skubany_pl Napisano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2008 Czołem Namierzyłem w Niemczech ładnego Golfa IV 2.0 115ps, oczywiście zacnie wyposażony i w stanie znakomitym (nie licząc błotnika ). Wóz ma 130tys. km z czego polowe pokonał na instalacji III generacji IGS Landi Renzo, która była serwisowana na bieżąco. Szczerze pierwszy raz słyszę o takim ustrojstwie a informacji na temat eksploatacji i problemów jest w sieci bardzo niewiele. Czy warto sprowadzać samochód z taka instalacja? Ponoć jest to już wymierająca generacja instalacji lpg. Jak wygląda sprawa serwisu, ile kosztuje obsługa, czy każdy porządny gazownik podejmie się regulacji? A właściwie czy konstrukcja silników VW o kodzie APK (2.0 115km) wymusza stosowanie instalacji III generacji czy mogą pracować na IV generacji? Otarło mi się o uszy, że możliwość wstawienia sekwencji zależy sposobu sterowania wtryskiwaczami benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2008 Ja mam instalację 3 gen tylko, że Koltec-Necam. póki wszystko dziąła, to jest bezproblemowa, ale jak coś się popsuje, to ciężko znaleźć kogoś, kto się na tym zna, części sa holendarnie drogie a spece, którzy się na tym znają biorą chore pieniądze. Moja instalacja na razie odpukać jest bezobsługowa i nigdy nie miała najmniejszej awarii. Jeśli silnik ma wtrysk elektroniczny, a nie mechaniczny, to można wstawić sekwencję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.