darrkus Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 Ostatnio zauważyłem niepokojące świszczenie wydobywające się z komory silnika . Po ostrym zaczęło piszczeć , potem przestało a teraz od czasu do czasu popiskuje. Piszczy tylko w czasie jazdy , gdy wyrzucę na luz ustaje. Im szybciej jade tym mocniej piszczy. Niedawno wymieniałem pasek na alternatorze więc może to on siedzi za ciasno / luźno ? A może to pasek rozrządu ? Za wszelkie sugestie w góry dzięki, jutro będe miał troche wolnego czasu więc zrobił bym to . pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 Podpinam sie pod pytanie bo mam podobny problem. Mianowicie jak ruszam z 1 biegu troszku mi piszczy, wrzucam na 2 daje gazu i mocniej piszczy i tak do momentu kiedy wrzuce 4 to wtedy juz wsio bangla. Dodam ze nie zmienialem paska i nic nie modzilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Podpinam sie pod pytanie bo mam podobny problem. Mianowicie jak > ruszam z 1 biegu troszku mi piszczy, wrzucam na 2 daje gazu i > mocniej piszczy i tak do momentu kiedy wrzuce 4 to wtedy juz > wsio bangla. Dodam ze nie zmienialem paska i nic nie modzilem Mnie na każdym biegu i nie wiem co to ? Mam nadzieje że nie pasek rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 Mi zaczelo piszczec jakis czas po zmiane klockow i tarcz. Dwa tygdzonie bylo bangla i potem sie zaczelo to swiszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Mi zaczelo piszczec jakis czas po zmiane klockow i tarcz. Dwa > tygdzonie bylo bangla i potem sie zaczelo to swiszczenie Mnie to niestety nie od tarcz ani nie od klocków piszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 No ja wlasnie nie wiem czy to to czy pasek czy cosik innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > No ja wlasnie nie wiem czy to to czy pasek czy cosik innego Poczekamy co koledzy napiszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siman87 Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Mnie to niestety nie od tarcz ani nie od klocków piszczy Jak piszczy na każdym biegu to może słabo naciągnięty pasek od altka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 Ano. Oby to cosik pomoglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siman87 Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > No ja wlasnie nie wiem czy to to czy pasek czy cosik innego A sprawdzałeś czy ci sie osłona tarczy nie podkrzywiła i trze o tarcze ja tak miałem po wymianie tarcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Poczekamy co koledzy napiszą Zależy jak to świszczy (piszczy). Może być zarówno pasek alternatora, jak i sam alternator, a także pompa wody. Pasek rozrządu nie piszczy, ale może jęczeć rolka napinająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 No niestety nie sprawdzalem. Ale jutro sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Zależy jak to świszczy (piszczy). Może być zarówno pasek alternatora, > jak i sam alternator, a także pompa wody. > Pasek rozrządu nie piszczy, ale może jęczeć rolka napinająca O tak... źźźźźźźźit Teoretycznie do wymiany rozrządu jeszcze 30 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > O tak... źźźźźźźźit Skoro tak, to proponuję zdjąc pasek altka i rypnąć się na próbę. W ten sposob bedziesz miał przynajmniej jedno wyeliminowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Skoro tak, to proponuję zdjąc pasek altka i rypnąć się na próbę. > W ten sposob bedziesz miał przynajmniej jedno wyeliminowane. Planowałem zacząć jutro od tego . Dzięki za porade . Jutro sprawdzę i napiszę co i jak , w razie czego bede pytał. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Pasek rozrządu nie piszczy, ale może jęczeć rolka napinająca Tu bym polemizował. Ostatnio w sieniasie 1,1 żony były podobne obiawy piszczenia. Wymieniłem pasek i łożyska alternatora, sprawziłem hamulce i nic dalej piszczy. Wtedy zmieniłem rozrząd i nareszcie spokuj. Po dokładnych oględzinach rozrządu zobaczyłem świecącą się bierznie łożyska rolki oraz wyślizgany pasek. Z moich przypuszczeń wynika że pasek nie byłna tyle naciągnięty i chwilami nie obracał rolki tylko się po niej ślizgał powodując piszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 Więc darrkusowi polecam również zdjąć górną pokrywę rozrzadu i oblukanie naciągu paska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > O tak... źźźźźźźźit Teoretycznie do wymiany rozrządu jeszcze 30 kkm U mnie zaczął piszczeć po przebiegu ok. 50 kkm tzn ok połowa przebiegu między wymianami według książki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 > Ostatnio zauważyłem niepokojące świszczenie wydobywające się z komory > silnika . Po ostrym zaczęło piszczeć , potem przestało a teraz > od czasu do czasu popiskuje. Piszczy tylko w czasie jazdy , gdy > wyrzucę na luz ustaje. Im szybciej jade tym mocniej piszczy. > Niedawno wymieniałem pasek na alternatorze więc może to on > siedzi za ciasno / luźno ? A może to pasek rozrządu ? Za > wszelkie sugestie w góry dzięki, jutro będe miał troche wolnego > czasu więc zrobił bym to . > pozdro - slabo naciagniety pasek na altku - lozyska w altku - rolka napinacza paska rozrzadu to mozliwe opcje, wszystkie przetestowalem ale u Ciebie obstawiam ta pierwsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 u Ciebie obstawiam > ta pierwsza Cześć u mnie mechanik oblał wodą pasek altka i pomogło nie piszczał. No ale potem naciągnął i było ok ale za jakiś czas wymieniłem bo już nie dało się jeździć bo wyciągnął się mocno i miał pełno kamyków powbijanych na całej powierzchni pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.