Skocz do zawartości

Pare pytań o 2.4 jtd...


aquila

Rekomendowane odpowiedzi

Kącikowi maniacy jtd parę pytań mam wink.gif

1.Przed liftem było 2.4 TD a po lifcie JTD , tak ?

2.Czy JTD dzieli się tak jak 1.9 na Cf-2 i Cf-3 ?

3.Jeżeli tak to od kiedy ( którego roku ) było Cf-3 ?

4.Czy JTD z lancii i alfy jest taki sam jak ten z M ?

5.Jeżeli nie to czym się różnią i który najłatwiej zchipować ?

6.Po czym odróżnić Cf-3 od Cf-2 ? Oczywiście jeżeli jest już wymontowany z samochodu wink.gif

7.I ostatnie : jak odróżnić JTD od TD ?

Dzieki grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kącikowi maniacy jtd parę pytań mam

> 1.Przed liftem było 2.4 TD a po lifcie JTD , tak ?

> 2.Czy JTD dzieli się tak jak 1.9 na Cf-2 i Cf-3 ?

> 3.Jeżeli tak to od kiedy ( którego roku ) było Cf-3 ?

> 4.Czy JTD z lancii i alfy jest taki sam jak ten z M ?

> 5.Jeżeli nie to czym się różnią i który najłatwiej zchipować ?

> 6.Po czym odróżnić Cf-3 od Cf-2 ? Oczywiście jeżeli jest już

> wymontowany z samochodu

> 7.I ostatnie : jak odróżnić JTD od TD ?

> Dzieki

ad1/ tak

ad2/ z tego co wiem to tak

ad3/ nie wiem

ad4/ taki sam, pod warunkiem że oba są z jednego rocznika

ad5/ CF3 najlepiej

ad6/ CF3 ma turbo ze zmienną geometrią

ad7/ jesli masz goły silnik bez osłony to najprościej po pokrywie zaworów, JTD ma pokrywe gładką, natomiast TD ma pokrywę karbowaną i napis FIAT 5TD.

Ponadto JTD ma pompe wysokiego ciśnienia i idzie od niej jeden przewód wysokościeniowy do akumulatora wysokiego ciśnienia, natomiast TD ma normalną pompe wtryskową i od niej idzie 5 przewodów wysokiego ciśnienia, do każdego wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki

> A silnik naprzykład z alfy 2004 to już bardziej zaawansowana

> technicznie konstrukcja niż CF-3 ?

Oczywiście, to już silniki MultiJet. Głowica z 4 zaworami na cylinder, oraz generalnie przekonstruowana jednostka. Bo 2.4 JTD CF2 czy CF3 to w zasadzie stary dobry 2,4TD ze zmienioną głowicą i aparaturą wtryskową. Spód silnika jest identyczny, rozrząd też mają taki sam czy pompe oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, to już silniki MultiJet. Głowica z 4 zaworami na

> cylinder, oraz generalnie przekonstruowana jednostka. Bo 2.4 JTD

> CF2 czy CF3 to w zasadzie stary dobry 2,4TD ze zmienioną głowicą

> i aparaturą wtryskową. Spód silnika jest identyczny, rozrząd też

> mają taki sam czy pompe oleju.

Czyli jak robić SWAP-a to lepiej szukać Mjet-a czy pakować się w nasze "stare" Mareowe JTD-ki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Benzyniaczek , 1.4 najprawdopopdobniej . Czyli wszystko zostaje

> wymienione

To przecież to nie ma najmniejszego sensu, ino paka Ci zostanie bo reszta wszystko do wymiany. Nie lepiej juz kupic 2,4TD chociażby żeby mieć zawieszke odrazu taką jak ma być ? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.