Tom102_SC Napisano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2005 Witam wszystkich. Ja z sasiedniego kacika, ale pomocy potrzebuje wasz user ktory aktualnie jest za granica. Autko p206 1.4 Objawy - Nie pali na jeden gar, miga kontrolka CheckEngine. Wymienił jak na razie swiece. - stare były suche. Podobno nie ma w tym autku kabli WN. Jaka przyczyna byc może ? Cewka, wtrysk ???? co pada u was najczesciej. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WBA Napisano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2005 > Witam wszystkich. > Ja z sasiedniego kacika, ale pomocy potrzebuje wasz > user ktory aktualnie jest za granica. > Autko p206 1.4 > Objawy - Nie pali na jeden gar, miga kontrolka CheckEngine. > Wymienił jak na razie swiece. - stare były suche. > Podobno nie ma w tym autku kabli WN. > Jaka przyczyna byc może ? > Cewka, wtrysk ???? co pada u was najczesciej. > Dzieki Gdyby to było renault to powiedziałbym, że cewka , a tak to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tom102_SC Napisano 26 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2005 > Gdyby to było renault to powiedziałbym, że cewka , a tak to A tak to tez cewka się jedna okazało. ps. Cos tutaj cieniutko u Was z pomocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2005 > ps. Cos tutaj cieniutko u Was z pomocą Tomek, Dzięki za próbę pomocy, faktycznie, frekfencja mała... Już jestem w kraju, dojechałem na trzech garach ze słowacji. No niestety, diagnoza z cewką też była błędna - WTRYSK - MILI PANOWIE I PANIE! Już wiem że cewka i świeca nie uruchomią lampki "chek engine". Ale fura twarda jest! 240km na trzech cylindrach - ciekawe co ucierpiało najbardziej, bo za chwilę ucierpi moja kieszeń - wtrysk ok 380pln/szt. Jeszcze raz "wszystkim" dzięki za pomoc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper_ Napisano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2005 > - ciekawe co ucierpiało najbardziej, katalizator bo za chwilę ucierpi moja > kieszeń - wtrysk ok 380pln/szt. a kiedyś miałem podobny przypadek i była to cewka (silnik 1.4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dpalka Napisano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2005 > Tomek, Dzięki za próbę pomocy, faktycznie, frekfencja mała... > Już jestem w kraju, dojechałem na trzech garach ze słowacji. No > niestety, diagnoza z cewką też była błędna - WTRYSK - MILI > PANOWIE I PANIE! Już wiem że cewka i świeca nie uruchomią lampki > "chek engine". Ale fura twarda jest! 240km na trzech cylindrach > - ciekawe co ucierpiało najbardziej, bo za chwilę ucierpi moja > kieszeń - wtrysk ok 380pln/szt. > Jeszcze raz "wszystkim" dzięki za pomoc!!! WCZEŚNIEJ NIE WIDZIAŁE TEGO POSTA I DLATEGO NIE ODPOWIEDZIAŁEM. Chyba wszystkie obecnie 206 jaką ten problem. U wszystkich moich znajomych ten sam wtrysk pada. Mi na szczęście padł na gwarancji bo inaczej to bym zapłacił 600 PLN - sam wtrysk prawie 400 PLN, ok 100 PLN wymiana + 100 podłączenie skanera i diagnoza usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2005 Zobacz Tomek, jak sie teraz rzucili do pisania... Nie jestem przekonany czy katalizator... wtrysk nie pracował, świeca nie była zarzucona to pewnie spoko. Mieszanka napewno była bogatsza na trzech pozostałych... ale zobaczymy "co powie tata" czyli serwis. Nie mam na myśli autoryzowanego oczywiście, chce mieć sprawne auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > Zobacz Tomek, jak sie teraz rzucili do pisania... Przypominam, że jest to kącik użytkowników i miłośników aut francuskich, więc nie spodziewaj się OnLine'owego HelpLine'u. Większość userów nie zaglada tu z przymusu, a czysto hobbistycznie, więc trzymają pewien fason i umiar swoich wypowiedzi, czego i tobie życzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > Przypominam, że jest to kącik użytkowników i miłośników aut > francuskich, więc nie spodziewaj się OnLine'owego HelpLine'u. > Większość userów nie zaglada tu z przymusu, a czysto > hobbistycznie, więc trzymają pewien fason i umiar swoich > wypowiedzi, czego i tobie życzę... Człowiek może być w potrzebie, no nie? A ja ze swojej strony właśnie zawsze staram sie odpowiedzieć na wszelkie prośby o pomoc - w miarę mojej wiedzy! Liczyłem na to samo bedac 240km od domu!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > więc nie spodziewaj się OnLine'owego HelpLine'u. ...jak to mówią tonący brzytwy się chwyta, a wiecie jak człowiek jest wk... jak fura nie gada. Ale dowiedziałem się jednej ciekawej rzeczy - z dwóch niezależnych źródeł! To może być wina Shell V-power. Zresztą kolega miał podobny pzrypadek w P106. U mnie stało się to po dwóch tankowaniach V-power.... Co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > Człowiek może być w potrzebie, no nie? A ja ze swojej strony właśnie > zawsze staram sie odpowiedzieć na wszelkie prośby o pomoc - w > miarę mojej wiedzy! Liczyłem na to samo bedac 240km od domu!!! A przyszło Ci do głowy, że może właśnie tej wiedzy zabrakło??? Może twój przypadek jest na tym kąciku wyjatkowy??? Przemyśl to zanim zaczniesz rzucać osądami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > ...jak to mówią tonący brzytwy się chwyta, a wiecie jak człowiek jest > wk... jak fura nie gada. Ale dowiedziałem się jednej ciekawej > rzeczy - z dwóch niezależnych źródeł! To może być wina Shell > V-power. Zresztą kolega miał podobny pzrypadek w P106. U mnie > stało się to po dwóch tankowaniach V-power.... Co Wy na to? A my na to, że tak samo jak cewki WN w Renault najsłabszym ogniwem w silnikach PSA są wtryskiwacze. Goscił tu kiedyś bardzo "zadowolony" własciciel C3 i też miał przeboje z wtryskami. Żeby było śmieszniej wcale nie jeździł na V-pover. TTTM i chyba musisz się z tym pogodzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.