sp7mgd Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 Witam. Dziś przy okazji przedzimowej kontroli asterki zauważyłem duże ilości oleju na elektrycznej złączce czujnika obrotów wału korbowego. Możliwe to jest by powstała nieszczelność w czujniku i olej wędrował rurką z kablami i wyciekał przez złącze ? Nie mam problemów z samym silnikiem więc nie bardzo mi się chce wydawać 150zł na nowy czujnik, choć faktycznie mam wrażenie, że oleju mi ostatnio trochę za dużo ubyło. Druga możliwość, to nieszczelność dolotu ale akurat z tej strony kolektor wygląda ma suchy. Sam nie wiem Spotkaliście się z czymś takim ? http://195.205.42.201/czujnik.jpg Pozdrawiam W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 Ciekawy przypadek. Teoretycznie jest to możliwe. Umyj to benzyną, wnętrze wtyczki też. Za jakiś czas sprawdź i będzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sp7mgd Napisano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 > Ciekawy przypadek. Teoretycznie jest to możliwe. Umyj to benzyną, > wnętrze wtyczki też. Za jakiś czas sprawdź i będzie wiadomo. No właśnie, pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Umyłem wszystko dokładnie i dodatkowo założyłem osłonkę na całość. Będzie widać, czy olej pojawi się z zewnątrz, czy od jej środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.