Skocz do zawartości

[F] MID z Checkiem, blad swiatel pozycyjnych


JerryG1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Juz od jakiegos czasu zapala mi sie check,

jak w temacie.

Mam checka z Omegi (chyba) i musialem podlaczyc

przednie pozycyjne, aby dzialal - 4 x 5V

No i dziala, a teraz po wyjezdzie z garazu zapala mi sie ta informacja.

Przeczyscilem wszystkie styki, zarowki itp.

Przed wczoraj cos mi po ponownym zapaleniu sie na MID,

sklonilo do wziecia miernika i zbadalem ladowanie.

A tu nowy - okolo rok regulator i pokazuje mi tylko powyzej 13,5V

zamiast 14V, czy MID takze ma ta opcje, ze jak cos z altkiem,

to bedzie wyswietlal bledy??

Jako info to mam zalozony automat swiatel, ale nie ten kacikowy

na kontrolke a na obroty altka.

Czy znalazlem nie udokumentowana opcje confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca rozumiem co napisałeś. Jaki komunikat MID wyswietla?

I o co chodiz z tymi zarowkami od pozycyjnych przednich ?

Sprawdź / zmierz najlepiej prąd płynący w poszczególnych obwodach nadzorowanych przez czeka. zobaczysz w którym odbiega od normy i bedzie jakas wskazówka gdzie grzebać. Moze gdzieś masa kiepska i mniej prądu plynie..

Jeżeli masz ciut niższe napięcie w instalacji to mniejszy prąd będzie płynąć. Może jest "na granicy"...

A napięciem rzędu 13V bym sie nie przejmował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MID wyswietla mi, ze swiatla pozycyjne maja blad.

Instalujac Mida i checka, musialem rozwiazac problem z zarowkami pozycyjnymi.

Check sprawdzal tylko tylne 2 x10W, mam sedana i nie mam mozliwosci zmiany zarowek na 10W,

wiec podlaczylem sobie przednie. Dzialalo to i Check nie zglaszal bledu.

W polowie sierpnia wrocilem do domu a tu corka mi melduje,

ze od jakiegos czasu zapala sie blad na MID zwiazany wlasnie z pozycyjnymi.

Poczyscilem wszystkie zlacza, zarowki, oprawki, zlacza altka i masy, aku itp. a tu dalej zapala sie.

Ale tylko przy uruchomieniu silnika, potem znika jak pochodzi na obrotach z pare minut.

Dzisiaj ponownie pomierzylem ladowanie i po uruchomieniu silnika,

regulator nie trzyma, skacze od prawidlowego 14,05V do 13,5V, a momentami pokazuje miernik 12,3V.

Po potrzymaniu na okolo 2.000obrotow przez pare minut, juz pokazuje normalne 14,05V.

Wszystkie zlacza poczyszczone i ewidentnie wskazuje na regulator, ze mu dioda siada.

Wynika z tego ze check lapie takze bledy z alternatora.

Moge kliknac w przelacznik pod kierownica i znika mi blad,

ale napis check pali sie jakis czas, dopuki nie rusze. na obrotach znika.

Ale gdy wylaczam silnik i wyjmuje kluczyk ze stacyjki to przez chwile znowu na MID widze ten sam komunikat.

Edit> W poniedzialek zakupuje nowy alternator sick.gif, mam 70A a bedzie nowy 100A.

Z reszta mam wiekszy aku niz firma przewidziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.