misiu Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 Witam W mojej Zafirce biegi już chodzą tak beznadziejnie, że postanowiłem wymienić linki sterujące skrzynią biegów (lubią się zacierać). Komplet oryginalnych linek mam i teraz zbieram się do wymiany. Może ktoś już to robił i poratuje dobrą radą? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesolpaw Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 Gdzies czytalem opis jak sie to robi(regulacja tych linek i cala procedura wymiany) niepamietam tylko jakie to forum bylo ale moze QP bo zdaje sie w QPT jest tez sterowane linkami. Jakis opis byl z rysunkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 3 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2008 > Gdzies czytalem opis jak sie to robi(regulacja tych linek i cala > procedura wymiany) niepamietam tylko jakie to forum bylo ale > moze QP bo zdaje sie w QPT jest tez sterowane linkami. Jakis > opis byl z rysunkami. Regulacja linek jest fajnie opisana w Etzoldzie i to juz mam opanowane (kilka razy regulowałem). A co to jest to QP i QPT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesolpaw Napisano 3 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2008 QP- astra coupe a QPT astra coupe turbo czyli z silnikiem Z20LET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djdoc Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 Witam Sprobuje ci pomoc i opisze to co pamietam Troche pracy cie czeka. Ustawic na luz Trzeba odpiac zabezpieczenia na ciegnach przy lewarku i ponizej wypiac z uchwytu Zablokowac lewarek taki zabek bialy musi wejsc w rowek obudowy lewarka Potem odpiac ciegna ze skrzyni pociagajac za takie plaskie talerzyki i wypiac z uchwytow Zablokowac skrzynie na wodziku i obudowie sa dziurki w ktore trzeba wsunac bolec i ustawic na stale ten wybierak do ktorego potem podpinac bedziesz ciegna Potem calosc wyciagnac przez komore silnika na zewnatrz dolem lub gora Uwaga Popatrz przed wyjeciem ktory kolor ciegna idzie na trzpien przy skrzyni i przy lewarku - jak skrzyzujesz to nie bedziesz mial biegow oraz jak osadzone sa na przegrodzie czolowej w gumowej przelotce Nowe wsadzic Potem osadzic przelotke gumowa na przegrodzie I zaczynac podpinac ciegna od skrzyni biegow najpierw wsun je sobie w uchyty w lewarku i osadz na uchytach ponizej lewarka potem delikatnie pociagajac do siebie zatrzaskuj talerzyki na trzpieniach wybieraka a plastikowe kolnierze bialy i czarny wsunac az uslyszysz takie trzasniecie w prowadzenie na skrzyni potem podpinasz ciegna do zatrzaskow lewarka, luzujesz skrzynie wyciagajac bloker i luzujesz lewarek zdejmujac bialy jezyk Powinno dzialac Pisze to z pamieci ale mysle ze powinno ci to pomoc Powodzenia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.