Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zamiar kupna Golfa III - prosze o opinię...

Featured Replies

Napisano

Hej witam wszystkich....mam taką prośbę...mianowicie mam zamiar zakupić golfa III, jakbyscie mogli mi cos doradzić...jaki silnik wybrac...czy diesel czy jakas benzyne do zagazowania pozniej...interesuje mnie raczej cos oszczedniejszego....no i na co uwazac przy kupnie...gdzie spojrzec czego posluchac....jestem zielony co do golfa a chyba sie na niego napaliłem :D:D...z gory dziękuje thx!! smile.gif)) POZDROWIENIA!!!!

Napisano