gregstone Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 Wyciagał ktos moze z was krokowca z przepustnicy z mk2 ? Jestem na etapie czyszczenia i mimo wszystko lepiej byloby go wyjac i wyczyscic niz tylko plukac i moczyc wszystko w benzynie ekstrakcyjnej. Jesli tak to mile widziany FR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 W ASO mają narzędzie do wyjmowania wbijanego krokowca samemu wątpię żeby Ci sie udało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > Wyciagał ktos moze z was krokowca z przepustnicy z mk2 ? Jestem na > etapie czyszczenia i mimo wszystko lepiej byloby go wyjac i > wyczyscic niz tylko plukac i moczyc wszystko w benzynie > ekstrakcyjnej. Jesli tak to mile widziany FR widzial to? http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/krokowymk2.htm moze pomoze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregstone Napisano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > widzial to? http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/krokowymk2.htm > moze pomoze... Widzialem i znam wszystkie FR jakie sie tutaj pojawily, ale chodzilo mi o dokladne wyczyszczenie krokowca, bo jedna samo moczenie nie wyplucze syfu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > Widzialem i znam wszystkie FR jakie sie tutaj pojawily, ale chodzilo > mi o dokladne wyczyszczenie krokowca, bo jedna samo moczenie nie > wyplucze syfu :/ płukanie da rade , do tego waciki i czyścisz , jeśli chodzi o wyjęcie to tylko w aso mają na to sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > płukanie da rade , do tego waciki i czyścisz , jeśli chodzi o wyjęcie > to tylko w aso mają na to sposób Ja wyjałem ale musiałem uszkodzić -a raczej przeciąć przepustnice-potem skleić i zrobić ładne mocowanie-chociaż nigdy nie sprawdzałem po tych zabiegach czy jeszcze działa:) W ASO też nie ma możliwości i narzędzi do wyjęcia tego-a dlaczego?-bo wewnątrz jest taki pierścień grubości ok 1mm z b.ostrą krawędzią -ciągnięcie go spowoduje ze wbije sie we wnętrze silnika uszkadzając go na 100%.I Własnie tak go wyjmują......wkładają nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregstone Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > Ja wyjałem ale musiałem uszkodzić -a raczej przeciąć > przepustnice-potem skleić i zrobić ładne mocowanie-chociaż nigdy > nie sprawdzałem po tych zabiegach czy jeszcze działa:) > W ASO też nie ma możliwości i narzędzi do wyjęcia tego-a dlaczego?-bo > wewnątrz jest taki pierścień grubości ok 1mm z b.ostrą krawędzią > -ciągnięcie go spowoduje ze wbije sie we wnętrze silnika > uszkadzając go na 100%.I Własnie tak go wyjmują......wkładają > nowy To Fiat wymyslil patent, tylko pogratulowac pomyslu. Mialem kiedys Siene 1.6 i tam byly torxy, ktore zakrecili na klej, sposob odkrecenia byl taki, ze musialem naciac srube na srubokret i z trudem odkrecilem, ale mozna bylo wyjac, a tutaj jednorazowy uzytek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > I Własnie tak go wyjmują......wkładają > nowy dokładnie myslalem ze poprostu bez narzedzi nie da sie wyjac ,a jednak masz patent jak aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.