Skocz do zawartości

Uniwersalna pompka paliwa - prośba o ocenę .


MARS

Rekomendowane odpowiedzi

Pompka paliwa

Dostałem info od sprzedawcy , że mogę tą pompkę założyć w swoim motorze ( ma niskie ciśnienie pompowania i już trochę osób kupiło ją do swojego motoru ) .

W tej chwili też mam elektryczną , ale niestety odeszła do krainy szczęśliwych pompek frown.gif .

Na oryginalnej pompce było tak :

1 - przełączałem " Engine start " i pompka zaczynała pracować ;

2 - po ok. 5 s. się wyłączała ( pewnie mam jakiś moduł , który to robi , bo tak się działo zawsze ) ;

3 - aby napompować paliwo do wszystkich gaźników ( np. po czyszczeniu całego układu paliwowego ) musiałem " Engine start " przełączać kilkanaście razy , aby uzupełnić paliwo ;

4 - gdy ciśnienie paliwa w układzie było maksymalne , to pompka się zatrzymywała ;

5 - aby się nie spaliła , to pewnie jest ten moduł , który wyłączał pompkę po ok. 5 s. ;

6 - gdy paliwo w gaźnikach jest spalane , to zmniejsza się jego ciśnienie w układzie i pompka znów wyrówna ciśnienie .

Szukam jeszcze potwierdzenia u was, że się ta pompka nada do motoru z gaźnikami .

Pół godziny temu dostałem info od jednego sprzedawcy z Allegro , że ma taką pompkę :

Oryginalna pompka

Ponoć jest z 2005 r. z Yamahy i kosztuje 250 zł . Pasowałaby idealnie . Którą wybrać ? Nową , tanią , której oferowana jakość jest mi nie znana , czy używaną , ale oryginalną za podwójne pieniądze .

To ci dopiero dylemat hehe.gif . Skłaniam się do zakupu tej oryginalnej , ale może ta uniwersalna wystarczy ?

P.S.

Dzisiaj zamówiłem tą oryginalną .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.