kornel Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 Witam kolegów! Czy ktoś z Was zaślepiał juz wlot od EGR w silniku 1,9 jtd 115KM tzn. z elektrycznym zaworkiem EGR? Pytam ponieważ nie znalazłem informacji czy w tym motorku mozna to zrobić bez problemów z systemem diagnostycznym silnika tzn. czy nie bedą wyskakiwały błedy. Bedę wdzieczny za info. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Witam kolegów! > Czy ktoś z Was zaślepiał juz wlot od EGR w silniku 1,9 jtd 115KM tzn. > z elektrycznym zaworkiem EGR? Pytam ponieważ nie znalazłem > informacji czy w tym motorku mozna to zrobić bez problemów z > systemem diagnostycznym silnika tzn. czy nie bedą wyskakiwały > błedy. Bedę wdzieczny za info. > pozdrawiam Tego nie powinno się robić można poważnie uszkodzić układ doładowania. Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Tego nie powinno się robić można poważnie uszkodzić układ > doładowania. > Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy. A moglbys przyblizyc w jaki sposob? Pytam z ciekawosci, bo z tego co pamietam EGR dziala glownie w niskim zakresie obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Tego nie powinno się robić można poważnie uszkodzić układ > doładowania. > Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy. gdbyś mógł to uzasadnij... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornel Napisano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2008 to dziwne, poniewaz pod obciazeniem i tak powinien sie zamykać. Pytam poniewaz prawdopodobnie nie domyka sie czasem pod obciażeniem co skutkuje trzęsieniem sie silnika (głównie na 5 biegu przy ok 3 tys. obr przy przyspieszaniu). dodam tylko ze mam inny program sterujacy, który zwiekszył moc max do 160 KM i moment do ponad 400 Nm. Wczesniej było ok tzn na tym programie jeżdżę juz ok 20 tys. W necie wyczytałem że przy tuningu odłaczają układ egr mechanicznie lub elektronicznie poprzez dodatkowe zmiany oprogramowania. Dlatego dziwi mnie Twoja wypowiedź o mozliwości uszkodzenia układu doładowania, ale nie twierdze że tak nie jest. Pozdrawiam > Tego nie powinno się robić można poważnie uszkodzić układ > doładowania. > Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2008 > to dziwne, poniewaz pod obciazeniem i tak powinien sie zamykać. Pytam > poniewaz prawdopodobnie nie domyka sie czasem pod obciażeniem co > skutkuje trzęsieniem sie silnika (głównie na 5 biegu przy ok 3 > tys. obr przy przyspieszaniu). dodam tylko ze mam inny program > sterujacy, który zwiekszył moc max do 160 KM i moment do ponad > 400 Nm. Wczesniej było ok tzn na tym programie jeżdżę juz ok 20 > tys. W necie wyczytałem że przy tuningu odłaczają układ egr > mechanicznie lub elektronicznie poprzez dodatkowe zmiany > oprogramowania. Dlatego dziwi mnie Twoja wypowiedź o mozliwości > uszkodzenia układu doładowania, ale nie twierdze że tak nie > jest. > Pozdrawiam > > Jeżeli zawór padł to trzeba go wymienić na nowy. a to nie jest poczatek konca dwumasowego sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornel Napisano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2008 a jakie są objawy padania koła dwumasowego? teraz jest ok po przeczyszczeniu zaworu egr, ale moze chwilowo pozdrawiam > a to nie jest poczatek konca dwumasowego sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.