Skocz do zawartości

Wymiana tarcz i klockow - manual


gambino

Rekomendowane odpowiedzi

> Gdzie znajde dokladnego manuala ?

> Nigdy tego samodzielnie nie robilem - warto by poczytac...

odkrecasz kolo - to wiadomo wink.gif potem na dole jest taki precik zakonczony zawleczka (na dole zacisku) - sciagasz ta zawleczke, wysuwasz precik i caly zacisk odchylasz do gory i juz mozesz wymienic klocki. Jak chcesz wyjac tarcze to odkercasz cale jarzmo (czy jak to sie tam zwie) odkrecajac suby od strony silnika i jarzmo masz juz w rece. Potem odkrecasz szpilke i srubke trzymajaca tarcze no i sciagasz tarcze. U mnie byla troche przyrdzewiala wiec trzeba ja bylo troszke puknac mlotkiem. Ale jak wiadomo "bez mlota to nie robota" grinser006.gif .

Zakladasz nowke tarcze i wszystko skrecasz i zakladasz w odwrotnej kolejnosci. Jak bedziesz zakladal nowe klocki to musisz troche wcisnac tloczki. Ja to robilem nastepujaco: odkrecilem korek od plynu hamulcoewgo i pomalu sciskalem tloczek kluczem hydraulicznym tzw. zabka cfaniak.gif caly czas obserwujac czy sie plyn gora nie wylewa. Po wlozeniu klockow i skreceniu wsztkiego, strzykawka odciagnalem nadmiar plynu hamulcowego w zwiazku z mniejsza odbjetoscia ukladu = nowe grubsze klocki. Ja musialem odciagnac 30ml.

Aha same tarcze (i klocki jak sie powierzcznie cierne dotykalo tlustymi lapami) nalezy odtluscic - ja uzywalem jakiegos magicznego srodka w spraju - dostepnego pewnie w kazdym sklepie moto.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.