Gripen Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 Nie znalazłem kącika Audi zatem zagajam tutaj. Auto 2003, silnik jest PD zdaje się (pompki) czyli: Olej 505.01, serwis QG2 A co z bajurą ? Pompki sa czułe na jakość oleju napędowego ? Bardzo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > Nie znalazłem kącika Audi zatem zagajam tutaj. > Silnik jest PD zdaje się (pompki) czyli: > Olej 505.01, serwis QG2 > A co z bajurą ? Pompki sa czułe na jakość oleju napędowego ? Bardzo ? przyznam szczerze, ze nie bardzo rozumiem Twoich rozlicznych kombinacji ale to pewnie nie ma wiekszego znaczenia, sa ludzie ktorzy Tico na gaz przerabiaja zeby zaoszczedzic wiec pewnie i tankowanie shitu do TDI sie da jakos wytlumaczyc odpowiadajac na pytanie z tego co Masters kiedys pisal silniki w ogole nie sa wrazliwe na oranzade czy inne kombinacje a na to co jest do nich dolewane przez tych ktorzy kombinuja jak je odbarwic zeby udawaly cos czym nie sa Nie bedac w stanie przewidziec jakiego syfu ktos dolal i ile powiniennes zalozyc ze sa bardzo wrazliwe, podobno duzo bardziej niz silniki na pompie. Ja tego w zaden sposob nie doswiadczylem, ale nigdy nie tankowalem niczego dziwnego, nawet nieznanych stacji unikalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > Nie znalazłem kącika Audi zatem zagajam tutaj. > Auto 2003, silnik jest PD zdaje się (pompki) czyli: > Olej 505.01, serwis QG2 > A co z bajurą ? Pompki sa czułe na jakość oleju napędowego ? Bardzo ? Zalezy co jest w tym paliwie. Widzialem w serwisie passka na takim silniku do remontu bo ktos nalal lipnego paliwa. Ale na takim chyba kazde auto by stanelo, kolor opalu odbarwiali kwasem a pozniej wsypywali wapno aby odczyn zmienic. Ale ogolnie ponoc juz bardziej czule na jakosc paliwa i nie ryzykowalbym taniego paliwa. Zreszta majac takie auto szkoda oszczedzac kilu groszy aby je zajezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > Zalezy co jest w tym paliwie. Widzialem w serwisie passka na takim > silniku do remontu bo ktos nalal lipnego paliwa. > Ale na takim chyba kazde auto by stanelo, kolor opalu odbarwiali > kwasem a pozniej wsypywali wapno aby odczyn zmienic. oooo własnie o to mi chodzilo ponizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > przyznam szczerze, ze nie bardzo rozumiem Twoich rozlicznych > kombinacji ale to pewnie nie ma wiekszego znaczenia, sa ludzie > ktorzy Tico na gaz przerabiaja zeby zaoszczedzic wiec pewnie i > tankowanie shitu do TDI sie da jakos wytlumaczyc Moje pytanie ma podstawy, kolega z pracy właśnie to kupił i się pyta. Zatem ja osobiście nic nie kombinuję. > odpowiadajac na pytanie z tego co Masters kiedys pisal silniki w > ogole nie sa wrazliwe na oranzade czy inne kombinacje a na to co > jest do nich dolewane przez tych ktorzy kombinuja jak je > odbarwic zeby udawaly cos czym nie sa > Nie bedac w stanie przewidziec jakiego syfu ktos dolal i ile > powiniennes zalozyc ze sa bardzo wrazliwe, podobno duzo bardziej > niz silniki na pompie. Ja tego w zaden sposob nie doswiadczylem, > ale nigdy nie tankowalem niczego dziwnego, nawet nieznanych > stacji unikalem I na dobrych stacjach nie masz pewności, że nie lejesz syfu z dna zbiornika. Różnie bywa. Sam doradziłem koledze aby nie wlewał rzeczy, których nie jest pewien. Się płaci się jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > Moje pytanie ma podstawy, kolega z pracy właśnie to kupił i się pyta. > Zatem ja osobiście nic nie kombinuję. > I na dobrych stacjach nie masz pewności, że nie lejesz syfu z dna > zbiornika. Różnie bywa. Sam doradziłem koledze aby nie wlewał > rzeczy, których nie jest pewien No to juz jak bedzie lal na markowej stacji z dnia zbiornika jak to napisales to ma pecha i nic go przed tym nie ustrzeze. Proponuje jednak odiwedzac dobre stacje i jezdzic a nie martwic sie ze kupilo sie nowego diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > Moje pytanie ma podstawy, kolega z pracy właśnie to kupił i się pyta. > Zatem ja osobiście nic nie kombinuję to pisz bo juz Cie podejrzewalem > I na dobrych stacjach nie masz pewności, że nie lejesz syfu z dna > zbiornika. Różnie bywa. Sam doradziłem koledze aby nie wlewał > rzeczy, których nie jest pewien. Się płaci się jeździ pewnosci nie masz ale prawdopodobienstwo nizsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > to pisz bo juz Cie podejrzewalem Nie opłaca się kombinować, zasadniczo. Parę razy nalałem bioester do swojego, ale mam nie po drodze i różnica cenowa nie jest już taka powalająca. Różnicy w osiągach nie zauważyłem, bo i nie ma na co zwracać uwagi > pewnosci nie masz ale prawdopodobienstwo nizsze Prawda. Informację przekazałem, podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.