Jump to content

Recommended Posts

szukałem używanych soczewek valeo a znalazłem bravo JTD, rocznik 2000, import belgia, uszkodzony niegroźnie tył, ma pukniętą klape bagażnika, zderzak i (tak rogiem poszło..) lewą lampe tylną.

dałem 17800 (nie wiem mi sie opłacało)

miałem foto uszkodzenia zrobić ale naprawa jest wliczona w auto-kredyt (niestety... tongue.gif ) i auto jest już robione.

mam pytanie takie, silnik co może.. 20 raz jak sie odpala to podsakuje jakby miało go wyrwać z mocowań, nie odpala w tej sytuacji, po kolejnym rozgrzaniu wszysko ustępuje, może ktoś sie spotkał z czymś takim ?

zastanawiam sie z kąd te drgania sie biorą intensywne confused.gif

EDIT: kolor mi nie pasi , no ale trudno ... zlosnik.gif

Link to comment
Share on other sites

> co ty żeś qpił?

okazja nie, chciałem JTD to mam

> poka jak to wygląda...

jak wyklepią to zrobie foto

> ja sądzę że właściciel miał dość jtd i postanowił je rozwalić a kase

> z ubezpieczenia wydał na coś benzynowego o pojemności 1600

hehe.gif

Link to comment
Share on other sites

> co ty żeś qpił?

bardzo dobry wybor!

> poka jak to wygląda...

mo wlasnie

> ja sądzę że właściciel miał dość jtd i postanowił je rozwalić a kase

> z ubezpieczenia wydał na coś benzynowego o pojemności 1600

ty sie nie znasz i masz padake na gaz zlosnik.gif

Link to comment
Share on other sites

> szukałem używanych soczewek valeo a znalazłem bravo JTD, rocznik

> 2000, import belgia, uszkodzony niegroźnie tył, ma pukniętą

> klape bagażnika, zderzak i (tak rogiem poszło..) lewą lampe

> tylną.

> dałem 17800 (nie wiem mi sie opłacało)

> miałem foto uszkodzenia zrobić ale naprawa jest wliczona w

> auto-kredyt (niestety... ) i auto jest już robione.

> mam pytanie takie, silnik co może.. 20 raz jak sie odpala to

> podsakuje jakby miało go wyrwać z mocowań, nie odpala w tej

> sytuacji, po kolejnym rozgrzaniu wszysko ustępuje, może ktoś sie

> spotkał z czymś takim ?

> zastanawiam sie z kąd te drgania sie biorą intensywne

> EDIT: kolor mi nie pasi , no ale trudno ...

Super autko! Co do oplacalnosci to ja mialem za tyle na gotowo z robocizna i wszystkimi oplatami wlacznie z rejestracja i ubezpieczeniem. Mysle ze wyprawa na egzaminer rozwieje twoje watpliwosci i wszystko bedzie jasne! palacz.gif

Link to comment
Share on other sites

> Dosc ciewkawy objaw! stawiam na zle ustawienie kompa ale nie wiem

> egzaminer powinien odpowiedziec ! Moze jakis blad lapie!

> Wymieniales wszystkie plyny i filtry?? Jaki przebieg???

nie byłem jeszcze na kompie,

wymienione są filty i płyny , ale bez oleju narazie bo wg. książki była lana selenia 3 miechy temu,

ma nabite równo 100

Link to comment
Share on other sites

> A jak tam pasek, rozrzad, rolki??? Wymienione, jak tak to kiedy??

> Pisze cos jeszcze w książeczce!??

> Musowo na egzaminer!

rozrząd ma niby iść 60 tyś. (z czego wiem..) no i wpisana jest wymiana przy 69tys.

ja z tą ksiązką musze do dilera podjechać bo coś mi nie pasi....

Link to comment
Share on other sites

ja bym tam z rozbieraniem silnika się wstrzymał - jak furex będzie gotowy powozisz się nim, pojedziesz na exama i zobaczymy co pokaże. jeśli coś nie związane z elektryką to ja raczej bym się udał w kierunku Dąbrówki małej do dizelserwisu...

Link to comment
Share on other sites

sie dowiędziałem że

w niektóry krajach bogatszej europy JTD był konfigurowany z wersją wyposażenia HLX (i podobno jeszcze to nazywali SLX) icon_eek.gif

nie wiem o co już chodzi z tymi wersjami,

ogólnie mam wersje SX .

na znamionowej mam nabity kod silnika :

B 4.000

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.