Skocz do zawartości

Regeneracja turbiny


Qbooschee

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z tym, że nie mam doświadczenia w tym temacie, a z zebranych przeze mnie informacji wiem, że może być ciężko, mam takie małe pytanko - czy ktoś z Was regenerował już turbinę z alfy (2.4JTD)? Jeśli tak to poproszę o namiar na DOBRĄ firmę zajmującą się regenercją. Miałem kilka miejsc, ale się "spaliły" swoimi wyrobami... Z góry dziękuję za ewentualną pomoc

Pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W związku z tym, że nie mam doświadczenia w tym temacie, a z

> zebranych przeze mnie informacji wiem, że może być ciężko, mam

> takie małe pytanko - czy ktoś z Was regenerował już turbinę z

> alfy (2.4JTD)? Jeśli tak to poproszę o namiar na DOBRĄ firmę

> zajmującą się regenercją. Miałem kilka miejsc, ale się "spaliły"

> swoimi wyrobami... Z góry dziękuję za ewentualną pomoc

> Pozdawiam

Regenerowana turbina to loteria. Lepiej poszukaj nowej/używanej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

współczuje - ja się nacierpiałem i nadenerowałem przy tym.

Jak miałem mieć tylko czyszczoną gonetrię przez pana kazia, to mi auto na 3 tygodnie unieruchomił.

Ostatecznie turbo pojechało do łodzi, nie pamiętam jaki to zakład, ale myślę, że jak dobrze poszukasz to trafisz na nich - nie wiele zakładów naprawi JTD ze zmienną geometrią łopatek.

Koszt w sumie 1500 brutto z nowymi uszczelkami na kolektor, montażem w ASO i z FV na firmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...

> takie małe pytanko - czy ktoś z Was regenerował już turbinę z

> alfy (2.4JTD)?

Napisze ci tak, kontaktowalem sie z wszystkimi polecanymi na roznych forach firmami w calej Polsce i:

-- zadna nie gwarantowala ze regeneracja sie uda,

-- przedstawiciel Honeywell'a (wlasciciel Garrett'a) wycofal sie (?) z produkcji zestawow do regeneracji turbosprezarek VNT