Skocz do zawartości

zaślepienie EGR


kornel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów!

Czy ktoś z Was zaślepiał juz wlot od EGR w silniku 1,9 jtd 115KM tzn. z elektrycznym zaworkiem EGR? Pytam ponieważ nie znalazłem informacji czy w tym motorku mozna to zrobić bez problemów z systemem diagnostycznym silnika tzn. czy nie bedą wyskakiwały błedy. Bedę wdzieczny za info.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam kolegów!

> Czy ktoś z Was zaślepiał juz wlot od EGR w silniku 1,9 jtd 115KM tzn.

> z elektrycznym zaworkiem EGR? Pytam ponieważ nie znalazłem

> informacji czy w tym motorku mozna to zrobić bez problemów z

> systemem diagnostycznym silnika tzn. czy nie bedą wyskakiwały

> błedy. Bedę wdzieczny za info.

> pozdrawiam

Tego nie powinno się robić można poważnie uszkodzić układ doładowania.

Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tego nie powinno się robić można poważnie uszkodzić układ

> doładowania.

> Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy.

A moglbys przyblizyc w jaki sposob? Pytam z ciekawosci, bo z tego co pamietam EGR dziala glownie w niskim zakresie obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziwne, poniewaz pod obciazeniem i tak powinien sie zamykać. Pytam poniewaz prawdopodobnie nie domyka sie czasem pod obciażeniem co skutkuje trzęsieniem sie silnika (głównie na 5 biegu przy ok 3 tys. obr przy przyspieszaniu). dodam tylko ze mam inny program sterujacy, który zwiekszył moc max do 160 KM i moment do ponad 400 Nm. Wczesniej było ok tzn na tym programie jeżdżę juz ok 20 tys. W necie wyczytałem że przy tuningu odłaczają układ egr mechanicznie lub elektronicznie poprzez dodatkowe zmiany oprogramowania. Dlatego dziwi mnie Twoja wypowiedź o mozliwości uszkodzenia układu doładowania, ale nie twierdze że tak nie jest.

Pozdrawiam

> Tego nie powinno się robić można poważnie uszkodzić układ

> doładowania.

> Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dziwne, poniewaz pod obciazeniem i tak powinien sie zamykać. Pytam

> poniewaz prawdopodobnie nie domyka sie czasem pod obciażeniem co

> skutkuje trzęsieniem sie silnika (głównie na 5 biegu przy ok 3

> tys. obr przy przyspieszaniu). dodam tylko ze mam inny program

> sterujacy, który zwiekszył moc max do 160 KM i moment do ponad

> 400 Nm. Wczesniej było ok tzn na tym programie jeżdżę juz ok 20

> tys. W necie wyczytałem że przy tuningu odłaczają układ egr

> mechanicznie lub elektronicznie poprzez dodatkowe zmiany

> oprogramowania. Dlatego dziwi mnie Twoja wypowiedź o mozliwości

> uszkodzenia układu doładowania, ale nie twierdze że tak nie

> jest.

> Pozdrawiam

> > Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy.

a to nie jest poczatek konca dwumasowego sprzegla? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.