Jump to content

jimbo22

użytkownik
  • Posts

    13764
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About jimbo22

  • Birthday 04/15/1981

Retained

  • Prezes Klubu

Contact Methods

  • WWW
    caferacergarage.eu

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łomianki
  • Zainteresowania
    kierownictwo, tudzież nihilizm
  • Car
    G20, Jeep JKU
  • Motorcycle
    SD1290GT, GSX750S/1100, 1200XC, R1250GSA

Recent Profile Visitors

2568 profile views

jimbo22's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

668

Reputation

  1. jimbo22

    Opony

    Pod Bachmut to pewnie dobre MT. Na błoto - nie na kamienie. Poszukałbym na OLX używek, albo na grupach FB. Może ktoś coś ma.
  2. Wleciał ostatni pewnie w tym roku klip. Teraz trzeba pod kołderką przetrwać do następnego sezonu 3 raz zaliczone przełęcze "klasyki Rumuńskie", pierwszy raz z małżonką Plus udało się zaliczyć przejazd Strategica... coś co pogoda uniemożliwiła jak byłem w lipcu tam. I dobrze, bo jesienna aura i totalny brak innych podróżujących (kilka dni przed zamknięciem przełęczy) robią robotę.
  3. ochote mam. ale ostatni weekend października to armagiedon na drogach przez turystykę cmentarną... srednio mi się chce stać w 2h nadmiarowym korku - unikam wyjazdów w tych terminach
  4. Byłem... Zobaczyłem... Wróciłem Klip poniżej Zapraszam... Jest turbo refleksyjnie i widokowo. Byłem w Rumunii już 2 razy wcześniej... Z czego raz na moto latałem po szutrach, ale to jak wygląda Maramuresz jak głębiej się wjedzie, wyrywa z butów...
  5. Widziałem na filmiku. Sztos wygląda ten pickup Tak. To prawda. Wszystkie awarie były w pięknych okolicznosciach przyrody. Wszyscy z lodówkami i zapasem "przekąsek"... nic złego takie wypadki
  6. I ja dołączyłem do ciemnej strony mocy... W ramach walki z inflacją - inwestycja
  7. Wiesz. smichy chichy... Trochę ciekawy temat nawet. Na wyprawę przyjechał RR Sport na 20 calowym kole. Pierwszego dnia złapał kapcia. zaorał felgę. zmienil koło i jechał dalej bez zapasu licząc że dojedzie do Sarajewa do wulkanizacji. Gdzie się okazało ze nie mają ani jednej sztuki pasującej opony. DOpiero po 4h tournee po warsztatach, znaleźli kolesia co miał 1 używkę (i to jeszcze na poczatku o niej nie pamiętał, potem się zmitygował). takze my sobie popijaliśmy kawę turecką w starej dzielnicy, a kierowcy angoli spędzili 5h (nie kilkadziezsiąt minut), na znalezienie opony... która przydała się kolejnego dnia! morał z tego jest taki, ze przyjechanie na imprezę nieprzygotowanym autem (pewnie ten RR dałby radę w rumunii i błocie, ale Bośnia to kamienie i tam jednak must have jest opona z wzmocnioną ścianą i dużym profilem, co było zalecane przez organizatora... a nie 20 cali jak w RR. no nie. trasa nie pozwalała objechać tematu i mielismy w tym wypadku szczęście bo było bardziej sucho niz w latach poprzednich - kiedy to 4h się cała grupa ciągała przez 200 metrów. u nas tylko 2 auta utknęły (Patrol o dziwo - bo wisiał na mostach i RR, bo miał ATki).
  8. najwiekszym problemem były awarie (3 kapcie, 1 wyciek ze skrzyni i 2 fałszywe alarmy/przegrzania). Co do rozruchu porannego, to kazdego dnia bylo info o ktorej następnego mamy ruszać i wszyscy się dostosowywali Co do doswiadczenia - zadne nie bylo potrzebne offroad byl lekki. a jedyne nieprzygotowane auta (LR Dyskoteka III i RR Sport) - cierpiały przez przebite opony... i połamane zderzaki jak pierwszego dnia (na filmiku widać), byla lekka koleina i błotko (jedyne na wyjezdzie). Dużo gorzej by bylo jakby faktycznie było więcej offroadu - wtedy przeciągniecie sie na linach przez jakąś przeprawę 10 sztuk byłoby mega ciężkie. Tempo przemieszczania zalezy od "terenu", ale robilismy ok 60-150 km dziennie.
  9. nie da rady. locus pokazuje szlaki piesze wymieszane z drogami + nie pokazuje gdzie jest park narodowy = nie wolno wjechać do takiego odkrywania lepszy jest wikiloc, bo dużo łatwiej jest porównać zapisaną scieżkę z terenem przez który przebiega. mozna tez pewnie z pewną "dozą" prawdopodobienstwa polegać na czasie od dodania i opisie Spoko. temat ogarnąłem, mam sciezki juz poplanowane na 9-10 dni. pewnie polowe sie uda zrobić.
  10. Shuberth się ceni, a seria C4 i C3 jest "kłopotliwa". zazwyczaj pękają okolice tych metalowych elementów trzymających szczękę. Mam E4 i obchodzę się z nim bardzo delikatnie. Sąsiad zza płotu miał juz 2 sztuki. i też reklamował na potęgę. Bardzo sobie chwalił ich obsługę. Bez problemu wymieniali wszystko. Jak już nie chcesz z nimi walczyć w tym konkretnym kasku - napisz im wprost czego oczekujesz po poprzednich nieudanych naprawach.
  11. U mnie w jeepie tez tak jest. Nie koniecznie przy reduktorze, ale przy normalnej wspinaczce - zrobił mi tak dwa razy - oba w koszmarnym upale i serpentynach w górę. Przy okolicach 115 st cieczy chłodzącej, silnik przechodzi w tryb awaryjny - odcina trochę mocy, wyłącza klimę itp. na wskaźniku wtedy jest dokładnie połowa drogi między pionem a czerwonym polem.
  12. Planuję przedłużony weekend w tym regionie w pierwszych tygodniach października. Macie jakies fajne, spradzone i w miarę niedawno testowane ściezki GPS do podzielenia się? Mam kilka z wikiloc, ale bez fotek i opisu, takze wolałbym w tym sezonie jednak coś bardziej sprawdzonego, bo będę z ekipą, która nie chce tak bardzo topić auta jak ja jestem gotów
  13. Testowalismy koncepcję... ale zażarło pięknie ja juz nie widzę innej formy spędzania wakacji na najbliższe lata... Zapraszam do obejrzenia Długaśne trochę, ale widoki wyrywają z butów...
  14. w testach wypadają swietnie. prostota niektórych nadal pociąga.
  15. Cała linia Modern Classic od Triumpha (to nie tylko Bonnie). MV Agusta SuperVeloce Honda CB1100 Kawasaki robi Z....RS ale to trąci plastikiem R NineT tak trochę... Yamaha twierdzi ze XSR jest retro, ale... niech sobie twierdzi Ducati Scrambler
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.