Fatal Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 Witam Wszystkich Ostatnio jak pamiętacie wymieniałem amorki z tyłu , bo bardzo biło na nierównościach ale pojawił się następny problem po wymianie na nowe amorki na nierównościach skrzypi mi sprężyna i teraz pytanko ( o co chodzi , czy sprężyna jest uszkodzona czy coś innego ) nie mam pojęcia czy jak jeździłem na starych amorkach to one nie działały i cała zawiecha się na ( sprężynach ) trzymała i taki tego skutek że mam teraz sprężyny do wymiany czy cośik innego proszę o rady i porady kolegów , a żeby było mało to 15 maja mam przegląd chodzi o MK1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 A amorki dokręcałeś na opuszczonym na koła aucie czy w powietrzu? Bo jeśli to drugie to chyba już wiesz dlaczego skrzypi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > A amorki dokręcałeś na opuszczonym na koła aucie czy w powietrzu? > Bo jeśli to drugie to chyba już wiesz dlaczego skrzypi w powietrzu ale nie domyślam się czemu skrzypi proszę podpowiedz ( no i co teraz zrobić ? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 > w powietrzu ale nie domyślam się czemu skrzypi proszę podpowiedz ( no > i co teraz zrobić ? ) Trzeba wjechać na kanał unieść tył odkręcić mocowanie -oba(górę i dół) opuścić auto to samo zrobić z drugą stroną. Potem przy stojącym aucie na kołach-kluczem dynamometrycznym dokręcić z siłą górne 55Nm dolne 100Nm śruby amorków-koniecznie na opuszczonym aucie-i gotowe. Gdyby to nie było takie ważne auta z rocznika np 1999-2002 nie uszkadzały by górnego mocowania ps-pozostawienie tego bez interwencji zwulkanizuje gumę w uchwytach-tulejach metalowo gumowych i amorek jest do wyrzucenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 Hmm, mi jak robili amorki w ASO, to auto było na podnośniku, chociaż faktycznie, przy finalnym dokręcaniu podstawiali stojak pod belkę Interesujące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 > ( no > Trzeba wjechać na kanał unieść tył odkręcić mocowanie -oba(górę i > dół) opuścić auto to samo zrobić z drugą stroną. > Potem przy stojącym aucie na kołach-kluczem dynamometrycznym dokręcić > z siłą górne 55Nm dolne 100Nm śruby amorków-koniecznie na > opuszczonym aucie-i gotowe. > Gdyby to nie było takie ważne auta z rocznika np 1999-2002 nie > uszkadzały by górnego mocowania > ps-pozostawienie tego bez interwencji zwulkanizuje gumę w > uchwytach-tulejach metalowo gumowych i amorek jest do > wyrzucenia. Dziękuję bardzo za odpowiedz tylko powiedz mi jeszcze jak mam sobie poradzić bez tego klucza ( kluczem dynamometrycznym dokręcić z siłą górne 55Nm dolne 100Nm ) nie wiem dokręcać na czuja czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinwrc2 Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 Jak masz klucz dynamometryczny to dolne na 95Nm ,a górne 62Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 > Jak masz klucz dynamometryczny to dolne na 95Nm ,a górne 62Nm. no własnie nie posiadam tego klucza i nie mam pojęcja jak sobie poradzić w takiej sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregstone Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 Hmmm...a czy jest taka sama procedura dla P II FL z 2004 roku jesli chodzi o dokrecanie amrokow ? Bede niedlugo glebil i wymienial sprezyny odkrecajac tylko gorne mocowanie amorka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 8 Maja 2008 Udostępnij Napisano 8 Maja 2008 > Hmmm...a czy jest taka sama procedura dla P II FL z 2004 roku jesli > chodzi o dokrecanie amrokow ? Bede niedlugo glebil i wymienial > sprezyny odkrecajac tylko gorne mocowanie amorka. Tak procedura jest ta sama-mało tego trzeba odkręcić oba mocowania-jedno całkiem a dolne zluzować aby gumy mogły dostosować sie do nowego położenia w stanie spoczynku auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregstone Napisano 8 Maja 2008 Udostępnij Napisano 8 Maja 2008 > Tak procedura jest ta sama-mało tego trzeba odkręcić oba > mocowania-jedno całkiem a dolne zluzować aby gumy mogły > dostosować sie do nowego położenia w stanie spoczynku auta Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.