-
Liczba zawartości
4 038 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Orochimaru's Achievements
młodociany rajdowiec (15/20)
294
Reputacja
-
Ta druga. Pierwsza jest od uszczelki samych drzwi.
-
Jeśli masz czas, to poczekaj. Za tydzień, albo dwa, sama się rozpręży.
-
Wzmacniacz powinien być tuż przy antenie.
-
Zacząłbym od uchylenia podsufitki, odłączenia anteny i podłączenia w jej miejsce kawałka kabla. Jeśli radio zacznie coś łapać, to masz winnego. Antena jest podłączona do wzmacniacza. To następny podejrzany. Podobnie, kabel od strony radia i szukasz stacji. Kablem dotykasz tylko do środkowego pinu wtyczki. Przy okazji obejrzyj przejście anteny przez dach i wtyczki, czy nie ma śladów wody/korozji.
-
Masz płetwę, czy patyk na dachu?
-
Gdyby wyłączyli autologowanie, to by nie działało na obu kompletach. A można to zrobić raczej tylko przez zmianę softu w bcm. Stawiałbym bardziej na uszkodzenie któregoś z czujników. Czujnik wybudza siła odśrodkowa, a bcm nie zaloguje nowych, jeśli nie zgłoszą się wszystkie cztery.
-
Na wszystkie Twoje pytania, odpowiedź brzmi: tak.
-
To odkręcasz zawór przelewowy i wymieniasz w nim sprężynę na słabszą.
-
To jest raczej na pewno pompa łopatkowa. Ma zawór przelewowy i można nią pompować olej, ale maks. ciśnienie będzie bliżej 100 niż 200 barów.
-
Smarowanie prowadnic klocków - Przyrząd do wymiany płynu hamulcowego
Orochimaru odpowiedział jahooo na temat - Motokącik
W pierwszym przypadku, smarujesz powierzchnię między zaciskiem i blaszkami. W drugim, tam gdzie styka się z klockami. Smar ceramiczny, albo dedykowany (np: plastilube). Smarujesz też czoło tłoczka i tył zacisku, o który zapiera się drugi klocek. Do wymiany płynu wystarczy butelka z wężykiem sięgającym jej dna. Luzujesz odpowietrznik i pompujesz pedałem z 3-5s przerwą po każdym puszczeniu pedału. Zestaw z linka też da radę. -
Pomrowy mało co chce zjadać. Jakiś jeż, czy ropucha, nie pogardzi, ale ile można jeść takie gluty. Polecam pojemnik z piwem. Złażą się do niego z całej okolicy, wpadają i topią się. Jak się poszczęści, to jednego dnia można tak ubić kilkadziesiąt sztuk.
-
Niestety tak. Musisz odgiąć nadkole, po odkręceniu kilku wkrętów i wyjęciu kilku kołków.
-
Czyli mamy 3 możliwości: skrzynka bezpieczników sterownik silnika kable. Odłącz krótszą (szarą) wtyczkę od sterownika silnika i sprawdź, czy to coś dało.
-
Skrzynka powinna wyjść normalnie, przez otwór po schowku Czasami trzeba zdemontować zegary i włącznik świateł, bo ich wiązki ciągną za skrzynkę. Sam multitimer może mieć zimne luty w gnieździe.
-
Objaw z kierunkowskazem sugeruje problem z masą modułu, a nie jego uszkodzenie. Nie zaszkodzi sprawdzić przed wymianą.