Skocz do zawartości

Akumulator dla Renault Megane Classic 1.6 16V 2002r.


Renault58JoMe

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zbyt często miałem kłopoty z odpaleniem samochodu. Z kontroliki jaki i doświadczenia wiem, że to wina akumulatora. Z myślą o ewentualnym zakupie nowego o parametrach 12V 55Ah 600A. Jakie było moje zdiwienie gdy zobaczyłem w moim samochodzie m-ki Renault Megane Classic 1.6 16V rocznik 2002 zamontowany akumulator m-ki Perion 12V 44Ah 360A. Czy w dalszym ciągu mam go używac ( po doładowaniu)? Czy natychmiast wymienic na parametry znacznie większe tj. jak podałem w pierwszej części mego listu? Prosze o poradę. Pojazd tem posiadam od roku i dopiero teraz mam kłopoty z odpalaniem samochodu. Dziękuję za ewentualne porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Czy wiesz może jaki akumulator jest przewidziany przez producenta

> do Twojego modelu?

> 2. Jakie są te objawy problemów z odpalaniem? Nie nie wiem jaki producent przewiduje dla mojego samochodu akumulator ale mój kumpel mi powiedział, że w 100% ma byc 12V 55Ah 600A bo jemu taki doradził sprzedawca (odczytał z katalogu). Jeśli chodzi o objawy to przekrecam kluczyk w stacyjce wszystko jest sprawne tylko nie odpala. Dopiero po kilku próbach odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli chodzi o

> objawy to przekrecam kluczyk w stacyjce wszystko jest sprawne

> tylko nie odpala. Dopiero po kilku próbach odpali.

rozrusznik kręci szybko? czy tak jakby chciał a nie mógł?

jeśli chodzi szybko to akumulator tu nie ma nic do rzeczy.

ps

i możesz na nim jeździć dopóki nie padnie. Potem wsadzisz coś w granicach 50-60Ah i bedzie dobrze.

to, że w instrukcji jest zalecany 55Ah nie oznacza, że inny nie bedzie dobry. (jako ciekawostkę dodam, że mógłbyć tam wsadzic aq nawet 200Ah, o ile byś go zmieścił oczywiście;p i auto by śmigało bez najmniejszych klopotów)

Gdy aq jest za mały, to problemy z odpalaniem pojawiają sie zwykle zimą podczas mrozów, gdy rozrusznik ma cieżko kręcić, a nie teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kumpel mi powiedział, że w 100% ma byc 12V 55Ah 600A bo jemu

> taki doradził sprzedawca (odczytał z katalogu).

Mnie w katalogu wychodzi, że 12V 70Ah 640A

> Jeśli chodzi o objawy to przekrecam kluczyk w stacyjce wszystko jest sprawne

> tylko nie odpala. Dopiero po kilku próbach odpali.

Ale kręci rozrusznikiem? Czy dopiero za którymś razem zaczynasz słyszeć rozrusznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie w katalogu wychodzi, że 12V 70Ah 640A

> Ale kręci rozrusznikiem? Czy dopiero za którymś razem zaczynasz

> słyszeć rozrusznik? Tak kręci rozrusznikiem od razu a po kilku próbach dopiero odpala. Jaki faktycznie powinnien byc akumulator do mojego samochodu oferowany przez producenta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> > słyszeć rozrusznik? Tak kręci rozrusznikiem od razu a po kilku

> próbach dopiero odpala. Jaki faktycznie powinnien byc akumulator

> do mojego samochodu oferowany przez producenta?

jeżeli rozrusznik kreci dosć szybko, to nie szukaj winy w akumulatorze, tylko gdzie indziej.

Tymbardziej, ze w zimie dawał radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.