carl23 Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Faluje of course Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasiu222 Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 > Przepraszam ze nie w swoim topicu ale nie ma sensu zakladac nie ma > sensu zakladac nowego jak problem ten sam....bo mam tez problem > z rozruchem na zimnym jak sa mrozy i jak juz odpali to chwile > nierowno chodzi jakby na 3 cyl, mam TD i wlasnie zastanawia mnie > czy moze miec na to wplyw kat wtrysku zle ustawiony?Po odplaniu > nawet na 30 sek pozniej juz problem znika i pali ladnie,az do > dluzszego postoju(powyzej 6godz na mrozie).I jesli tak to jakie > urzadzenia sa potrzebne do ustawienia tego i czy Pan Kazio sobie > z tym poradzi?Jakie powinny byc prawidlowe ustawienia? Mam ten sam problem i jeżdżę z nim już ponad rok.Ostatnio właśnie sie dowiedziałem ze to może być złe ustawiony Kąt wtrysku tylko jak to sie ustawia?? czy to jest ustawiane trzpieniem czy dynamicznie??i właśnie czy da sie to zrobić samemu w VW polo 1.9 ustawiałem to samemu ale to tez była taka loteria na słuch.moze ktoś posiada manuala.W sumie to już nie wiem co to może być co mechanik to co innego mówi najlepiej rozebrał by wszystko zregenerowali pompę i ogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldi_82 Napisano 11 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 A wie ktos jaka powinna byc prawidłowa kompresja silnika jtd?? jakas tolerancja minimalna wartosc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldi_82 Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 to nikt nie wiem jaka powinna byc kompresja?? a wie ktos moze jak w domowy sposób sprawdzic regulator cisnienia paliwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rmiklasz Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > to nikt nie wiem jaka powinna byc kompresja?? a wie ktos moze jak w > domowy sposób sprawdzic regulator cisnienia paliwa?? Poza pomiarem rezystancji cewki (około 2,4 ohma) niewiele można sprawdzić. Jedynie pooglądać stan uszczelnień, chociaż i to nie wiele może przynieść. Ja jeszcze jestem przed podmianą ze szwagrem, ale udało mi się w sobotę wymienić ten mały oring i pierścień samouszczelniający regulatora. Niestety nie udało mi się kupić tego większego oringu ale ten gdyby puszczał to paliwo wyciekało by chyba na zewnątrz pompy a nie powodowałby problemów z ciśnieniem (no chyba że się mylę). Subiektywnie wydaje mi się, że lepiej zapala ale nie ma mrozów więc może to tylko złudzenie. Na kompie nic się nie zmieniło. Dalej mam 10% otwarcia zaworu na wolnych obrotach. Ja coraz bardziej skłaniam się ku puszczającym wtryskom ale jak będę miał okazję to podmienię ten nieszczęsny regulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werbi1 Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 I jak tam? Wyjaśniło się coś? Dalej macie problemy z odpalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rmiklasz Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 > I jak tam? Wyjaśniło się coś? Dalej macie problemy z odpalaniem? Po wymianie uszczelnień regulatora najniższa temperatura przy której odpalałem to było -4 i nie było njmniejszego problemu. Czekam na jakiś konkretniejszy mrozek to zobaczymy czy coś się zmieniło rzeczywiście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.