adzikuno Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 Witam Panów... NIe wiem czemu, ale nie działa mi wyszukiwarka Mam zamiar zabrać się za wymiane zawieszenia w moim Uniaku Czy moglibyście mi polecić amortyzatory i spręzyny do mojego cacka? Chce wymienic przód i tył, ale może nie od razu ( $$ ) Zerkałem na allegro, chciałbym solidną firmę, gdyż w przyszłym roku siora przejmuje po mnie autko i chcę zeby się sprawowało wszystko Byłoby miło jakby ktoś nawet podał linki na allegro czy odpowiednich modeli... Nie znam się na tym dlatego pytam fachowców Pozdrawiam serdecznie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 A nie trzeba szukać w szukajce, poczytaj wątek Sienka tam jest sporo o amortyzatorach.Kilka wątków wcześniej. o tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adzikuno Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 przeczytałem ten wątek i jedyne co się dowiedziałem to jego amory... na allegro bilsteinów nie znalazłem, no i nie wiem co i jak kupic... chodzi mi o to... przychodze np do Ciebie do sklepu i mówię "dzien dobry, chciałem wymienić zawieszenie" a Ty mi podajesz modele i marki itp Co Wy na to? Wiem - brzmi bezczelnie ;P Ale lepiej jak ktos odpowie konkretnie niż ja mam pytac co pare minut o konkretny model, co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 To ja też poczekam na tak konkretne odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adzikuno Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 > To ja też poczekam na tak konkretne odpowiedzi hehehe a powiedz mi, czy trzeba dopasować spreżyny pod amorki ? :> czy po prostu kupuję sprężyny do uno 1.0 i jakies amorki do uno 1.0 I beda pasowaly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 > przeczytałem ten wątek i jedyne co się dowiedziałem to jego amory... > na allegro bilsteinów nie znalazłem, no i nie wiem co i jak kupic... A co chcesz osiągnąć wiesz? Nisko? Wysoko? Standardowo? Twardo ale stabilnie czy miękko aczkolwiek bujająco? Konfiguracji jest sporo i od oczekiwanego efektu zależy zakres części, w jakim się będziesz poruszał. Ja mam sprężyny OMP utwardzone, obniżające o 30 mm (albo 40 już nie pamiętam) i do tego gazowe amortyzatory Sachs. Jest w miarę nisko, twardo, dobrze na zakrętach (samochód się nie wychyla) ale na dziurach trzęsie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adzikuno Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 > A co chcesz osiągnąć wiesz? > Nisko? Wysoko? Standardowo? > Twardo ale stabilnie czy miękko aczkolwiek bujająco? > Konfiguracji jest sporo i od oczekiwanego efektu zależy zakres > części, w jakim się będziesz poruszał. > Ja mam sprężyny OMP utwardzone, obniżające o 30 mm (albo 40 już nie > pamiętam) i do tego gazowe amortyzatory Sachs. Jest w miarę > nisko, twardo, dobrze na zakrętach (samochód się nie wychyla) > ale na dziurach trzęsie. Chodzi o to, że przy zakręcie opona z tyłu z lewej strony mi ociera... Tylko tam... Jak jade w 3-4 osoby to na każdej dziurze słyszę pisk ocierającej opony. Lekko też autko krzywo stoi... NO i stwierdziłem, że zabiore się za to i przy okazji zrobie taki gruntowny remoncik. Zastanawia mnie czy jest sens obniżać auto... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 > Chodzi o to, że przy zakręcie opona z tyłu z lewej strony mi > ociera... Tylko tam... Jak jade w 3-4 osoby to na każdej dziurze > słyszę pisk ocierającej opony. Lekko też autko krzywo stoi... NO > i stwierdziłem, że zabiore się za to i przy okazji zrobie taki > gruntowny remoncik. Pewnie sprężyna pękła jak krzywo stoi. Sprężyny z tyłu wymienia się bardzo łatwo a doraźnie możesz wyciąć dziurę w nadkolu albo je zdemontować na czas do wymiany. Felgi i opony masz w rozmiarze fabrycznym? > Zastanawia mnie czy jest sens obniżać auto... ? Niższy środek ciężkości = stabilniejszy samochód. Z drugiej strony bardziej na krawężniki trzeba uważać. Coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adzikuno Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 > Pewnie sprężyna pękła jak krzywo stoi. Sprężyny z tyłu wymienia się > bardzo łatwo a doraźnie możesz wyciąć dziurę w nadkolu albo je > zdemontować na czas do wymiany. już z tym dłuższy czas jeżdzę ;P i wlasnie nadchodzą ładne dni i chciałem się za to zabrać Felgi i opony masz w rozmiarze > fabrycznym? z tyłu - felgi 13, standardy, ale oponki mam 175 na 65 (tego 65 nie jestem pewien) > Niższy środek ciężkości = stabilniejszy samochód. Z drugiej strony > bardziej na krawężniki trzeba uważać. Coś za coś dlatego chyba wolałbym standardowe zawieszenie chociaz to obniżenie kusi... masz chwilke na gg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 > już z tym dłuższy czas jeżdzę ;P i wlasnie nadchodzą ładne dni i > chciałem się za to zabrać > Felgi i opony masz w rozmiarze > z tyłu - felgi 13, standardy, ale oponki mam 175 na 65 (tego 65 nie > jestem pewien) A to normalne że trze Mi też tarła opona w tym rozmiarze tylko że akurat z prawej strony. Jak zdejmiesz koła to zauważysz że z lewej strony Ci piasta trochę dalej wystaje z bębna niż z prawej. U mnie jest na odwrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 Kolego jeśli byłbyś zainteresowany to mam sprężynki po przelocie 67 tys km z mojego uniaka - seryjne z 1.0 stan bdb cena oczywiście atrakcyjna, bo szkoda, zeby zalegały w garażu. Co do amorków to polecam Kayaby Taki zestaw napewno nie szarpnął by Cię po kieszeni, a miałbyś porządne zawieszenie i spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adzikuno Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 > Kolego jeśli byłbyś zainteresowany to mam sprężynki po przelocie 67 > tys km z mojego uniaka - seryjne z 1.0 stan bdb cena oczywiście > atrakcyjna, bo szkoda, zeby zalegały w garażu. > Co do amorków to polecam Kayaby > Taki zestaw napewno nie szarpnął by Cię po kieszeni, a miałbyś > porządne zawieszenie i spokój. Heh dzięki, ale jednak chće nowy sprzęt Ma to być na dluższy czas wiec nie chcę oszczędzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 chciałbym dowiedzieć się od Was, jakie zawieszenie warto założyć ? oczywiście wersja hard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 > chciałbym dowiedzieć się od Was, jakie zawieszenie warto założyć ? > oczywiście wersja hard miało być hard - głynt OMP 100/80 a tak poważniej, to jakie ma być przeznaczenie pojazdu, że chcesz zmieniac zwias?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 > miało być hard - głynt OMP 100/80 > a tak poważniej, to jakie ma być przeznaczenie pojazdu, że chcesz > zmieniac zwias?? ja już mam zmieniony, na Apex`a. ale chyba nie jestem z niego zadowolony. po 23 tys km już myślę o czymś co będę musiał niedługo włożyć... przeznaczanie light f1 city Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 Ja mogę polecić KYB gazowe na przód Jak dla mnie - rewelacja. Co do zakupów... planowałem kupić amortyzatory na Allegro lub w jakimś sklepie internetowym, ale sprawdziłem ceny w moim sklepie "osiedlowym" i wyszło znacznie taniej niż na allegro! Robiłem spore zakupy i dostałem mały rabat i prezent. Zanim kupisz coś przez internet, sprawdź w normalnym sklepie. Może się okazać, że po doliczeniu kosztów przesyłki interes będzie mało opłacalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > ja już mam zmieniony, na Apex`a. ale chyba nie jestem z niego > zadowolony. po 23 tys km już myślę o czymś co będę musiał > niedługo włożyć... > przeznaczanie light f1 city No to jakieś 60/60 bądź 60/40 i do tego bilstein b6. Sprigi polecam Noviteca, ale trudno o ten towar. Myślę, że z takiego zestawu będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > No to jakieś 60/60 bądź 60/40 i do tego bilstein b6. Sprigi polecam > Noviteca, ale trudno o ten towar. > Myślę, że z takiego zestawu będziesz zadowolony. uuuu, to pewnie wyjdzie ponad 2 tys. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > uuuu, to pewnie wyjdzie ponad 2 tys. ? no nie powiem, tanio nie jest, ale jak się dobrze poszuka i troszkę poczeka, to można różne towary wyłowić - na centomanii na takich mawiają habrowniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.