novak666 Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 Witam, Mam takie pytanie. Pół roku temu kupiłem akumulator 38 do Seicento 900. Jeżdżę głównie krótkie dystanse z włączonymi światłami i radiem. Wczoraj w sejku zapaliła się kontrolka od akumulatora a dzisiaj auto nie chciało ruszyć, więc dałem aku do ładowania na prostownik na 24 godziny bo jest kompletnie rozładowany. Czy to normalne, że po tak krótkim czasie aku by się rozładował i czy może być to wina alternatora, który też parę ładnych latek ma ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 > Witam, > Mam takie pytanie. Pół roku temu kupiłem akumulator 38 do Seicento > 900. Jeżdżę głównie krótkie dystanse z włączonymi światłami i > radiem. Wczoraj w sejku zapaliła się kontrolka od akumulatora a > dzisiaj auto nie chciało ruszyć, więc dałem aku do ładowania na > prostownik na 24 godziny bo jest kompletnie rozładowany. Czy to > normalne, że po tak krótkim czasie aku by się rozładował i czy > może być to wina alternatora, który też parę ładnych latek ma ? > Pozdrawiam i czekam na odpowiedź sprawdz czy masz ladowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 > Witam, > Mam takie pytanie. Pół roku temu kupiłem akumulator 38 do Seicento > 900. Jeżdżę głównie krótkie dystanse z włączonymi światłami i > radiem. Wczoraj w sejku zapaliła się kontrolka od akumulatora a > dzisiaj auto nie chciało ruszyć, więc dałem aku do ładowania na > prostownik na 24 godziny bo jest kompletnie rozładowany. Czy to > normalne, że po tak krótkim czasie aku by się rozładował i czy > może być to wina alternatora, który też parę ładnych latek ma ? > Pozdrawiam i czekam na odpowiedź odpal auto i sprawdz miernikiem na aku jakie ma wskazania powinno pokazywac cos koło 14.5V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novak666 Napisano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 > odpal auto i sprawdz miernikiem na aku jakie ma wskazania powinno > pokazywac cos koło 14.5V Oki dzięki za podpowiedź, skocze z tym na jakis warsztat bo w domu nie mam odpowiednich narzędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 > Oki dzięki za podpowiedź, skocze z tym na jakis warsztat bo w domu > nie mam odpowiednich narzędzi trzeba kupic najtanszy miernik kupisz nawet w tesko (ostatnio widzialem za 8zł) wiesz niejest to sprzet profesjonalny ale do małych robotek wystarczy w 100% a jak bendziesz dbał o niego to posłuzy długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 Tylko taki mierniczek potrafi kłamać +/- 20% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 > Tylko taki mierniczek potrafi kłamać +/- 20% jescze sie nie spotkałem a jak cos swiruje to sie wymienia baterie i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kij Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 > Witam, > Mam takie pytanie. Pół roku temu kupiłem akumulator 38 do Seicento > 900. Jeżdżę głównie krótkie dystanse z włączonymi światłami i > radiem. Wczoraj w sejku zapaliła się kontrolka od akumulatora a > dzisiaj auto nie chciało ruszyć, więc dałem aku do ładowania na > prostownik na 24 godziny bo jest kompletnie rozładowany. Czy to > normalne, że po tak krótkim czasie aku by się rozładował i czy > może być to wina alternatora, który też parę ładnych latek ma ? > Pozdrawiam i czekam na odpowiedź To że coś z ładowaniem może być nie halo to też, a to że się wyładował to też głównie przez te krótkie dystansy. Jak się na krótkich dystansach jeździ to często akumulator jest niedoładowany i sie szybciej zużywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arkadjuz Napisano 21 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2008 > Witam, > Mam takie pytanie. Pół roku temu kupiłem akumulator 38 do Seicento > 900. Jeżdżę głównie krótkie dystanse z włączonymi światłami i > radiem. Wczoraj w sejku zapaliła się kontrolka od akumulatora a > dzisiaj auto nie chciało ruszyć, więc dałem aku do ładowania na > prostownik na 24 godziny bo jest kompletnie rozładowany. Czy to > normalne, że po tak krótkim czasie aku by się rozładował i czy > może być to wina alternatora, który też parę ładnych latek ma ? > Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Napewno wysiadł regulator napięcia tez tak miałem w moim cc 900 kontrolka ładowania nic nie pokazywała a akumulator był nie doładowywany.Sprawdz regulator napięcia najlepiej miernikiem jakie jest ładowanie powinno być około 14V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 21 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2008 ja jezdze na dystansach 2-2.5km i aku dawal rade przez ponad 4 lata (swiatla i radio zawsze), zdechl bo pasek sie zerwal i ladowania nie mialem i podladowali mi go w norauto duzym pradem na szybko zeby tylko dojechac i to go zabilo. przed awaria paska byl ok, wiec pewnie by smigal do dzis. takze u kolegi bym ladowanie sprawdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.