kruszkog Napisano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2005 Witam, Jutro mam zamiar wymienić płyn w chłodnicy i w związku z tym mam takie pytania: 1. Jaki polecacie (narazie myślę nad Dynagel)? 2. O ile więcej go może wejść przy autku na LPG? 3. Czy mogą być jakieś dodatkowe problemy z odpowietrzeniem bo reduktor z gazu jest dosyć wysoko a nie mam zamiaru go ruszać ? Mam nadzieje, że podzielicie sie swoimi doświadczeniami. Może trzeba zwracać na coś szczególną uwagę? Czy mogę się spodziewać przykrych niespodzianek czy raczej nie powinno być problemu. Dodam, że chcę cały układ przepłukać wodą przez wlaniem nowego płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > 1. Jaki polecacie (narazie myślę nad Dynagel)? a po co kombinować - lej paraflu - tani i dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 29 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > a po co kombinować - lej paraflu - tani i dobry No niby tak ale słyszałem, że Dynagel jest lepszy a nie chce na takich rzeczach oszczędzać i z tego co wiem to chyba Paraflu trzeba lać na pół z wodą ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > No niby tak ale słyszałem, że Dynagel jest lepszy niby w czym? przecież tu nie trzeba technologii kosmicznej > a nie chce na > takich rzeczach oszczędzać i z tego co wiem to chyba Paraflu > trzeba lać na pół z wodą ? możesz kupić albo koncentrat (i wtedy rozcieńczać wodą), albo już gotowy rozcieńczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 29 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 Ok Jak będzie w sklepie to sie zastanowie A nie wiesz czy przez reduktor gazu mogą być problemy z odpowietrzeniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > A nie wiesz czy przez reduktor gazu mogą być problemy z > odpowietrzeniem ? nie wiem niestety - jak wymieniałem płyn w zeszłym roku mechanik nie napotkał żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 U mnie jedna wymiana przebiegla bez niespodzianek jednak druga nie obyla sie przez wielkich bojow. Wielkich bo nie mialem pojecia co robic. Po wymianie plynu na nowy, uklad tak mocno sie zapowietrzyl, ze standardowe procedury odpowietrzania nie dawaly skutku. Od zaprzyjaznionego mechanika dowiedzialem sie: - w takich wypadkach nalezy ustawic autko na dluzej pochylosci tak aby chlodnica byla najwyzej z kazdego punktu obiegu plynu w silniku. Wieksze pecherze powietrza zostaja wtedy uwolnione i wszystko wraca do nowmy. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 Czasem rowniez. Jesli jest wysoko, wyzej niz punkty do odpowietrzenie to jak najbardziej. Wtedy odkrecasz ten wyzszy waz (nie calkiem, tylko tak zeby zrobic maja szparke) z reduktora i czekasz az nie poleci nim plyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 29 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > Czasem rowniez. Jesli jest wysoko, wyzej niz punkty do odpowietrzenie > to jak najbardziej. Wtedy odkrecasz ten wyzszy waz (nie calkiem, > tylko tak zeby zrobic maja szparke) z reduktora i czekasz az nie > poleci nim plyn. Ale autko zapalone czy zgaszone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > Ale autko zapalone czy zgaszone ? wylaczony... przy wlaczonym pompa by ci wszystko wylala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > wylaczony... przy wlaczonym pompa by ci wszystko wylala... A wlasnie ze wlaczonym - pompa musi pchac plyn. Jesli jest bobel powietrzny w ten sposob go wypuscisz-wypchniesz. Dopiero w momencie pojawienia sie cieczy szybko zakrecasz miejsca odpowietrzania. Silnik na jalowych obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rifser Napisano 7 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2005 Witam. Da sie takie cos samemu wymienic? Jest to gdzies w smietniku? Bo czytam i widze ze troche problemow jest z odpowietrzaniem itp. Chyba lepiej u mechanika.. ciekawe ile takie cos trwa i ile za to skasuje.... Co ile plyn w chlodnicy powinno sie calkowicie spuszczac, plukac i wlewac noweczke?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.