Skocz do zawartości

coenmz

użytkownik
  • Liczba zawartości

    9 201
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Zainteresowania
    motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

coenmz's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

23

Reputacja

  1. Regularnie słucham o tym jak dobry to motocykl na wyprawę offem. Long way rund ciągle żywe Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
  2. Jeszcze pytanie co rozumiesz jako off i gdzie chcesz jechać. Gdy mówimy o czymś pokroju polskiego TET to nie ma wysokiego progu wejścia. Oczywiście coś tam trzeba umieć, zdrowy rozsądek zalecany zarówno przy wyborze sprzętu jak i pory na przejazd. Czy jazda solo jest niebezpieczna? Jest, ale tylko od ciebie zależy jak wysoko ten poziom ryzyka ustawisz. Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
  3. Ktoś robi zapewne. Generalnie problem podniesienia moto jeśli spakujesz się lekko i wybierzesz moto, które nie waży ćwierć tony. Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
  4. Ta osławiona terenowość dużych gejosów to się dobrze sprawdza na filmach. Użeranie się w offie z czymś co waży ćwierć tony to bardzo kosztowna forma masochizmu. Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
  5. Sv650 i odpowiadającym Ci nadwoziu Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
  6. Jaka jest adrenalina w 12h podróży autostradą? Szczegolnie jeśli trzymasz się limitów? Jaka jest adrenalina w podróży drogami krajowymi przez Polskę? Jakoś w Wielkanoc zrobiłem 1500km w weekend jadąc po 650km w jedną stronę. Na trasie Poznań - Jasło adrenaliny nie znalazłem.
  7. Też nie kumam. Ale wiem, że taka naprawa pozwala jechać dalej Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  8. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  9. Na pewno mniej niz Ty. Tyle że nie ma to nic do rzeczy. Warunki jakie muszą być spełnione do uznania tego ćwiczenia za wykonane poprawnie są znane. A przynajmniej Ty jako instruktor działający aktywnie od bezmała 20 lat powinieneś je znać. Podsumowując: aby zaliczyć trzeba wspomniane warunki spełnić. Zacytujesz je? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  10. To widać źle słyszałeś. Możesz przejechać że stałą, można w trakcie hamować. Efekt ma być a droga do tego efektu jest więcej niż jedna. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  11. I dlatego prościej raz przerobić koła na bezdętkowe a pozniej sznureczek. Kwadrans i jedziesz dalej. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  12. Miał sprzęt podniesiony na wysokość która jest sporo wyższa niż to co daje centralna w takim moto. Pomijam fakt, że cała operacja pokazana na filmie to kolejny argument za tym żeby mieć bezdętkowe koła o sznurek butylowy Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  13. To czy masz stopkę czy nie, ma male znaczenie w kontekście zdjęcia koła. O ile w enduro czy sporcie wyjmiesz tylne koło, to w czymś co ma głębokie błotniki już nie wyciągniesz go do tyłu. Sytuację ratuje wtedy tylko zestaw naprawczy lub konkretny warsztat. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  14. Pirelli MT21 na przodzie, Mitas E-09 na tyle. Jak na gatunek opony i użytkowanie 50/50 to i tak robią ładne przebiegi. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  15. Tyle, że spora część wydatków z tej listy to normalna eksploatacja. Opony, dętki, klocki, płyn, łożyska kół etc to rzeczy które wymieniasz regularnie. Na komplecie opon robię circa 8 tys km. Innymi słowy rocznie 2 lub 3 komplety opon schodzą. 3 wymiany oleju. 2 wymiany filtra powietrza. Co najmniej regulacja zaworów. Napęd 2x e sezonie... Pewnych kosztów nie obejdziesz nowym motocyklem. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.