prezess22 Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 Witam mam prośbe o wyjaśnienie czym sie róznią te obiegi zew i wew w samochodzie, a i w celu zmniejszenia parowania szyb obieg ma być zew? i czy obieg zew mocniej dmucha od wew, bo mam problemy chyba z tą klapką i tym przełącznikiem. A po drugie czemu ze srodkowego nawiewu mam średnio ceipłe powietrze mimo włączponego grania na full?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
celius Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > Witam mam prośbe o wyjaśnienie czym sie róznią te obiegi zew i wew w > samochodzie, a i w celu zmniejszenia parowania szyb obieg ma być > zew? i czy obieg zew mocniej dmucha od wew, bo mam problemy > chyba z tą klapką i tym przełącznikiem. wewnetrzny to poprostu nie dopuszcza powietrza z zewnątrz tylko krąży ciągle to samo powietrze wewnątrz A po drugie czemu ze > srodkowego nawiewu mam średnio ceipłe powietrze mimo włączponego > grania na full?? Bo radio to nie grzejnik A tak poważnie to TTTM ******************************* A tak po za tematem: Skąd Ty wytrzasnąłeś silnik TDI ?? Przekładkę z VW robiłeś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > Witam mam prośbe o wyjaśnienie czym sie róznią te obiegi zew i wew w > samochodzie, a i w celu zmniejszenia parowania szyb obieg ma być > zew? TAK > czy obieg zew mocniej dmucha od wew, wewnetrzny dmucha bardziej A po drugie czemu ze > srodkowego nawiewu mam średnio ceipłe powietrze mimo włączponego > grania na full?? tu masz maly poradnik jak to troche zmienic http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/nawiew/nawiew.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.