Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakie glosniczki 16,5cm za okolo 200zł

Featured Replies

Napisano

Witam

najpierw prosze o wyrozumialosc bo jestem laikiem w Car-Audio

Poszukuje za okolo 200zł glosniczkow 2 lub 3 droznych w rozmiarze 16,5 cm do przednich drzwi autka

nie interesuja mnie zestawy odseparowane, zabawa ze zwrotnicami tym bardziej kupno wzmacniacza i zabawa z okablowaniem !!!!

Poprosru glosniczki przyzwoite ktore zagraja jak najlepiej z Radyjkime Pioneer DEH-P5700MP (niby 4x50W)

z tylu w boczkach mam elipsy 6x9 Kenwood (chyba 4 drozne) KFC-6976 160W (zostaly ze starszego autka) ale tez pewnie je wymienie na cos dobrego jesli przy tym radyjku bez wzmacniacza cos lepszego da efekt ????

mam wiele pytan i rozterek np czy gloniki w tym rozmiarze na przodzie majace 400-550W mocy Max pociagnie klasyczne radyjko tj ten pionek (pelno jest na allegro takich boschmanow ktore kupa ludzi kupuje od 400-550W z wielkimi magnezem)

np te:

BOSCHMANN TURBO EXTREME 550W

co o nich sadzicie ??

Prosze o wyrozumialosc i rade jakie glosniczki wybrac w cenie okolo 200zl ??

i czy uzywajac samego radio pakowac sie w lepsze glosniczki

moje typy (laika crazy.gif) to:

HERTZ DCX 165

PYLE

Pyle PLE 6.2 360 W

LANZAR HR6.2

Bede bardzo wdziezny za pomoc !!

Pozdrawiam

Napisano

nie Buszmen, nie inne smieci...

jak Hertza znajdziesz w tej cenie to bierz - ja bym polecil SIGNAT'a w kilku samochodach to widzialem i calkiem przyjemnie gra.

Cena wlasnie okolo 200zl, tylko ze modelu glosnika nie pamietam crazy.gif