Skocz do zawartości

Mały problem proszę o pomoc ( chyba sprężyna )


Fatal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich smile.gif

Ostatnio jak pamiętacie wymieniałem amorki z tyłu , bo bardzo biło na nierównościach ale pojawił się następny problem po wymianie na nowe amorki na nierównościach skrzypi mi sprężyna i teraz pytanko ( o co chodzi , czy sprężyna jest uszkodzona czy coś innego ) nie mam pojęcia czy jak jeździłem na starych amorkach to one nie działały i cała zawiecha się na ( sprężynach ) trzymała i taki tego skutek że mam teraz sprężyny do wymiany czy cośik innego frown.gif proszę o rady i porady kolegów smile.gif , a żeby było mało to 15 maja mam przegląd frown.gif chodzi o MK1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A amorki dokręcałeś na opuszczonym na koła aucie czy w powietrzu?

> Bo jeśli to drugie to chyba już wiesz dlaczego skrzypi

w powietrzu ale nie domyślam się czemu skrzypi proszę podpowiedz ( no i co teraz zrobić ? ) frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w powietrzu ale nie domyślam się czemu skrzypi proszę podpowiedz

( no

> i co teraz zrobić ? )

280786423-272117518-tun4.JPG

Trzeba wjechać na kanał unieść tył odkręcić mocowanie -oba(górę i dół) opuścić auto to samo zrobić z drugą stroną.

Potem przy stojącym aucie na kołach-kluczem dynamometrycznym dokręcić z siłą górne 55Nm dolne 100Nm śruby amorków-koniecznie na opuszczonym aucie-i gotowe.

Gdyby to nie było takie ważne auta z rocznika np 1999-2002 nie uszkadzały by górnego mocowania sciana.gif

ps-pozostawienie tego bez interwencji zwulkanizuje gumę w uchwytach-tulejach metalowo gumowych i amorek jest do wyrzucenia.

post-37614-14352493429071_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ( no

> Trzeba wjechać na kanał unieść tył odkręcić mocowanie -oba(górę i

> dół) opuścić auto to samo zrobić z drugą stroną.

> Potem przy stojącym aucie na kołach-kluczem dynamometrycznym dokręcić

> z siłą górne 55Nm dolne 100Nm śruby amorków-koniecznie na

> opuszczonym aucie-i gotowe.

> Gdyby to nie było takie ważne auta z rocznika np 1999-2002 nie

> uszkadzały by górnego mocowania

> ps-pozostawienie tego bez interwencji zwulkanizuje gumę w

> uchwytach-tulejach metalowo gumowych i amorek jest do

> wyrzucenia.

Dziękuję bardzo za odpowiedz tylko powiedz mi jeszcze jak mam sobie poradzić bez tego klucza ( kluczem dynamometrycznym dokręcić z siłą górne 55Nm dolne 100Nm ) nie wiem dokręcać na czuja czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak masz klucz dynamometryczny to dolne na 95Nm ,a górne 62Nm.

no własnie nie posiadam tego klucza i nie mam pojęcja jak sobie poradzić w takiej sytuacji frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm...a czy jest taka sama procedura dla P II FL z 2004 roku jesli

> chodzi o dokrecanie amrokow ? Bede niedlugo glebil i wymienial

> sprezyny odkrecajac tylko gorne mocowanie amorka.

Tak procedura jest ta sama-mało tego trzeba odkręcić oba mocowania-jedno całkiem a dolne zluzować aby gumy mogły dostosować sie do nowego położenia w stanie spoczynku auta wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.