prosze nie da znac. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.