Skocz do zawartości

Problem z głośnym dzwiękiem nadal


Fatal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie mam nadal problem z kropkiem , a mianowicie chodzi mi o to że jak siedzę w środku samochodu to kropek chodzi jak diesel tak go słyszę , a jak wyjdę na zewnątrz to słychać tykotanie i altka także chyba OK z tym tykotaniem i altkiem ale nie wiem co jest z tym dźwiękiem jak siedzę w środku jak myślicie bo ja już sam zgłupiałem , i ten objaw jest na zimnym i ciepłym silniku , doradźcie proszę co sprawdzić bo mnie coś trafi frown.gif pozdrawiam Fatal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może złączka elastyczna tłumika dziurawa?

> Jak u mnie padła to miałem wrażenie, że w środku auta jest głośniej

> niż na zewnątrz.

dzięki wielkie za wskazówki , muszę sprawdzić i wyeliminować problem pozdrawiam Fatal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może złączka elastyczna tłumika dziurawa?

> Jak u mnie padła to miałem wrażenie, że w środku auta jest głośniej

> niż na zewnątrz.

No i sprawdzałem dzisiaj i nic nie wskazuje aby to był wydech frown.gif , nie ma żadnych przedmuchów smile.gif , a teraz proszę was bardzo o pomoc jak najlepiej sprawdzić czy zawory są do regulacji ? bo otworzyłem maskę i szwagier mi mówi że to zawory mam do regulacji bo je słychać i to może być to , a ja już sam nie wiem co robić doradźcie coś proszę i dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i sprawdzałem dzisiaj i nic nie wskazuje aby to był wydech , nie

> ma żadnych przedmuchów , a teraz proszę was bardzo o pomoc jak

> najlepiej sprawdzić czy zawory są do regulacji ? bo otworzyłem

> maskę i szwagier mi mówi że to zawory mam do regulacji bo je

> słychać i to może być to , a ja już sam nie wiem co robić

> doradźcie coś proszę i dziękuję

Przy założeniu, że to są zawory to sprawdza się je i reguluje przy pomocy szczelinomierzy (blaszki o zadanej grubości). Konkretnie co i jak, to już Ci powiedzą koledzy, którzy mieli z tym styczność w Punto wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy założeniu, że to są zawory to sprawdza się je i reguluje przy

> pomocy szczelinomierzy (blaszki o zadanej grubości). Konkretnie

> co i jak, to już Ci powiedzą koledzy, którzy mieli z tym

> styczność w Punto

OK to wiem smile.gif , tylko dzisiaj jeszcze zaobserwowałem taką sytuację że ten głośny dzwięk słychać na wolnych obrotach i nie ważne czy silnik jest gorący czy zimny , także proszę bardzo o pomoc czy to będą zawory do regulacji czy jakieś inne ustrojstwo frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.