MARS Napisano 23 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2008 Pompka paliwa Dostałem info od sprzedawcy , że mogę tą pompkę założyć w swoim motorze ( ma niskie ciśnienie pompowania i już trochę osób kupiło ją do swojego motoru ) . W tej chwili też mam elektryczną , ale niestety odeszła do krainy szczęśliwych pompek . Na oryginalnej pompce było tak : 1 - przełączałem " Engine start " i pompka zaczynała pracować ; 2 - po ok. 5 s. się wyłączała ( pewnie mam jakiś moduł , który to robi , bo tak się działo zawsze ) ; 3 - aby napompować paliwo do wszystkich gaźników ( np. po czyszczeniu całego układu paliwowego ) musiałem " Engine start " przełączać kilkanaście razy , aby uzupełnić paliwo ; 4 - gdy ciśnienie paliwa w układzie było maksymalne , to pompka się zatrzymywała ; 5 - aby się nie spaliła , to pewnie jest ten moduł , który wyłączał pompkę po ok. 5 s. ; 6 - gdy paliwo w gaźnikach jest spalane , to zmniejsza się jego ciśnienie w układzie i pompka znów wyrówna ciśnienie . Szukam jeszcze potwierdzenia u was, że się ta pompka nada do motoru z gaźnikami . Pół godziny temu dostałem info od jednego sprzedawcy z Allegro , że ma taką pompkę : Oryginalna pompka Ponoć jest z 2005 r. z Yamahy i kosztuje 250 zł . Pasowałaby idealnie . Którą wybrać ? Nową , tanią , której oferowana jakość jest mi nie znana , czy używaną , ale oryginalną za podwójne pieniądze . To ci dopiero dylemat . Skłaniam się do zakupu tej oryginalnej , ale może ta uniwersalna wystarczy ? P.S. Dzisiaj zamówiłem tą oryginalną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.