Lookazz Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 siema, czy moglby mi ktos podpowiedziec jak spuścic płyn chodniczy w kangoo `98 1,4 8v silnik e7j ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezarx Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 > siema, > czy moglby mi ktos podpowiedziec jak spuścic płyn chodniczy w kangoo > `98 1,4 8v silnik e7j ? Bierzesz ściągasz powrót do zbiorniczka (ten cienki) wkładasz go do jakiejś pustej bańki najlepiej 5L a do zbiorniczka gdzie ten węzyk był nałozony przystawiasz dmuchaczkę ze spręzonym powietrzem i z czuciem dmuchasz. Płyn sam wlatuje do bańki. Dmuchasz aż poleci samo powietrze. Nie ma obawy że coś rozerwie bo w korku zbiorniczka masz zaworek który charakterystycznym dzwiękiem będzie upuszczał za wysokie ciśnienie. Wiem że całego płynu i tak nie da się spuścić, ale to chyba najprostrza metoda, nie zostanie go wiele góra 1l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robus2000 Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 witam Może będzie tak samo jak W Partnerze, nie było żadnych korków odpowietrzających ani żadnych spustowych. Rozłączyłem wiec dolny (najniższy punkt) przewód gumowy, którym płyn wychodzi z chłodnicy. Płyn wyleciał w całości (ok.7 ltr.). Ważne!!! Regulator ciepłego powietrza w kabinie powinien być otwarty na full (zleci wtedy płyn z wewnętrznej nagrzewniczki). Po całkowitym zlaniu, założeniu przewodu gumowego na króciec chłodnicy, zalewasz nowy płyn do max. i zapalasz silnik na kilka minut, aż będzie szło z dmuchawy ciepłe powietrze (dokona się też odpowietrzenie całego układu). Dolewasz płyn do zbiorniczka(jeśli jest taka potrzeba). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > witam > Może będzie tak samo jak W Partnerze, nie było żadnych korków > odpowietrzających ani żadnych spustowych. Rozłączyłem wiec dolny > (najniższy punkt) przewód gumowy, którym płyn wychodzi z > chłodnicy. Płyn wyleciał w całości (ok.7 ltr.). Ważne!!! > Regulator ciepłego powietrza w kabinie powinien być otwarty na > full (zleci wtedy płyn z wewnętrznej nagrzewniczki). Po > całkowitym zlaniu, założeniu przewodu gumowego na króciec > chłodnicy, zalewasz nowy płyn do max. i zapalasz silnik na kilka > minut, aż będzie szło z dmuchawy ciepłe powietrze (dokona się > też odpowietrzenie całego układu). Dolewasz płyn do > zbiorniczka(jeśli jest taka potrzeba). wlasnie tez tak chcialem zrobic, ale nie moge sie dostac do tego weża bo zderzak mi troche przeszkadza jak tylko warunki na dworzu sie polepszą to pozadnie poszukam i pokombinuje dzieki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.