Skocz do zawartości

IGS Landi Renzo (III gen)


skubany_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem smile.gif

Namierzyłem w Niemczech ładnego Golfa IV 2.0 115ps, oczywiście zacnie wyposażony i w stanie znakomitym (nie licząc błotnika grinser006.gif). Wóz ma 130tys. km z czego polowe pokonał na instalacji III generacji IGS Landi Renzo, która była serwisowana na bieżąco. Szczerze pierwszy raz słyszę o takim ustrojstwie a informacji na temat eksploatacji i problemów jest w sieci bardzo niewiele.

Czy warto sprowadzać samochód z taka instalacja? Ponoć jest to już wymierająca generacja instalacji lpg. Jak wygląda sprawa serwisu, ile kosztuje obsługa, czy każdy porządny gazownik podejmie się regulacji?

A właściwie czy konstrukcja silników VW o kodzie APK (2.0 115km) wymusza stosowanie instalacji III generacji czy mogą pracować na IV generacji? Otarło mi się o uszy, że możliwość wstawienia sekwencji zależy sposobu sterowania wtryskiwaczami benzyny hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam instalację 3 gen tylko, że Koltec-Necam.

póki wszystko dziąła, to jest bezproblemowa, ale jak coś się popsuje, to ciężko znaleźć kogoś, kto się na tym zna, części sa holendarnie drogie a spece, którzy się na tym znają biorą chore pieniądze.

Moja instalacja na razie odpukać jest bezobsługowa i nigdy nie miała najmniejszej awarii.

Jeśli silnik ma wtrysk elektroniczny, a nie mechaniczny, to można wstawić sekwencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.