Veritas Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 witam proszę o radę dotyczącą swapa uno 1.4 na 1.4 Turbo. Mianowicie mam okazję zakupu silnika 1.4 turbo lecz jak kazdy zakup wiaze sie to z ryzykiem, prosze wiec informację czy są inne wyjscia by zwiekszyc moc swojego uniaka nie ładując ogromnej kasy około 3 tys z regeneracja turbiny oraz kapitalki silnika?!? mam na mysli wymiane jakichkolwiek podzespolow silnika na te ktore miałyby dac wyczekiwany efekt nie rujnując kieszeni.?? Dziekuje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > czy są inne wyjscia by > zwiekszyc moc swojego uniaka nie ładując ogromnej kasy Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Nie wiec zadam inaczej to pytanie : jakie sa koszta zwiekszenia mocy i ktore elementy zostalyby wymienione w przypadku takiej kompilacji majac do wykorzystania około 1500 - 2000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > wiec zadam inaczej to pytanie : jakie sa koszta zwiekszenia mocy i > ktore elementy zostalyby wymienione w przypadku takiej > kompilacji majac do wykorzystania około 1500 - 2000zł Z silnika 1.4 wolnossącego na mono wtrysku maksymalnie co można osiągnąć to jakieś 90 KM i z 120 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Z silnika 1.4 wolnossącego na mono wtrysku maksymalnie co można > osiągnąć to jakieś 90 KM i z 120 Nm no z tych bodajże 72 KM na 90 to i tak zawsze cos. A zdradzisz mi wiecej szczegolow na temat tych modyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > wiec zadam inaczej to pytanie : jakie sa koszta zwiekszenia mocy i > ktore elementy zostalyby wymienione w przypadku takiej > kompilacji majac do wykorzystania około 1500 - 2000zł za taką kasę to się kupuje 1,6 16V ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > no z tych bodajże 72 KM na 90 to i tak zawsze cos. A zdradzisz mi > wiecej szczegolow na temat tych modyfikacji Należy je tak przeprowadzić alby zwiększyć stopień sprężania oraz umożliwić silnikowi szybkie wchodzenie na wysokie obroty i prace w ich górnym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > za taką kasę to się kupuje 1,6 16V ... Bez osprzętu i kosztów instalacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > za taką kasę to się kupuje 1,6 16V ... ok powiedzmy ze jestem zdecydowany i teraz tak : czy beda wymuszone tutaj jakeikowiek przerobki w ukladnie mocowania silnika? jaki model i z czego ten silnik dorwac? jakie sa zwiazane ogolnie przerobki dokonujac tego swapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Należy je tak przeprowadzić alby zwiększyć stopień sprężania oraz > umożliwić silnikowi szybkie wchodzenie na wysokie obroty i > prace w ich górnym zakresie przepraszam ze tak mecze ale ejst lama w tych sprawach i proboje wstepnei zebrac informacje a pozniej bedzie plan dzialania i realizacja tego wiec prosze o dokładne informacje jak to zrobic co wymienic, ewentualne koszta. Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Nie chciałbym Cię zniechęcić, ale wszelkiego rodzaju modyfikacje szczególnie gdy nie wykonujesz ich samodzielnie we własnym garażu pochłaniają strasznie wielkie koszta. Dla przykładu dla osiągnięcia wspomnianych 90KM/120Nm potrzebny jest budżet na poziomie 4000 - 5000 zł to jeśli chodzi o sam silnik, a przy przyroście mocy należało by pomyśleć o wydajniejszych hamulcach, zestrojeniu zawieszenia i usztywnieniu samej ramy auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Nie chciałbym Cię zniechęcić, ale wszelkiego rodzaju modyfikacje > szczególnie gdy nie wykonujesz ich samodzielnie we własnym > garażu pochłaniają strasznie wielkie koszta. > Dla przykładu dla osiągnięcia wspomnianych 90KM/120Nm potrzebny jest > budżet na poziomie 4000 - 5000 zł to jeśli chodzi o sam silnik, > a przy przyroście mocy należało by pomyśleć o wydajniejszych > hamulcach, zestrojeniu zawieszenia i usztywnieniu samej ramy > auta. czyli abrdziej oplacalna jest mi wymiana silnika na 1.4 turbo za cene 2000zl majac w tym cala wiazke sprawna turbine oraz hamulce plus przeguby z uno turbo?! no bede musiał dojrzec do tej decyzji poniewz jest to dla mnie ryzyko chociaz zdrugiej strony bed emial zawsze stary silnik w przypadku neipowodzenia.. ale czy warto wogole robic takeigo swapa dla 120km? wiec dla polepszenia dynamiki jazdy moim 1.4 ie pozostaje tylko wymiana filtru an taki o wiekszej przepustowosci ... ewentualna regulacja zaworow ... heh przelot juz mam na fi50 natomaist mam strasnie emczarnie z moim silnikiem zaczelo sie to jesienia tamtego roku ... spalal mi 30/100 po 2 tyg stania u mechnika okazalo sie z eto pompa paliwa ...tylko jakim cudem dostala mi sie benzyna do oleju???? pojezdzilem moze z 2 tyg i znow wymiana sprzegla heh oryginal plus robicizna kosztowaly mnie 700zl i efekt po wymianie taki sam jak na zajechanym sprzegle... brak mocy nawet 70km/h na 4 biegu nie moglem rozwinac (poprzednie wrazenia z jazdy przed naprawa sprzegla jak dobre bylo to osiagi mneijwe wiecej takie 70km/h an 2 biegu 130km/h na 3 i dalej do 200 szlo jak burza) teraz jezdze jak emeryt. auto jak jest zimne gasnie nei utrzymuje stalych obroto w, plue woda badz benzyna z wydechu. o ciagly bak mocy... i z tad chec swapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Ja bym sie bał wkładać do auta nawet nowy silnik bez obejrzenia co "w nim" słychać. Przy swapie na silnik 1.4 T musisz sie liczyć ze zmianą samego silnika, ale i skrzyni biegów z układem przeniesienia napędu, piasty plus zwrotnice, układ paliwowy, układ wydechowy, układ chłodzenia - plus koszta robocizny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Ja bym sie bał wkładać do auta nawet nowy silnik bez obejrzenia co "w > nim" słychać. > Przy swapie na silnik 1.4 T musisz sie liczyć ze zmianą samego > silnika, ale i skrzyni biegów z układem przeniesienia napędu, > piasty plus zwrotnice, układ paliwowy, układ wydechowy, układ > chłodzenia - plus koszta robocizny czyli abrdziej oplacalna jest mi wymiana silnika na 1.4 turbo za cene 2000zl majac w tym cala wiazke sprawna turbine oraz hamulce plus przeguby z uno turbo?! no bede musiał dojrzec do tej decyzji poniewz jest to dla mnie ryzyko chociaz zdrugiej strony bed emial zawsze stary silnik w przypadku neipowodzenia.. ale czy warto wogole robic takeigo swapa dla 120km? wiec dla polepszenia dynamiki jazdy moim 1.4 ie pozostaje tylko wymiana filtru an taki o wiekszej przepustowosci ... ewentualna regulacja zaworow ... heh przelot juz mam na fi50 natomaist mam strasnie emczarnie z moim silnikiem zaczelo sie to jesienia tamtego roku ... spalal mi 30/100 po 2 tyg stania u mechnika okazalo sie z eto pompa paliwa ...tylko jakim cudem dostala mi sie benzyna do oleju???? pojezdzilem moze z 2 tyg i znow wymiana sprzegla heh oryginal plus robicizna kosztowaly mnie 700zl i efekt po wymianie taki sam jak na zajechanym sprzegle... brak mocy nawet 70km/h na 4 biegu nie moglem rozwinac (poprzednie wrazenia z jazdy przed naprawa sprzegla jak dobre bylo to osiagi mneijwe wiecej takie 70km/h an 2 biegu 130km/h na 3 i dalej do 200 szlo jak burza) teraz jezdze jak emeryt. auto jak jest zimne gasnie nei utrzymuje stalych obroto w, plue woda badz benzyna z wydechu. o ciagly bak mocy... i z tad chec swapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 najlepiej robisz jak ja kupujesz całe uno turbo za 3tyś (tyle dałem za 1.4 racing z niemiec) przekładasz wszystko co ci potrzeba a reszte sprzedajesz i wychodzi cię to jakieś 1500zł ja sprzedałem bude za 400 zawias za 200 fotele za 200 chyba kiere za 150 stary silnik 1.0 za 600 + tam jeszcze jakieś pierdołki można sprzedać jakieś plastiki itp robicizna 0zł także swap wyszedł mnie ok 1500zł z wszystkimi potrzebnymi częściami i pierdołkami, jak np. czy linki, gumki osłaniające cięgno do zmiany biegów, pompa paliwa hamulce tylnie itd, także jeśli masz do wydania ok 3tyś to jeśli nie będzies płacił za robotę to zostaje ci ok 1500zł na przeglądzik silnika turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Zawsze najlepszą opcją są samodzielne mody - względy finansowe stoją pewnie na pierwszym miejscu, ale można się dużo nauczyć Poza tym Twój przypadek jest szczególny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Zawsze najlepszą opcją są samodzielne mody - względy finansowe stoją > pewnie na pierwszym miejscu, ale można się dużo nauczyć > Poza tym Twój przypadek jest szczególny wiesz mechanik okresowo sam dochodzil metoda prob i bledow co ejst z moim uniaczem i jescze nie znalazl rozwiazania.. zostala ostania opcja heh silnik krokowy. mam nadzieje ze to wlasnie to:) natomoast zlosliwy ejstem bo jak zapalcilem 3 meisiace temu z anaprawe tak do dzis go mecze i wymiania i robi za darmo:D lecz efektu bark:(( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > fotele za 200 chyba 150 fotele > kiere za 150 90 kiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > 150 fotele > 90 kiera Siakieś licytacje tu uskuteczniasz Ja za kiere dałem 50zł ale do habrownika to jeszcze mi daleko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Siakieś licytacje tu uskuteczniasz > Ja za kiere dałem 50zł > ale do habrownika to jeszcze mi daleko. nie licytację tylko koryguję, bo sam kupowałem i z Mareckim się później rozliczałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 a kolega to się na OZU wybiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > nie licytację tylko koryguję, bo sam kupowałem i z Mareckim się > później rozliczałem loozik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 > 150 fotele > 90 kiera tak tanio oddałem hehe w każdym razie połowa ceny zakupu się zwróciła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_124 Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 pod tym linkiem masz uno turbo za 3200 jak byś chciał kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_124 Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 http://moto.allegro.pl/item338352088_uno_1_3_turbo.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.