Skocz do zawartości

niech ktoś uczony w STAGU mi wytłumaczy...


artur-wiater

Rekomendowane odpowiedzi

STAG300 reduktor Tomasseto arctik 200KM wtryski plani jety

silnik 2.0 16V 133 KM pełna sekwencja benzyny OBD II

miałem zamontowane dysze 2.3 i po autolakibracji wyskakuje, że mam za duże dysze i cały mnożnik jest poniżej 1 aby pokryć mapy na wolnych musi być 0.8 a przypełnym obciażeniu 0.9

auto śmiga normalnie ale trochę poszarpywało przy zejściu z obrotów przy mały obciażeniu

gazownik doświadczalnie zmienił dysze na 2.0 - są teoretycznie za małe do tego silnika ale powiedział, że sprawdzimy i będziemy ewentualnie rozwiercać

na dyszach 2.0 autokalibracja i znowu komunikat za duże dysze i cały mnożnik poniżej 1 na trasie pokrycie map identycznie jak na dyszach 2.3 ale auto śmiga ok - lekkie poszarpywanie przy odpuszczeniu gazu identyczne

gazownik twierdzi, że już nie można mniejszych dysz montować do silnika 2.0 bo dysze 2.0 i tak już są za małe a jeśli jeszcze zmniejszy silnik nie da rady przy dużych wydatkach

ciśnienie na reduktorze 1,17 zmniejszenie do 1.00 tez nie daje nic - róweż komunikat o za dużych dyszach

Co koledzy na to mniał ktoś taki przypadek

Dodam ze silnik ma OBD2, 50 tyś przebiegu i jest w 100% sprawny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.