Skocz do zawartości

dolot poraz kolejny


coenmz

Rekomendowane odpowiedzi

z racji tego, ze postanowilem sie wreszcie wziasc za uklad dolotowy w moim samochodzie to mam kilka pytan do znawcow tematu.

po pierwsze: jaka zastosowac srednice rur na dolocie? fabrycznie jest okolo 68mm i nie wiem czy powiekszac czy raczej pomniejszac. a moze zostawic podobna lub taka sama?

po drugie: jaki dlugi powinen byc uklad? orginalna dlugosc to okolo 70cm liczac od poczatku (wlotu) az do srodka filtra powietrza (mam okragly jak w starych gaznikowcach).

po trzecie: dolot z rury karbowanej czy gladkiej? stal czy aluminium? obecnie jest z karbowanej.

po czwarte: jaka wymiary stozka bede odpowiednie dla mojego silnika? musza byc jakies konkretne czy poprostu im wiekszy tym lepszy? pojemnosc silnika to 1498ccm.

po piate: czy filtr moze byc umieszczony poza komora silnika w zderzaku? jak filtr reaguje z woda (deszcz)? doszedlem do wniosku, ze tam bedzie najzimniej a do tego powinen miec spory nadmuch przy szybciej jezdzie.

no i oczywiscie wszelkie sugestie mile widziane.

z gory dziekuje za wszelkie porady

bow.gifbow.gifbow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego tak uwazasz skoro sa to wymiary ZALECANE przez np. K&n

> czy BMC?

No właśnie gdzieś kiedyś na jakiejś stronce widziałem że K&N do 1.6 były wymiary. Tam gdzie masz 115 było 60mm a tem gdzie masz 150mm było tylko 90

hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.