Skocz do zawartości

Korek miski??


belgrano

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam.

> Po zmianie oleju cieknie mi spod korka w misie. Czy daje się tam

> jakąś miedzianą uszczelkę czy tylko nowy koreczek?? Czy korek od

> innego auta pasuje do 1,4??

Ja daje uszczelke - odtluszczam i maluje lakierem w spreju - wtedy nie cieknie palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po zmianie oleju cieknie mi spod korka w misie. Czy daje się tam

> jakąś miedzianą uszczelkę czy tylko nowy koreczek?? Czy korek od

> innego auta pasuje do 1,4??

trzeba sprawdzić w eperze - w niektórych silnikach nie ma uszczelki

w 2.0 jest - taka miedziana właśnie...

jak cieknie to pewnie u ciebie też jest potrzebna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli jest miedziana uszczelka to ma ktoś rozmiar, bo nie chce

> odkręcać:-)) aby sprawdzić:-))

W 1.4 jest miedziana uszczelka - przynajmniej tak twierdził sprzedawca patrząc w EPERa. Przed kolejną wymianą oleju kupiłem sobie taką w ASO smile.gif Podjedź, dostaniesz od reki za całe 1,50zł.

Jak chcesz to wieczorem podam ci jej wymiary.

Też po ostatniej wymianie kapało mi przez cały czas i wykapało tego oleju całkiem sporo - dlatego przy kolejnej wymianie na pewno wymienie też tą uszczelkę.

PS. Patentu z lakierowaniem jeszcze nie słyszałem. Jakąś grubszą warstwę się daje, czy jak? Aha i czy lakier jakiś inny czy normalnym bezbarwnym do samochodu to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 1.4 jest miedziana uszczelka - przynajmniej tak twierdził

> sprzedawca patrząc w EPERa. Przed kolejną wymianą oleju kupiłem

> sobie taką w ASO Podjedź, dostaniesz od reki za całe 1,50zł.

> Jak chcesz to wieczorem podam ci jej wymiary.

> Też po ostatniej wymianie kapało mi przez cały czas i wykapało tego

> oleju całkiem sporo - dlatego przy kolejnej wymianie na pewno

> wymienie też tą uszczelkę.

> PS. Patentu z lakierowaniem jeszcze nie słyszałem. Jakąś grubszą

> warstwę się daje, czy jak? Aha i czy lakier jakiś inny czy

> normalnym bezbarwnym do samochodu to zrobić?

Wszystko jedno jakim i tak nie widac wink.gif , warstwe troche grubsza tak na 3 razy chlapnij , tylko porzadnie odtlusc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 1.4 jest miedziana uszczelka - przynajmniej tak twierdził

> sprzedawca patrząc w EPERa. Przed kolejną wymianą oleju kupiłem

> sobie taką w ASO Podjedź, dostaniesz od reki za całe 1,50zł.

> Jak chcesz to wieczorem podam ci jej wymiary.

Zapodaj moze od innego dojdzie:-)) Bo nie mam w pobliżu Fiata:-)) ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapodaj moze od innego dojdzie:-)) Bo nie mam w pobliżu Fiata:-)) ASO

Niestety suwmiarka gdzieś mi wsiąkła, a normy leżą gdzieś w piwnicy, z tego co zmierzyłem zwykłą miarką to grubość 2mm, średnica wewn. 14mm, a zewn. 25mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja daje uszczelke - odtluszczam i maluje lakierem w spreju - wtedy

> nie cieknie

Wybacz, ale czasy kiedy paprało się lakierem takie rzeczy, już dawno minęły. Przecież można bez problemów kupić nową uszczelkę. Jeśli trzeba założyć uszczelkę miedzianą, to się ją zakłada, dokręca korek i powinna trzymać.

Spróbuj odkręcić taki zapieczony korek, który został popaprany jakąś farbą. Spotkałem się, z gwintami potraktowanymi farbą, w centralnym ogrzewaniu, których nie można było odkręcić, a w misce olejowej jest wyższa temperatura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.