gambino Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 Gdzie znajde dokladnego manuala ? Nigdy tego samodzielnie nie robilem - warto by poczytac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gambino Napisano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 ale przy tej wymianie to zaden manual nie jest ci potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kicus Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > ale przy tej wymianie to zaden manual nie jest ci potrzebny No tylko odrobinka pomyślunku i IQ na poziomie ... 30? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gambino Napisano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > ale przy tej wymianie to zaden manual nie jest ci potrzebny Mowisz... Kloce wymienialem ale tarczy nie - jakim kluczem odkrecic zacisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Mowisz... > Kloce wymienialem ale tarczy nie - jakim kluczem odkrecic zacisk? piesciom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Mowisz... > Kloce wymienialem ale tarczy nie - jakim kluczem odkrecic zacisk? wlzacisk 17 odkrecasz 2 sroby potem tarcze 12i to wsio a jak klocki jzu wymeniales to z reszta sobei poradzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Gdzie znajde dokladnego manuala ? > Nigdy tego samodzielnie nie robilem - warto by poczytac... odkrecasz kolo - to wiadomo potem na dole jest taki precik zakonczony zawleczka (na dole zacisku) - sciagasz ta zawleczke, wysuwasz precik i caly zacisk odchylasz do gory i juz mozesz wymienic klocki. Jak chcesz wyjac tarcze to odkercasz cale jarzmo (czy jak to sie tam zwie) odkrecajac suby od strony silnika i jarzmo masz juz w rece. Potem odkrecasz szpilke i srubke trzymajaca tarcze no i sciagasz tarcze. U mnie byla troche przyrdzewiala wiec trzeba ja bylo troszke puknac mlotkiem. Ale jak wiadomo "bez mlota to nie robota" . Zakladasz nowke tarcze i wszystko skrecasz i zakladasz w odwrotnej kolejnosci. Jak bedziesz zakladal nowe klocki to musisz troche wcisnac tloczki. Ja to robilem nastepujaco: odkrecilem korek od plynu hamulcoewgo i pomalu sciskalem tloczek kluczem hydraulicznym tzw. zabka caly czas obserwujac czy sie plyn gora nie wylewa. Po wlozeniu klockow i skreceniu wsztkiego, strzykawka odciagnalem nadmiar plynu hamulcowego w zwiazku z mniejsza odbjetoscia ukladu = nowe grubsze klocki. Ja musialem odciagnac 30ml. Aha same tarcze (i klocki jak sie powierzcznie cierne dotykalo tlustymi lapami) nalezy odtluscic - ja uzywalem jakiegos magicznego srodka w spraju - dostepnego pewnie w kazdym sklepie moto. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gambino Napisano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 Pestka Dzieki - w weekend zabieram sie za wymiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.