slon Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 witam! Doczytałem się, ze w 3D golfach bolączką są opadające drzwi. Być może ktoś u mnie walczył z tym problemem bo widać, że jest podkładka. Z jednej i drugiej strony drzwi lekko odstają (minimalnie). Jak docisnę ręką (niewiele wysiłku) to są idealnie spasowane z błotnikiem. Jadąc gdzieś w trasę czuję, że jest zimno na dole. Zimny szczególnie jest plastik pod fotelem kierowcy i ta cała szyna. Być może to złudzenie, ale mam wrażenie, ze po prostu lekko coś tam wieje i jest nieszczelne. Jak z tym walczyć? Jest jakaś regulacja aby drzwi domykały się bardziej do karoseri? Widzę, że jakiś bolec jest przykręcony na 2 śruby do progu. Sprawdzałem przy uszczelkach- zimno ale wydaje mi sie ze to norma bo jest tam szyba Dodam, że próg od doły pod drzwiami mam wiecznie brudny, ale nie wiem czy to tez nie jest standard, gdyż wcześniej nie miałem golfa. Staram się zlokalizować po prostu przeciąg Będę wdzięczny za pomoc P.S. Autko to Golf 4 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzywaXX Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > witam! > Doczytałem się, ze w 3D golfach bolączką są opadające drzwi. Być może > ktoś u mnie walczył z tym problemem bo widać, że jest podkładka. > Z jednej i drugiej strony drzwi lekko odstają (minimalnie). Jak > docisnę ręką (niewiele wysiłku) to są idealnie spasowane z > błotnikiem. > Jadąc gdzieś w trasę czuję, że jest zimno na dole. Zimny szczególnie > jest plastik pod fotelem kierowcy i ta cała szyna. Być może to > złudzenie, ale mam wrażenie, ze po prostu lekko coś tam wieje i > jest nieszczelne. > Jak z tym walczyć? Jest jakaś regulacja aby drzwi domykały się > bardziej do karoseri? Widzę, że jakiś bolec jest przykręcony na > 2 śruby do progu. > Sprawdzałem przy uszczelkach- zimno ale wydaje mi sie ze to norma bo > jest tam szyba > Dodam, że próg od doły pod drzwiami mam wiecznie brudny, ale nie wiem > czy to tez nie jest standard, gdyż wcześniej nie miałem golfa. > Staram się zlokalizować po prostu przeciąg > Będę wdzięczny za pomoc > P.S. Autko to Golf 4 2002 wyregulować mozesz na zawiasach , ale jesli sa juz wyrobione to radze kupic nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2008 > wyregulować mozesz na zawiasach , ale jesli sa juz wyrobione to radze > kupic nowe A tym bolecem na słupku (tam są dwie śruby) albo zamkiem? Skąd to cholerstwo może wiać?? Auto nie było uderzone, jak myje myjką ciśnieniową nic nie przecieka itp .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzywaXX Napisano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2008 > A tym bolecem na słupku (tam są dwie śruby) albo zamkiem? > Skąd to cholerstwo może wiać?? Auto nie było uderzone, jak myje myjką > ciśnieniową nic nie przecieka itp .. zamkiem nie da sie wyregulować mozesz jedynie tym" bolcem" albo zawiasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 > zamkiem nie da sie wyregulować mozesz jedynie tym" bolcem" albo > zawiasami Hmm to sam sobie nie poradzę. Muszę porównać z jakims golfem ) Może się czepiam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aranarth Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 U mnie w Mk3 5D tez troche wieje, dokladnie jak otworze okno. U mnie wieje od grodzi czolowej, w miejscu, gdzie przechodzi przez nia kolumna kierownicza. Powinnio to byc uszczelnione i odpowiednio zaslepione, a u mnie nie jest, po prostu mechanik spapral robote przy wymianie maglownicy i zle zalozyl te uszczelniacze. Sprawdz, czy przypadkiem nie masz przy kolumnie dziury wprost do komory silnikowej. Slyszysz moze, ze we wnetrzu jest glosniej niz zwykle, ze slychac silnik? Jesli tak, to to moze byc to. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Dzieki za odpowiedzi,zlokazlizowalem, ze odpowiedzilna jest za to regulacja rygla na słupku. Tam są śruby odkręcane TORXEM. No i i ok podregulowałem niby super sie zamykało (chociaz musialem mocnej łupnąc, ale cóż ktos z zawiasem dolnym kombinował więc wiadomo) ale... po kilku domykaniach rygiel wraca na poprzednie miejsce, a teraz jeszcze gorzej jest niz bylo ((( Nie wiem czy te śruby mogły się wyrobic podczas mojej regulacji (odkrecalem i zakrecalem je z 7 razy), czy wypadla jakas nakrętka wewnątrz?? Czy tez nie mogę ich dokręcić zbyt mocno? Dokręcają się do końca, dalej ani drgnie...walnę młotkiem mocniej to się przesuwa, drzwi zamkne, znow wraca na swoja pozycje... Pomocy ... Ewentualnie jakas podkładka??No sam nie wiem P.S. Zamówilem na wszelki wypadek te śruby nowe w ASO (1,5 zł sztuka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.