Skocz do zawartości

Korek zbiorniczka płynu chłodniczego


smitek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym się dowiedzieć czy korek zbiorniczka płynu chłodzącego jest zrobiony również jako "bezpiecznik ciśnieniowy" przy zbyt dużym ciśnieniu powietrza/płynu w układzie chłodzącym nie powinien nadmiaru upuścić. U mnie ten korek jest "dziurawy" tzn przepuszcza powietrze w obie strony a u sąsiada da się tylko zassać powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Chciałbym się dowiedzieć czy korek zbiorniczka płynu chłodzącego jest

> zrobiony również jako "bezpiecznik ciśnieniowy" przy zbyt dużym

> ciśnieniu powietrza/płynu w układzie chłodzącym nie powinien

> nadmiaru upuścić. U mnie ten korek jest "dziurawy" tzn

> przepuszcza powietrze w obie strony a u sąsiada da się tylko

> zassać powietrze.

przy zbyt dużym ciśnieniu wypuszcza - słychać zresztą wtedy jak syczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam naprawiam samochód - Astra

"Korek wlewu

w układzie jest zaopatrzony w zawór nadciśnieniowy,

który pozwala utrzymywać nadciśnienie

około 100 do 130 kPa i tym samym

podwyższyć temperaturę wrzenia cieczy do

+125°C.

Aby uniknąć zaciskania przewodów gumowych

w trakcie schładzania cieczy, zastosowano

w korku drugi zawór - podciśnieniowy, który

otwiera się przy podciśnieniu około 6 do

10 kPa i dopuszcza powietrze do układu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.