Skocz do zawartości

Orochimaru

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 038
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

8 obserwujących

Retained

  • inżynier

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Dolina Muminków
  • Zainteresowania
    Technika w każdej postaci.
  • Samochód
    Astra J B16XER '17

Ostatnie wizyty

5 119 wyświetleń profilu

Orochimaru's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

294

Reputacja

  1. Ta druga. Pierwsza jest od uszczelki samych drzwi.
  2. Jeśli masz czas, to poczekaj. Za tydzień, albo dwa, sama się rozpręży.
  3. Orochimaru

    Astra K brak stacji FM

    Wzmacniacz powinien być tuż przy antenie.
  4. Orochimaru

    Astra K brak stacji FM

    Zacząłbym od uchylenia podsufitki, odłączenia anteny i podłączenia w jej miejsce kawałka kabla. Jeśli radio zacznie coś łapać, to masz winnego. Antena jest podłączona do wzmacniacza. To następny podejrzany. Podobnie, kabel od strony radia i szukasz stacji. Kablem dotykasz tylko do środkowego pinu wtyczki. Przy okazji obejrzyj przejście anteny przez dach i wtyczki, czy nie ma śladów wody/korozji.
  5. Orochimaru

    Astra K brak stacji FM

    Masz płetwę, czy patyk na dachu?
  6. Gdyby wyłączyli autologowanie, to by nie działało na obu kompletach. A można to zrobić raczej tylko przez zmianę softu w bcm. Stawiałbym bardziej na uszkodzenie któregoś z czujników. Czujnik wybudza siła odśrodkowa, a bcm nie zaloguje nowych, jeśli nie zgłoszą się wszystkie cztery.
  7. Na wszystkie Twoje pytania, odpowiedź brzmi: tak.
  8. To odkręcasz zawór przelewowy i wymieniasz w nim sprężynę na słabszą.
  9. To jest raczej na pewno pompa łopatkowa. Ma zawór przelewowy i można nią pompować olej, ale maks. ciśnienie będzie bliżej 100 niż 200 barów.
  10. W pierwszym przypadku, smarujesz powierzchnię między zaciskiem i blaszkami. W drugim, tam gdzie styka się z klockami. Smar ceramiczny, albo dedykowany (np: plastilube). Smarujesz też czoło tłoczka i tył zacisku, o który zapiera się drugi klocek. Do wymiany płynu wystarczy butelka z wężykiem sięgającym jej dna. Luzujesz odpowietrznik i pompujesz pedałem z 3-5s przerwą po każdym puszczeniu pedału. Zestaw z linka też da radę.
  11. Pomrowy mało co chce zjadać. Jakiś jeż, czy ropucha, nie pogardzi, ale ile można jeść takie gluty. Polecam pojemnik z piwem. Złażą się do niego z całej okolicy, wpadają i topią się. Jak się poszczęści, to jednego dnia można tak ubić kilkadziesiąt sztuk.
  12. Niestety tak. Musisz odgiąć nadkole, po odkręceniu kilku wkrętów i wyjęciu kilku kołków.
  13. Czyli mamy 3 możliwości: skrzynka bezpieczników sterownik silnika kable. Odłącz krótszą (szarą) wtyczkę od sterownika silnika i sprawdź, czy to coś dało.
  14. Skrzynka powinna wyjść normalnie, przez otwór po schowku Czasami trzeba zdemontować zegary i włącznik świateł, bo ich wiązki ciągną za skrzynkę. Sam multitimer może mieć zimne luty w gnieździe.
  15. Objaw z kierunkowskazem sugeruje problem z masą modułu, a nie jego uszkodzenie. Nie zaszkodzi sprawdzić przed wymianą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.