uniacz Napisano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 Mam taki kłopot teraz, że muszę kupić przekładnię kierowniczą do swojego uno. Nie stać mnie na oryginał. Będę musiał wybrać jakiś zamiennik, ale nie mam pojęcia jakie firmy są warte uwagi, a jakie nie... Poradźcie coś... A tak BTW, to może byłby sensowny pomysł, żeby stworzyć listę wartościowych producentów zamienników kluczowych części Uno, w których przypadku zamienniki się stosuje..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM68 Napisano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 http://moto.allegro.pl/item280230078__przekladnia_kierownicza_fiat_uno.html http://moto.allegro.pl/item276450412_maglownica_przekladnia_kierownicza_fiat_uno.html http://moto.allegro.pl/item276419091_przekladnia_kierownicza_fiat_uno_nowa_.html http://moto.allegro.pl/item276838545_przekladnia_kierownicza_fiat_uno_nowa.html http://moto.allegro.pl/item277303512_maglownica_fiat_seicento_cinquecento_uno.html http://moto.allegro.pl/item279995057_przekladnia_kierownicza_fiat_uno_nowa_.html http://moto.allegro.pl/item278255665_maglownica_przekladnia_kierownicza_fiat_uno.html coś można wybrać i jeszcze to http://moto.allegro.pl/item278307166_przekladnia_kierownicza_fiat_uno.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 Wyszukałem już sobie te aukcje. Rzecz w tym, że nie mam pojęcia, co jest coś warte, a co nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM68 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Jeżeli masz $$$ to TRW , jeżeli nie to reszta do wyboru wg. zawartości kieszeni ( $$$). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Jeżeli masz $$$ to TRW , jeżeli nie to reszta do wyboru wg. > zawartości kieszeni ( $$$). Nie bardzo mam, ale zastanawiam się na ile te tańsze są sensowne... Sądząc po cenie to właśnie TRW chcieli zakładać w serwisie w ASO na Barbary... Tylko ta robocizna... grubo ponad 200 złotych ze zbieżnością... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Nie bardzo mam, ale zastanawiam się na ile te tańsze są sensowne... > Sądząc po cenie to właśnie TRW chcieli zakładać w serwisie w ASO na > Barbary... Tylko ta robocizna... grubo ponad 200 złotych ze > zbieżnością... No niestety chuopie, co trzeba to trzeba.Jak sam nie poradzisz to trza płacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > No niestety chuopie, co trzeba to trzeba.Jak sam nie poradzisz to > trza płacić. http://www.allegro.pl/item276419091_przekladnia_kierownicza_fiat_uno_nowa_.html No i teraz mam pytanie, czy ta przekładnia podejdzie do mojego uniacza... BTW, dzwoniłem do sklepu przy serwisie na Barbary, powiedział mi gość, że jak mam dostęp do TRW prawdziwego, nowego za około 300 to brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Szczerze mówiąc to nie wiem, nie wymieniałem tego nigdy, ale patrząc po oferowanych rocznikach to chyba nie.Widocznie po 1995r{bodajże produkcje przeniesiono wtedy do Polski}, musiały być zastosowane jakieś przeróbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Szczerze mówiąc to nie wiem, nie wymieniałem tego nigdy, ale patrząc > po oferowanych rocznikach to chyba nie.Widocznie po > 1995r{bodajże produkcje przeniesiono wtedy do Polski}, musiały > być zastosowane jakieś przeróbki. Tak i mi się zdaje. No popatrz, ja wymieniałem już raz tę część, a też nie wiem... Napisałem z zapytaniem, podałem numer nadwozia, model, rocznik, zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Napisałem z zapytaniem, podałem numer nadwozia, model, rocznik, > zobaczymy... Ok, daj znać-przyda sie na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Gość w sklepie przy serwisie zeznał, że TRW to montują na taśmie Fiata. Jak będzie pasować, to wezmę chyba... Gdzie nie dzwonię, to włoszczyzna. Taniej, bo 150-200 można mieć, ale z jakością tego podobno kiepsko. Facet w sklepie przy serwisie miał coś takiego na stanie, ale odradził mi, bo sam się naciął w zeszłym roku w swoim CC. Po 3 miesiącach włoszczyzna poległa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 No ja raczej też bym na tym nie oszczędzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > No ja raczej też bym na tym nie oszczędzał. A jeszcze jest to: http://www.allegro.pl/item279995057_przekladnia_kierownicza_fiat_uno_nowa_.html Sprzedawca gwarantuje na "200%", że pasuje. Producent to SISMAK Germany i podobno jest na nią 2 lata gwarancji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRAZY_Wroc Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Szczerze mówiąc to nie wiem, nie wymieniałem tego nigdy, ale patrząc > po oferowanych rocznikach to chyba nie.Widocznie po > 1995r{bodajże produkcje przeniesiono wtedy do Polski}, musiały > być zastosowane jakieś przeróbki. obstawiam że nie - tylko w wielu katalogach części Uno kończy się na roczniku 1995 katalog TRW się kończy na 1.4 w 1993 roku.... ja bym brał tą przekładnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 Orginał zapewne TRW Zamienniki: Hart regenerowana przekładnia z użyciem mi. obudowy z używki ( ponoć robią to w PL ) 4 max - j.w. technosir - j.w w włoskim wydaniu jest jeszcze kilku producentów ale większość z nich opiera się na takich właśnie regenerowanych częściach. Jak byś chciał to robić we własnym zakresie i nie musiał ponosić kosztów montażu to bym Ci swoją (moje auto było po "dzwonie" i trzeba by maglownice dokładnie sprawdzić) przekładnie zaoferował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 8 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 Bardzo dziękuję za rady:) Czekam jeszcze na odpowiedź od sprzedawcy tej TRW, bo milczy... Mam nadzieję, że zdąży z odpowiedzią przed końcem aukcji... BTW, ktoś coś słyszał o firmie SISMAK? Bo google gada o tym po turecku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > Bardzo dziękuję za rady:) > Czekam jeszcze na odpowiedź od sprzedawcy tej TRW, bo milczy... Mam > nadzieję, że zdąży z odpowiedzią przed końcem aukcji... > BTW, ktoś coś słyszał o firmie SISMAK? > Bo google gada o tym po turecku... Na dobrą sprawe z przekładniami, półośkami, zaciskami etc jest tak że zdajesz stare i odbierasz (regenerowane/fabrycznie nowe) nowe. Musisz się z tym liczyć. IMHO przekładnia to nie filtr powietrza który w razie potrzeby w 1 min zdemontujesz i nowy założysz. Jeśli myślisz o długotrwałej exploatacji Uniaka (> 2-3 lata) to powinieneś zainwestować w renomowany wyrób. PS Ostatnio ( tj w piątek byłem w Pszczynie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniacz Napisano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2007 > IMHO przekładnia to nie filtr powietrza który w razie potrzeby w 1 > min zdemontujesz i nowy założysz. Jeśli myślisz o długotrwałej > exploatacji Uniaka Dokładnie to mnie frapuje, o czym napisałeś. Latem zapłaciłem za używkę i robotę przy jej wymianie, teraz znowu zapłacę za część i robotę. Nie chcę przez słabość części wywalać kasy za parę miesięcy znowu... Rozmawiałem ze sprzedawcą i dał 300%, że ta przekładnia TRW pasuje do mojego uniacza. Kupiłem więc. > (PS Ostatnio ( tj w piątek byłem w Pszczynie ) Zdziwisz się, ale ostatni raz byłem w Pszczynie rejestrując samochód... i odbierając prawko... Teraz jestem na zesłaniu w Krakowie, ale kto wie, może niedługo wrócę na stare śmieci... EDIT: Część już u mnie. Oryginał. Dla zainteresowanych: przekładnia kierownicza dla uniaczy, według Pana w sklepie jest zawsze taka sama. Widziałem w takiej magicznej, grubej księdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.