sebak Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 Witam, Przymierzam się do zmiany tylnych amorków i stwierdziłem, że sam podejmę się tego zadania. Z tego co wiem, będzie trzeba podnieść cały tyłek auta. Czy moglibyście mi podpowiedzieć w jaki sposób podlewarować tył (tzn w którym miejscu najlepiej podłożyć lewarek) i zabezpieczyć (w którym miejscu podstawić 'kobyłki')? Być może moje pytanie niektórych rozbawi, ale wolę zapytać niż później ma się coś w aucie urwać Dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawcmario Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 akurat u siebie nie zabezpieczałem tyłu bo poprzedni właściciel zrobił to nawet za dokładnie ale chwała mu za to ja podnosiłem samochód normalnie jakbym zmieniał koła tylne tyle że najwyżej jak się da, kobyłki podkładałem zamiast lewara czyli jak najbliżej tylnego koła (pod próg). Odkręcasz amorki z pod spodu i belka sama opada możan przy okazji zajrzeć do sprężyn u mnie ułamał się ostatni zwój a w zasadzie jego część. P.S. ja wymieniałem tylko sprężyny amorki były jeszcze OK, auto jak w podpisie. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luxus150 Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > akurat u siebie nie zabezpieczałem tyłu bo poprzedni właściciel > zrobił to nawet za dokładnie ale chwała mu za to > ja podnosiłem samochód normalnie jakbym zmieniał koła tylne tyle że > najwyżej jak się da, kobyłki podkładałem zamiast lewara czyli > jak najbliżej tylnego koła (pod próg). > Odkręcasz amorki z pod spodu i belka sama opada możan przy okazji > zajrzeć do sprężyn u mnie ułamał się ostatni zwój a w zasadzie > jego część. > P.S. ja wymieniałem tylko sprężyny amorki były jeszcze OK, auto jak w > podpisie. > Powodzenia warto wrzucić bieg i podłożyć coś pod przednie koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
metan Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Z tego co wiem, będzie trzeba podnieść cały tyłek auta. Jak juz chcesz strasznie podnieść to podnosisz auto normalnie tak jak do zmiany koła, najpierw jedna strona później druga. Podniesienie całego tyłu może podkusić Cię o odkręcenie obu amortyzatorów jednocześnie - nie radzę, cała belka opadnie w dół i może niezłego bigosu narobić, np pozrywać przewody hamulcowe. Amorki możesz zmienic bez podnoszenia autka (olejowe łatwiej) przynjamniej ja tak zmieniłem, można się wczołgać pod auto i wszystko odkręcić i przykręcić, 30 miunt i po robocie Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebak Napisano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 Dzieki Koledzy za cenne wskazówki. metan: ciekawa uwaga co do montażu amorków bez podnoszenia auta. Zobaczę jak będzie mi szło - może 'najadę' tylko tylnym kołem na kilka cegieł, klapek, żeby podnieść auto o 5-10 cm, zabezpieczę lewarkiem i będzie dobrze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.