Skocz do zawartości

Rozrząd w silnikach grupy VW


skubany_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam użytkowników pojazdów wszelkiej maści smile.gif Post leżał na kąciku VW, ale nikt nie raczył mi odpowiedzieć więc puszczam go tutaj.

Chciałem zasięgnąć informacji na temat kolizyjności rozrządu w silnikach koncernu VW (benzyna, diesel). Czy VAG produkował pod koniec lat ´90 jakiś silnik, któremu zerwanie paska nic nie szkodziło poza przymusowym postojem? hmm.gif Pytam bo handlarz zachwalał mi silnik 2.0 (115PS, benz.) w Octavii jako motor z rozrządem niekolizyjnym, a ja nie chce się mu dać w balona zrobić wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytam bo handlarz

> zachwalał mi silnik 2.0 (115PS, benz.) w Octavii jako motor z

> rozrządem niekolizyjnym, a ja nie chce się mu dać w balona

> zrobić

Ojciec miał kiedyś Audi 100 z 92 roku z tym właśnie silnikiem. Po zerwaniu paska nic się chyba nie stało. Jednak było to na tyle dawno, że nie dałbym sobie głowy uciąć. Warto to sprawdzić (może zapytać w ASO?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.